Inschrijving selectieproeven

BUTTON_POST_REPLY
DriesM
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2018, 13:28

Inschrijving selectieproeven

Bericht door DriesM »

Hallo, ik kan nergens iets terug vinden waar/hoe ik me moet inschrijven om deel te nemen. Ik heb ook geen idee wanneer en waar dit plaatsvindt.
Het is ondertussen al midden september en er is een grote kans dat ik mijn studie niet meer kan verder zetten. Is er iemand die me graag hier mee verder wilt helpen?
gorex
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2018, 14:38

Re: Inschrijving selectieproeven

Bericht door gorex »

DriesM schreefCOLONHallo, ik kan nergens iets terug vinden waar/hoe ik me moet inschrijven om deel te nemen. Ik heb ook geen idee wanneer en waar dit plaatsvindt.
Het is ondertussen al midden september en er is een grote kans dat ik mijn studie niet meer kan verder zetten. Is er iemand die me graag hier mee verder wilt helpen?
www.jobpol.be

https://www.jobpol.be/nl/jobs-in-unifor ... an-politie
https://www.jobpol.be/nl/jobs-in-unifor ... gingsagent
Proef 1 INP Geslaagd September 2017
Proef 2 INP Geslaagd April 2018
Proef 3 INP Geslaagd Juni 2018
Proef 4 INP Geslaagd Augustus 2018
Opleiding INP - PIVO 2019
Noordina
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2018, 13:57

Re: Inschrijving selectieproeven

Bericht door Noordina »

Hoi allen ,

Ik ben van plan om mij in te schrijven voor beveiligingsagent. Momenteel werk ik als opvoedster in een instelling voor mensen met ernstige gedragsproblemen “agressie”. Mijn droom is altijd al geweest om bij de politie te werken. Mijn vraag : kun je gelijk starten na inschrijving of duurt het nog een aantal maanden voor je aan die proeven mag beginnen ?

Ps: forum nog aan het verkennen , dus excuses als ik dit verkeert post
RobinH
__________________________
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2015, 19:37

Re: Inschrijving selectieproeven

Bericht door RobinH »

Noordina schreefCOLONHoi allen ,

Ik ben van plan om mij in te schrijven voor beveiligingsagent. Momenteel werk ik als opvoedster in een instelling voor mensen met ernstige gedragsproblemen “agressie”. Mijn droom is altijd al geweest om bij de politie te werken. Mijn vraag : kun je gelijk starten na inschrijving of duurt het nog een aantal maanden voor je aan die proeven mag beginnen ?

Ps: forum nog aan het verkennen , dus excuses als ik dit verkeert post
Beste,

Als je u inschrijft wordt er eerst een bevestigingsbrief gestuurd met "uw kandidatuur is bevestigd". Hierna is het afhankelijk hoe snel het nu gaat bij de Selectie- en rekruteringsdienst voor de proeven. De proeven duren normaal 9-12 maanden (nu is het blijkbaar als reeds tot 18 maanden). Het kan zijn dat u de eerste proef over een maand pas moet afleggen of over x-aantal maanden... dit is te zien.

Als u nog vragen hebt, stel deze dan gerust.

Met vriendelijke groeten,
RobinH
Kandidaatstelling INP: 20/12/2018
Bevestiging kandidatuur INP: 7/02/2019

Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: Geslaagd (02/04/2019)
Attest van slagen cognitief + fysiek: 29/04/2019

Persoonlijkheidsproef: Geslaagd (28/08/2019)
Selectiecommissie: 12/09/2019
Medisch onderzoek:
coast wolf
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2018, 13:33

Re: Inschrijving selectieproeven

Bericht door coast wolf »

Hallo iedereen, nu donderdag aanstaande mijn eerste examen de cognitieve proeven... kan er mij iemand helpen met zoveel mogelijk informatie ivm het video fragment /verslag ..... over wat gaat de film ? zijn er meerdere in gebruik ? moet de koptekst er uitzien als een gewone brief...plaats datum introdutie.slotzin .enz ?
Alvast mij hartelijke dank bij voorbaat !
Noordina
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2018, 13:57

