CGSU: Maximale leeftijd voor de test?

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
ErnestG
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2012, 15:25

CGSU: Maximale leeftijd voor de test?

Bericht door ErnestG »

Hallo. Ik ben momenteel 16 en ga ervoor om in CGSU ooit te raken, of ten minste kans te maken voor de test. Ik weet wat ik moet studeren, naar waar ik moet gaan, etc.
Mijn enige vraag is eigenlijk welke leeftijd is het maximale toegestaan leeftijd om in de "vijf dagen" van testen binnen te mogen komen voor het CGSU?
Is het waar dat het 32 is?
Alvast bedankt!
SHERIFF
Politie
BerichtenCOLON 1429
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 21:54

Re: CGSU: Maximale leeftijd voor de test?

Bericht door SHERIFF »

Best eerst zorgen dat je bij de politie kan beginnen, de school succesvol afronden en dan heb je tijd genoeg om te zoeken welke de maximumleeftijd is
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: CGSU: Maximale leeftijd voor de test?

Bericht door Robby »

Gemotiveerd zijn is goed. Geïnformeerd zijn misschien nog beter ;-)

Weet alleszins dat ze bij de selectie niet graag horen dat je voor de speciale eenheden gaat.
Ze hebben liever dat je gemotiveerd bent om politieman/vrouw te worden, want dat is ook wat je eerst zult moeten doen: slagen in de selectieproeven voor inspecteur.

Eens dat je je opleiding volbracht hebt en dus de graad van inspecteur draagt, kun je meedingen naar een plaats bij de speciale eenheden. Slaag je niet voor de speciale eenheden, zul je dus 'gewone' politieman/vrouw blijven. Daarom ook dat ze het niet zo hebben met kandidaten die zich enkel focussen op 'de mannen met kappen'.
BUTTON_POST_REPLY