Vragen ivm : De tanden

Lex
__________________________
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2016, 21:27

Re: Vragen ivm : De tanden

Bericht door Lex »

Medo schreefCOLON Hey,

Ze vermelden altijd dat je jezelf dient aan te melden met een gebit dat in orde is, maar uit ervaring (2x zelf medische testen gedaan) en van recente ervaringen van kameraden is er geen 1x gekeken geweest naar mijn of hun gebit!

Ikzelf had ook 2 afspraken klaarstaan (1 wortelkanaalbehandeling, 1 vulling). Had dit op papier laten zetten door de tandarts met de vermelde data wanneer deze afspraken plaatsvonden. Heb deze in het begin van de testen afgegeven maar hier is geen aandacht aan besteed, vermits ze niet eens naar mijn tanden hebben gekeken...

Laat voor de zekerheid dus alles op papier zetten, maar maak je niet teveel zorgen voor de datum, zeker niet betreffende je wijsheidstanden (die bij mij ook klaar zaten, maar wist ik zelf niet eens).
Dank je, dat is al een geruststelling. Ik heb met de tandarts ook een regeling kunnen treffen: wijsheidskiezen blijven voorlopig zitten, die zie je niet. Gewone kiezen worden door de tandarts zelf getrokken. Mochten ze naar mijn gebit kijken, vallen die ook het meeste op. Tenzij ze een tandarts in dienst hebben, zien ze de gaatjes niet. Dus ook dat is voor later. Op de twee tanden waar een wortelkanaalbehandeling op moet gebeuren gaat ze een soort plaatjes en tijdelijke vulling plaatsen. Op die manier lijken de tanden volledig in orde, tenzij op een x-ray. Als dan de financiën ernaar zijn, kan ik de tanden definitief laten behandelen.
Start opleiding: 01/12/2016 te Campus Vesta
Gebruikers-avatar
NotFound
__________________________
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2018, 13:38

Re: Vragen ivm : De tanden

Bericht door NotFound »

Ik heb een plaktand (vooraan mijn gebit).

Zou dit een probleem geven? Niet dat jullie allemaal tandartsen zijn maar....misschien wel mensen die hiermee ervaring hebben?

Ik heb de voorgaande berichten afgegaan en nog geen soortgelijke vraag tegen gekomen.

Bedankt om te lezen.
“But who is more ignorant? The man who cannot define lightning, or the man who does not respect its awesome power?
BUTTON_POST_REPLY