tatoeages en piercings bij de politie

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_TOPIC_LOCKED
MisterG
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2011, 22:22

tatoeages en piercings bij de politie

Bericht door MisterG »

Goedendag, ik heb onlangs mijn fysieke en cognitieve proeven afgelegd bij de politie en ik ben voor beide proeven geslaagd. Ik vroeg me nu wel af of ik een tatoeage zou mogen zetten op mijn rechter onderbeen. Deze zou niet zichtbaar zijn bij het dragen van een broek en ik heb nog geen politieagenten gezien die korte broeken dragen. Zou dit toegelaten zijn bij de lokale en federale politie? Ik heb al uren gezocht op de officiële websites, maar ik heb hier niets over gevonden. Ook vroeg ik mij af of piercings toegelaten zijn en eventueel een stretch van 6 mm.

Ik dank jullie voor je tijd en eventuele informatie/links die je hierover kunt uitwisselen.
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: tatoeages en piercings bij de politie

Bericht door sassa »

@ MisterG

In PZ Oostende dragen de foxen wel een korte broek hoor :-)dus er zijn wel politieagenten die een korte broek dragen .... :-)
WPS klas 27
nielsvl
Aspirant
BerichtenCOLON 210
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:32

Re: tatoeages en piercings bij de politie

Bericht door nielsvl »

Los van of ze toegelaten zijn of niet lijkt een piercing mij niet ideaal om mee te gaan werken. Denk dat dat niet plezant gaat zijn; stel dat je ooit eens aangevallen wordt...

Of je met een stretch in je oor van een verzorgd voorkomen kan spreken twijfel ik ook een beetje aan...


Na 1 keer zoeken:

http://www.srp.be/downloads/daclpa6703piercings.pdf
Iced_Max
Beheerder + inschrijvingen
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2005, 13:10

Re: tatoeages en piercings bij de politie

Bericht door Iced_Max »

Voor je een nieuwe vraag post , gelieve eens te bekijken of uw vraag ergens anders wordt behandeld.

Vragen over het medische luik incl. Tatoeages, piercings , etc. had je kunnen terugvinden :wink:

viewtopic.php?f=41&t=3953
....When the Going Gets Tough, the Tough Get Going
BUTTON_TOPIC_LOCKED