Versnelde selectieprocedure ( Antwerpen )

BUTTON_POST_REPLY
Mitchell1
__________________________
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2017, 21:30

Versnelde selectieprocedure ( Antwerpen )

Bericht door Mitchell1 »

Goeiemorgen,

Voor de mensen van Antwerpen die snel aan hun opleiding willen beginnen..

http://politiehekla.be/?q=node/325
Aspirant-inspecteur van politie
Prom 56
Start opleiding 2 juni 2020. WPS

Happy are those who dream dreams and are ready to pay the price to make them come true
RobinH
__________________________
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2015, 19:37

Re: Versnelde selectieprocedure ( Antwerpen )

Bericht door RobinH »

Wow vet, vraag me alleen af hoe het in zijn werk gaat... Stel dat je bij de eerste proef zakt, lig je er dan direct uit zoals normaal of?

Zijn het direct de testen afleggen of wordt er eens een dag samen “gestudeerd” en dag erna proef afgelegd...?
Kandidaatstelling INP: 20/12/2018
Bevestiging kandidatuur INP: 7/02/2019

Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: Geslaagd (02/04/2019)
Attest van slagen cognitief + fysiek: 29/04/2019

Persoonlijkheidsproef: Geslaagd (28/08/2019)
Selectiecommissie: 12/09/2019
Medisch onderzoek:
Abr
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2018, 17:28

Re: Versnelde selectieprocedure ( Antwerpen )

Bericht door Abr »

RobinH schreefCOLONWow vet, vraag me alleen af hoe het in zijn werk gaat... Stel dat je bij de eerste proef zakt, lig je er dan direct uit zoals normaal of?

Zijn het direct de testen afleggen of wordt er eens een dag samen “gestudeerd” en dag erna proef afgelegd...?


Indien je een proef niet haalt, zal je de procedure zoals iedere kandidaat volgen en een periode moeten wachten tot je terug de proef kan afleggen. (Dus niet meer die week.)

Wat het studeren betreft zou ik mezelf zeker al goed voorbereiden voor iedere proef. Ik vrees dat er geen tijd zal uitgetrokken worden om te studeren. Maar niks houd je te tegen om met enkele kandidaten een namiddag of avond samen wat informatie uit te wisselen.

Indien je hieraan gaat meedoen, wens ik je alvast veel succes!
Flemishwarcry
__________________________
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2017, 17:49

Re: Versnelde selectieprocedure ( Antwerpen )

Bericht door Flemishwarcry »

Ik heb respect voor Antwerpen en de campus Vesta dat ze ten eerste een "Lokale rekrutering" houden voor de stad Antwerpen en daarnaast dit nog, echt super! Jammer dat dit niet in de andere provincies zo het geval is en hopelijk komt hier vlug een verandering in.
Selectieprocedure AINP
Kandidaatstelling: 15/12/2017
Fysieke proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Cognitieve proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Psychologische proef: Uitnodiging in afwachting!
Antecedentenonderzoek: 02/04/2018
Selectiecommissie:
Medisch onderzoek:
RobinH
__________________________
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2015, 19:37

Re: Versnelde selectieprocedure ( Antwerpen )

Bericht door RobinH »

Abr schreefCOLON
RobinH schreefCOLONWow vet, vraag me alleen af hoe het in zijn werk gaat... Stel dat je bij de eerste proef zakt, lig je er dan direct uit zoals normaal of?

Zijn het direct de testen afleggen of wordt er eens een dag samen “gestudeerd” en dag erna proef afgelegd...?


Indien je een proef niet haalt, zal je de procedure zoals iedere kandidaat volgen en een periode moeten wachten tot je terug de proef kan afleggen. (Dus niet meer die week.)

Wat het studeren betreft zou ik mezelf zeker al goed voorbereiden voor iedere proef. Ik vrees dat er geen tijd zal uitgetrokken worden om te studeren. Maar niks houd je te tegen om met enkele kandidaten een namiddag of avond samen wat informatie uit te wisselen.

Indien je hieraan gaat meedoen, wens ik je alvast veel succes!
Bedankt voor uw antwoord. Ik ga niet meedoen aan deze versnelde selectieprocedure, is qua afstand wat te ver om af te leggen.
Ik zal terug meedoen met de normale selectieprocedure.
Kandidaatstelling INP: 20/12/2018
Bevestiging kandidatuur INP: 7/02/2019

Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: Geslaagd (02/04/2019)
Attest van slagen cognitief + fysiek: 29/04/2019

Persoonlijkheidsproef: Geslaagd (28/08/2019)
Selectiecommissie: 12/09/2019
Medisch onderzoek:
RobinH
__________________________
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2015, 19:37

Re: Versnelde selectieprocedure ( Antwerpen )

Bericht door RobinH »

Flemishwarcry schreefCOLONIk heb respect voor Antwerpen en de campus Vesta dat ze ten eerste een "Lokale rekrutering" houden voor de stad Antwerpen en daarnaast dit nog, echt super! Jammer dat dit niet in de andere provincies zo het geval is en hopelijk komt hier vlug een verandering in.
Beste,

Ik ben van hetzelfde gedacht. Dit zou beter in meerdere provincies het geval zijn, daar geef ik je volkom gelijk in.
Het is ook wel zéér interessant dat de selectieprocedure zo veel korter is dan normaal en meer mensen zal stimuleren.
Kandidaatstelling INP: 20/12/2018
Bevestiging kandidatuur INP: 7/02/2019

Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: Geslaagd (02/04/2019)
Attest van slagen cognitief + fysiek: 29/04/2019

Persoonlijkheidsproef: Geslaagd (28/08/2019)
Selectiecommissie: 12/09/2019
Medisch onderzoek:
Flemishwarcry
__________________________
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2017, 17:49

Re: Versnelde selectieprocedure ( Antwerpen )

Bericht door Flemishwarcry »

Beste,

Ik ben van hetzelfde gedacht. Dit zou beter in meerdere provincies het geval zijn, daar geef ik je volkom gelijk in.
Het is ook wel zéér interessant dat de selectieprocedure zo veel korter is dan normaal en meer mensen zal stimuleren.
Beste,

Het zou enkel een voordeel zijn in vooral grote politiezones waar het wel de mogelijk is om dit te organiseren, hierbij denk ik dus aan Gent,Leuven? Maar in Limburg wilden ze het in de PZ Carma organiseren maar dat zijn enkel geruchten, als de selectieprocedures nu ook in de politieschool zelf plaatsvonden van je provincie dan maakt het dit nog meer interessanter.
Selectieprocedure AINP
Kandidaatstelling: 15/12/2017
Fysieke proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Cognitieve proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Psychologische proef: Uitnodiging in afwachting!
Antecedentenonderzoek: 02/04/2018
Selectiecommissie:
Medisch onderzoek:
BUTTON_POST_REPLY