Bescherming leden koninklijke familie

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Skill'T
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2013, 11:43

Bescherming leden koninklijke familie

Bericht door Skill'T »

Met een toekomstvisie om ooit de eer te krijgen om te mogen werken voor de dienst "De Bescherming van de leden van de Koninklijke Familie" maakte ik eigenlijk deze nieuwe thread even aan.

Ik heb namelijk al wat informatie opgezocht op de website (http://www.polfed-fedpol.be/org/org_dga_palais05_nl.php) maar blijf toch met enkele vragen zitten.

Als ik het goed begrijp is voorwaarde 1 - uiteraard - dat je geslaagd bent voor de politieopleiding. Maar het blijft me wat vaag hoe het proces om lid te worden van deze dienst in elkaar zit indien je geslaagd bent voor je politieopleiding.
Ik studeer momenteel nog - Bacehlor Intercultural Relations Management - maar ben van plan om na deze opleiding me aan te melden bij de federale politie, om me zo op te werken tot lid van deze specifieke dienst.

Is er een bepaalde minimumleeftijd die je nodig hebt om je kandidaat te stellen?
Volstaat het om een bachelor + standaard politieopleiding te hebben om in aanmerking te komen? Hoe zit het met brildragers? Speelt je jaren dienst in het korps een rol of kan je je kandidaat stellen bij wijze van spreke de dag na je politieopleiding?

Voorlopig zijn dit de vragen waarmee ik een beetje blijf zitten.

Alvast bedankt!

Jelle
SHERIFF
Politie
BerichtenCOLON 1429
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 21:54

Re: Bescherming leden koninklijke familie

Bericht door SHERIFF »

eerst slagen in de politieschool, dan meedoen aan mobiliteit. De voorwaarden staan daarin vermeld
BUTTON_POST_REPLY