Duur van startdatum

BUTTON_POST_REPLY
Belgian
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2018, 18:28

Duur van startdatum

Bericht door Belgian »

Hallo iedereen,

eventjes de situatie schetsen, ik ben voor alle testen geslaagd en heb de uitslag van mijn medisch slagen eind maart verkregen via de post. Echter heb ik nog steeds geen startdatum gekregen van de opleiding. Ik heb al 4 keer gebeld naar dienst rekrutering. De eerste 2 keer konden ze me niks vertellen de 3de keer gingen ze het uit zoeken en nooit meer iets van gehoord gehad. Nu de 4de keer is twee weken geleden waar ze me vertelde dat ik vorige week toch wel meer info mocht verwachten, maar nog steeds niks. Ik weet niet wat er aan de hand is en dit lijkt me toch ook niet meer normaal? of zit ik verkeerd? zijn er hier personen die ook zolang hebben moeten wachten en wat was de reden?

Met vriendelijke groeten
Selectieprocedure INP
JimmyMardulier
__________________________
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2018, 20:36

Re: Duur van startdatum

Bericht door JimmyMardulier »

Qua communicatie loopt niet alles op wieltjes in brussel... ik was bezig voor zowel agent als beveiligingsagent van politie, ik krijg op een gegeven moment in april een uitnodiging om voor de commissie te komen vior de functie van agent en nen dag erna ook 1 voor beveiligingsagent.... ik leg die situatie uit en kreeg als antwoord, als u geslaagt bent moet u niet meer voor de commissie verschijnen voor beveiligingsagent en mag u kiezen, in het ander geval contacteren wij u terug voor een andere datum... heb uiteindelijk 3 x zelf moeten terug bellen om nen datum te pakken te krijgen... uiteindelijk gisteren 18/7 mijn commissie gedaan voor bagp
Kandidaat: Havenkorps
Cognitieve: vrijstelling
Fysiek parcours: geslaagd
Persoonlijkheidsproef: 14/07/2023
Belgian
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2018, 18:28

Re: Duur van startdatum

Bericht door Belgian »

Bedankt voor je antwoord Jimmy,

Ik heb vandaag nog eens gebeld naar Brussel, voor de 5de keer al. hier kreeg ik te horen dat mijn dossier bij de verantwoordelijke ligt, deze is op het moment op verlof en ze zijn aan het wachten op documenten? Een zeer vage uitleg dus dat me nog steeds niet verder heeft geholpen. waarschijnlijk zal het ook niet meer voor september zijn. weer eens lekker demotiverend dus.
Selectieprocedure INP
JimmyMardulier
__________________________
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2018, 20:36

Re: Duur van startdatum

Bericht door JimmyMardulier »

Hetgeen ik zo wat kan lezen op het forum starten de meesten 1 september met de opleiding.... van waar ben je juist?
Kandidaat: Havenkorps
Cognitieve: vrijstelling
Fysiek parcours: geslaagd
Persoonlijkheidsproef: 14/07/2023
joy
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2018, 13:28

Re: Duur van startdatum

Bericht door joy »

Hallo

Ik start 03/09/2018 en dat is mij 06/06/2018 meegedeeld, dit was voor Wilrijk.

mvg
BUTTON_POST_REPLY