Mogelijkheid stage LTWP

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Ehb student
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2019, 12:16

Mogelijkheid stage LTWP

Bericht door Ehb student »

Beste,

Ik ben studente farmaceutisch en biologisch laboratiumtechnologie met forensisch onderzoek als keuzetraject. Volgend academiejaar (2019-2020) dien ik stage te volgen. Graag zou ik deze binnen het forensisch onderzoek doen. Ik weet dat de mogelijkheid bestaat om in Gent stage te voldoen bij het LTWP. Bestaat deze mogelijkheid ook in Antwerpen? Ik heb via de site van de Antwerpse politie reeds gekeken naar mogelijke stages, maar er staat niets tussen in verband met forensisch en/of labo-werk of een mogelijkheid voor stage met mijn opleiding.

Een andere vraag: Is er in Antwerpen ook een instituut zoals het NICC in Brussel? En bestaat de mogelijkheid om daar misschien stage te lopen?

Alvast bedankt!
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Mogelijkheid stage LTWP

Bericht door vdv »

LTWP is een onderdeel van de FGP. Dat is een gedeconcentreerde dienst van de federale politie. Dat is de reden waarom je op de site van de lokale politie Antwerpen niets zal vinden.
Dus je zal dezelfde weg moeten volgen als degene die in Gent stage doen: beide diensten hangen af van dezelfde centrale federale dienst.
BUTTON_POST_REPLY