Persoonlijkheidsproef 27/03

BUTTON_POST_REPLY
Erdal-1903
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2016, 15:35

Persoonlijkheidsproef 27/03

Bericht door Erdal-1903 »

Goeiemorgen iedereen,

Heeft er iemand meer nieuws ivm de persoonlijkheidsproef van 27/03 ? Het is vandaag week 4. Ik heb al een email opgestuurd maar zonder reactie.

Mvg,
F3nix
__________________________
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2017, 09:42

Re: Persoonlijkheidsproef 27/03

Bericht door F3nix »

Erdal-1903 schreefCOLONGoeiemorgen iedereen,

Heeft er iemand meer nieuws ivm de persoonlijkheidsproef van 27/03 ? Het is vandaag week 4. Ik heb al een email opgestuurd maar zonder reactie.

Mvg,
Hoi Erdal, dit kan inderdaad wel tot 4 weken duren vooraleer u resultaat krijgt hier van. Ik zou nogmaals bellen of mailen naar uw contactpersoon met de vraag. Ik heb mijn resultaat een week na mijn proef telefonisch al gekregen toen ik opgebeld werd met de vraag ofdat ik op een bepaalde datum naar de selectiecommissie kon komen. Zo wist ik dat ik er door was, de effectieve brief met bevestiging van slagen kreeg ik pas 2 weken later.

Ik wens je alvast nog veel succes en hou ons zeker op de hoogte!
BAGP: GESLAAGD Geslaagd opleiding BAGP bij DAB
AINP: GESLAAGD Start opleiding 02/06/2020
Erdal-1903
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2016, 15:35

Re: Persoonlijkheidsproef 27/03

Bericht door Erdal-1903 »

F3nix schreefCOLON
Erdal-1903 schreefCOLONGoeiemorgen iedereen,

Heeft er iemand meer nieuws ivm de persoonlijkheidsproef van 27/03 ? Het is vandaag week 4. Ik heb al een email opgestuurd maar zonder reactie.

Mvg,
Hoi Erdal, dit kan inderdaad wel tot 4 weken duren vooraleer u resultaat krijgt hier van. Ik zou nogmaals bellen of mailen naar uw contactpersoon met de vraag. Ik heb mijn resultaat een week na mijn proef telefonisch al gekregen toen ik opgebeld werd met de vraag ofdat ik op een bepaalde datum naar de selectiecommissie kon komen. Zo wist ik dat ik er door was, de effectieve brief met bevestiging van slagen kreeg ik pas 2 weken later.

Ik wens je alvast nog veel succes en hou ons zeker op de hoogte!
Bedankt voor uw antwoord F3nix. Zal ik zeker doen :) Veel succes met uw verdere parcours :-D
F3nix
__________________________
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2017, 09:42

Re: Persoonlijkheidsproef 27/03

Bericht door F3nix »

Erdal-1903 schreefCOLON
F3nix schreefCOLON
Erdal-1903 schreefCOLONGoeiemorgen iedereen,

Heeft er iemand meer nieuws ivm de persoonlijkheidsproef van 27/03 ? Het is vandaag week 4. Ik heb al een email opgestuurd maar zonder reactie.

Mvg,
Hoi Erdal, dit kan inderdaad wel tot 4 weken duren vooraleer u resultaat krijgt hier van. Ik zou nogmaals bellen of mailen naar uw contactpersoon met de vraag. Ik heb mijn resultaat een week na mijn proef telefonisch al gekregen toen ik opgebeld werd met de vraag ofdat ik op een bepaalde datum naar de selectiecommissie kon komen. Zo wist ik dat ik er door was, de effectieve brief met bevestiging van slagen kreeg ik pas 2 weken later.

Ik wens je alvast nog veel succes en hou ons zeker op de hoogte!
Bedankt voor uw antwoord F3nix. Zal ik zeker doen :) Veel succes met uw verdere parcours :-D
Bedankt! enkel nog medische proef op woensdag 2 mei en dan hopelijk in juni beginnen aan de opleiding ^^
BAGP: GESLAAGD Geslaagd opleiding BAGP bij DAB
AINP: GESLAAGD Start opleiding 02/06/2020
BUTTON_POST_REPLY