Opperbevelhebber

Forumregels
Afbeelding
SelisBart
__________________________
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2010, 21:21

Re: Opperbevelhebber

Bericht door SelisBart »

Ik heb het vandaag het even laten bezinken, want ik heb het goevoel dat men op de meeste punten gelijk heeft. Maar ik zeg het nogmaals: ik kom zo goed als niet in aanraking met zinsbouw en dergelijke. Daarom dat ik van het begin af aan nonchalant te werk ging. Maar goed, aangezien dat DerDritteMann gelijk heeft dat men een post doet zodat mensen het lezen en er aandacht aan schenken, zal ik vanaf nu mijn uiterste best doen om deftige zinsbouw te gebruiken en op mijn spelling te letten. Dit kan me enkel tergoede komen in mijn latere carière.

Maar geloof me ik ben ondertussen 10 jaar tewerkgesteld op de dokken van Antwerpen als vrachtwagen bestuurder en dan verwaterd alles wat je zoal op school hebt geleerd omtrend de nederlandse taal :lol: .

Maar ik neem alle kritiek terharte en ga vanaf nu echt mijn best doen om als een beschaafde belg tewerk te gaan op dit forum. Ik heb trouwens het initiatief genomen, met het oog op een toekomst als politieambtenaar, om binnenkort bijscholing te volgen in de nederlandse taal. Zo zie je maar men is nooit te oud om bij te leren he :wink:

Allen bedankt om me hierop te wijzen 8)
1ste AINP proef : vrijgesteld
2de AINP proef: geslaagd op 10/07/2010
3de AINP proef: geslaagd op 15/01/2011
Antecedenten afgelegd op : 10/03/11
4de AINP proef: afgelegd op 18/4/11 in afwachting van uitslag
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: Opperbevelhebber

Bericht door Jens »

SelisBart schreefCOLONIk heb het vandaag het even laten bezinken, want ik heb het goevoel dat men op de meeste punten gelijk heeft. Maar ik zeg het nogmaals: ik kom zo goed als niet in aanraking met zinsbouw en dergelijke. Daarom dat ik van het begin af aan nonchalant te werk ging. Maar goed, aangezien dat DerDritteMann gelijk heeft dat men een post doet zodat mensen het lezen en er aandacht aan schenken, zal ik vanaf nu mijn uiterste best doen om deftige zinsbouw te gebruiken en op mijn spelling te letten. Dit kan me enkel tergoede komen in mijn latere carière.

Maar geloof me ik ben ondertussen 10 jaar tewerkgesteld op de dokken van Antwerpen als vrachtwagen bestuurder en dan verwaterd alles wat je zoal op school hebt geleerd omtrend de nederlandse taal :lol: .

Maar ik neem alle kritiek terharte en ga vanaf nu echt mijn best doen om als een beschaafde belg tewerk te gaan op dit forum. Ik heb trouwens het initiatief genomen, met het oog op een toekomst als politieambtenaar, om binnenkort bijscholing te volgen in de nederlandse taal. Zo zie je maar men is nooit te oud om bij te leren he :wink:

Allen bedankt om me hierop te wijzen 8)
Graag gedaan en veel succes met je cursus Nederlands! Dit toont o.a. je inzet en motivatie inzake je carrière als politieambtenaar.
Inspecteur van politie
DerDritteMann
Politie
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2003, 11:26

Re: Opperbevelhebber

Bericht door DerDritteMann »

Van mij ook succes gewenst in je verdere proeven en respect dat je openstaat voor kritiek :!:
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: Opperbevelhebber

Bericht door VRS »

SelisBart schreefCOLONIk heb het vandaag het even laten bezinken, want ik heb het goevoel dat men op de meeste punten gelijk heeft. Maar ik zeg het nogmaals: ik kom zo goed als niet in aanraking met zinsbouw en dergelijke. Daarom dat ik van het begin af aan nonchalant te werk ging. Maar goed, aangezien dat DerDritteMann gelijk heeft dat men een post doet zodat mensen het lezen en er aandacht aan schenken, zal ik vanaf nu mijn uiterste best doen om deftige zinsbouw te gebruiken en op mijn spelling te letten. Dit kan me enkel tergoede komen in mijn latere carière.

Maar geloof me ik ben ondertussen 10 jaar tewerkgesteld op de dokken van Antwerpen als vrachtwagen bestuurder en dan verwaterd alles wat je zoal op school hebt geleerd omtrend de nederlandse taal :lol: .

Maar ik neem alle kritiek terharte en ga vanaf nu echt mijn best doen om als een beschaafde belg tewerk te gaan op dit forum. Ik heb trouwens het initiatief genomen, met het oog op een toekomst als politieambtenaar, om binnenkort bijscholing te volgen in de nederlandse taal. Zo zie je maar men is nooit te oud om bij te leren he :wink:

Allen bedankt om me hierop te wijzen 8)
Ik begrijp je volledig, het is inderdaad niet simpel om je taalgebruik aan te passen als je in je huidige job er niets mee te maken hebt. Ik ben ervan overtuigd dat je het wel snel genoeg onder de knie zal krijgen, want het is duidelijk dat je een positieve, open houding hebt en dat speelt serieus in jouw voordeel. Respect daarvoor!
Veel succes.
BUTTON_POST_REPLY