Stage Federale politie te paard

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
JorenV
Politie
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2010, 21:50

Stage Federale politie te paard

Bericht door JorenV »

Hey allemaal,

Ik had een vraagje voor jullie,
Mijn vriendin studeert Criminologie aan de KULeuven, en moet tegen volgend jaar een stageplaats doorgeven.
Nu stond de Federale politie te paard bij de mogelijkheden (en aangezien ze ook bij de politie wilt gaan & geïnteresseerd is in paarden, ziet zij dit natuurlijk wel zitten.) Nu had ze mij even gevraagd of ik hier eens wou informeren of hier mensen zijn die bij deze dienst werken, gewerkt hebben of stage hebben gelopen. om een idee te krijgen over de taken die ze juist kan krijgen & wat ze allemaal mag doen (aangezien mijn stage dit jaar wel wat tegenvalt -> ganse dagen op bureau zitten en niets van het werkveld zien)

mvg & bedankt!
2013-2014: AINP @ PLOT
2014-2019: INP - PZ Kanton Borgloon // Interventie
2019-... : ACP @ ANPA
Boba
Moderator
BerichtenCOLON 771
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2009, 14:54

Re: Stage Federale politie te paard

Bericht door Boba »

Ik heb eveneens Criminologie gestudeerd.
Dat ze eens contact opneemt met desbetreffende dienst en haar eventuele toekomstige stagebegeleider teneinde eens te informeren.

Het spreekt voor zich dat politionele activiteiten niet kunnen.
Dat ze eens navraagt wat haar bezigheden zullen zijn en dan eventueel haar keuze maakt.

Collega's op dit forum die daar zouden werken, kunnen en/of willen daar vermoedelijk ook geen antwoord op geven, daar die activiteiten door de stagebegeleider en de Fedpol worden bepaald.

Ik weet uit ervaring dat op de ene stageplaats als eens wat meer kan dan op een andere. Maar dat weet je nooit op voorhand en hangt vaak af van de persoon die instaat voor uw begeleiding. Voor wat betreft de activiteiten van stagiairs (niet politie) is er een interne richtlijn trouwens die bepaalt wat kan en wat niet.
"If you run, you'll only go to jail tired."
BUTTON_POST_REPLY