Re: Inschrijving selectieproeven

Bericht door Noordina »

RobinH schreefCOLON
Noordina schreefCOLONHoi allen ,

Ik ben van plan om mij in te schrijven voor beveiligingsagent. Momenteel werk ik als opvoedster in een instelling voor mensen met ernstige gedragsproblemen “agressie”. Mijn droom is altijd al geweest om bij de politie te werken. Mijn vraag : kun je gelijk starten na inschrijving of duurt het nog een aantal maanden voor je aan die proeven mag beginnen ?

Ps: forum nog aan het verkennen , dus excuses als ik dit verkeert post
Beste,

Als je u inschrijft wordt er eerst een bevestigingsbrief gestuurd met "uw kandidatuur is bevestigd". Hierna is het afhankelijk hoe snel het nu gaat bij de Selectie- en rekruteringsdienst voor de proeven. De proeven duren normaal 9-12 maanden (nu is het blijkbaar als reeds tot 18 maanden). Het kan zijn dat u de eerste proef over een maand pas moet afleggen of over x-aantal maanden... dit is te zien.

Als u nog vragen hebt, stel deze dan gerust.

Met vriendelijke groeten,
RobinH
Hey Robin,

Bedankt voor de snelle reactie .
Nu jah... heb wel 1000 vragen :lol: . Bestaat er een voortraject , voor ik met die proeven start ? Ik maak mij vooral zorgen om die postbakoefeningen :|
RobinH
__________________________
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2015, 19:37

Re: Inschrijving selectieproeven

Bericht door RobinH »

Noordina schreefCOLON
RobinH schreefCOLON
Noordina schreefCOLONHoi allen ,

Ik ben van plan om mij in te schrijven voor beveiligingsagent. Momenteel werk ik als opvoedster in een instelling voor mensen met ernstige gedragsproblemen “agressie”. Mijn droom is altijd al geweest om bij de politie te werken. Mijn vraag : kun je gelijk starten na inschrijving of duurt het nog een aantal maanden voor je aan die proeven mag beginnen ?

Ps: forum nog aan het verkennen , dus excuses als ik dit verkeert post
Beste,

Als je u inschrijft wordt er eerst een bevestigingsbrief gestuurd met "uw kandidatuur is bevestigd". Hierna is het afhankelijk hoe snel het nu gaat bij de Selectie- en rekruteringsdienst voor de proeven. De proeven duren normaal 9-12 maanden (nu is het blijkbaar als reeds tot 18 maanden). Het kan zijn dat u de eerste proef over een maand pas moet afleggen of over x-aantal maanden... dit is te zien.

Als u nog vragen hebt, stel deze dan gerust.

Met vriendelijke groeten,
RobinH
Hey Robin,

Bedankt voor de snelle reactie .
Nu jah... heb wel 1000 vragen :lol: . Bestaat er een voortraject , voor ik met die proeven start ? Ik maak mij vooral zorgen om die postbakoefeningen :|
Beste,

Stuur mij anders even een PB (privébericht) en hopelijk kan ik op zoveel mogelijk vragen wat antwoord geven :p .

Met vriendelijke groeten,
RobinH
Kandidaatstelling INP: 20/12/2018
Bevestiging kandidatuur INP: 7/02/2019

Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: Geslaagd (02/04/2019)
Attest van slagen cognitief + fysiek: 29/04/2019

Persoonlijkheidsproef: Geslaagd (28/08/2019)
Selectiecommissie: 12/09/2019
Medisch onderzoek:
RobinH
__________________________
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2015, 19:37

Re: Inschrijving selectieproeven

Bericht door RobinH »

coast wolf schreefCOLONHallo iedereen, nu donderdag aanstaande mijn eerste examen de cognitieve proeven... kan er mij iemand helpen met zoveel mogelijk informatie ivm het video fragment /verslag ..... over wat gaat de film ? zijn er meerdere in gebruik ? moet de koptekst er uitzien als een gewone brief...plaats datum introdutie.slotzin .enz ?
Alvast mij hartelijke dank bij voorbaat !
Beste,

Videoverslag duurt 8 minuten zonder notities te nemen (let zeer goed op). Verslag moet in een bepaald aantal woorden staan en alles moet erin verwerkt zijn, krijg je hiervoor 30 - 40 minuten voor (ben ik niet meer zeker is ook al even geleden). Na het videoverslag krijg je meerkeuzevragen over de video ook in een bepaalde tijd af te leggen.

