Theroie wel maar praktijk?

Forumregels
Afbeelding
Boba
Moderator
BerichtenCOLON 771
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2009, 14:54

Re: Theroie wel maar praktijk?

Bericht door Boba »

Ik heb ondertussen bij een lokale recherche gewerkt en interventie gereden.

Geloof me vrij, het mooie beeld dat men tijdens politieseries toont over recherchewerk benadert in de verste verte de realiteit niet. (en daarmee wil ik niet gezegd hebben dat recherchewerk niet leuk is, integendeel, maar het is gewoon niet wat men de mensen toont, wat voor velen teleurstelling kan opleveren)

Het is nu eenmaal voornamelijk bureauwerk -> 'rechercheren' !

En als er dan uiteindelijk toch iets staat te gebeuren, komt ofwel een lokaal team, ofwel DSU/SIE ten tonele. En jawel, vervolgens mag je verder PV's typen. Been there :-)
"If you run, you'll only go to jail tired."
Boba
Moderator
BerichtenCOLON 771
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2009, 14:54

Re: Theroie wel maar praktijk?

Bericht door Boba »

Dimitri schreefCOLONik zou zelfs durven zeggen dat je in sommige zones wel veel werk hebt op interventie maar meer met intra-familiaal geweld dan effectief achter boeven zitten.
Dan spreek je weer vanuit je eigen ervaring met je eigen zone, en zeker niet voor de rest.
"If you run, you'll only go to jail tired."
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: Theroie wel maar praktijk?

Bericht door Dimitri »

Boba schreefCOLON
Dimitri schreefCOLONik zou zelfs durven zeggen dat je in sommige zones wel veel werk hebt op interventie maar meer met intra-familiaal geweld dan effectief achter boeven zitten.
Dan spreek je weer vanuit je eigen ervaring met je eigen zone, en zeker niet voor de rest.
daarom dat ik ook zei: in sommige zones ;-)
BUTTON_POST_REPLY