Ik ben gelijk begonnen met wat er te zien was vanaf het begin en dan schrijft het verslag vanzelf. Wat ik eigenlijk gedaan heb is mijn verslag uitgeschreven, daarna ben ik zin voor zin gaan herlezen en kijken wat er mis is in de zin (spelling,...). Als ik het hele verslag had getypt las ik het nog eens na om te kijken of het wel logisch was wat ik geschreven had en daarna probeerde ik het verhaal in mijn hoofd af te spelen (ik heb een goed geheugen en als ik iets zie of zag dan kan ik dat beeld lang onthouden) en dan kijk je of het overeenstemt met wat je zag in de video, zoniet? dan voeg je dingen toe aan je verslag.

Met vriendelijke groeten,
RobinH
Kandidaatstelling INP: 20/12/2018
Bevestiging kandidatuur INP: 7/02/2019

Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: Geslaagd (02/04/2019)
Attest van slagen cognitief + fysiek: 29/04/2019

Persoonlijkheidsproef: Geslaagd (28/08/2019)
Selectiecommissie: 12/09/2019
Medisch onderzoek:
coast wolf
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2018, 13:33

Re: Inschrijving selectieproeven Bedankt voor de info Robin.

Bericht door coast wolf »

RobinH schreefCOLON
coast wolf schreefCOLONHallo iedereen, nu donderdag aanstaande mijn eerste examen de cognitieve proeven... kan er mij iemand helpen met zoveel mogelijk informatie ivm het video fragment /verslag ..... over wat gaat de film ? zijn er meerdere in gebruik ? moet de koptekst er uitzien als een gewone brief...plaats datum introdutie.slotzin .enz ?
Alvast mij hartelijke dank bij voorbaat !
Beste,

Videoverslag duurt 8 minuten zonder notities te nemen (let zeer goed op). Verslag moet in een bepaald aantal woorden staan en alles moet erin verwerkt zijn, krijg je hiervoor 30 - 40 minuten voor (ben ik niet meer zeker is ook al even geleden). Na het videoverslag krijg je meerkeuzevragen over de video ook in een bepaalde tijd af te leggen.

Ik ben gelijk begonnen met wat er te zien was vanaf het begin en dan schrijft het verslag vanzelf. Wat ik eigenlijk gedaan heb is mijn verslag uitgeschreven, daarna ben ik zin voor zin gaan herlezen en kijken wat er mis is in de zin (spelling,...). Als ik het hele verslag had getypt las ik het nog eens na om te kijken of het wel logisch was wat ik geschreven had en daarna probeerde ik het verhaal in mijn hoofd af te spelen (ik heb een goed geheugen en als ik iets zie of zag dan kan ik dat beeld lang onthouden) en dan kijk je of het overeenstemt met wat je zag in de video, zoniet? dan voeg je dingen toe aan je verslag.

Met vriendelijke groeten,
RobinH
coast wolf
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2018, 13:33

Re: Inschrijving selectieproeven

Bericht door coast wolf »

Alvast bedankt voor de info Robin .
mvg
Urbano
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2018, 19:59

Re: Inschrijving selectieproeven

Bericht door Urbano »

Beste , Ik moet binnen 10 dagen terug voor mij tweede kans.
Heeft er iemand aub een voorbeeld van hoe ik een videoverslag moet schrijven.
Liefst een voorbeeld als het mogelijk is !

Dank bij voorbaat :-)
BUTTON_POST_REPLY