Fys. proeven BAGP 23-02-2018

LumenSF
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2018, 09:45

Re: Fys. proeven BAGP 23-02-2018

Bericht door LumenSF »

tommy20 schreefCOLONDank u wel voor de info LumenSF eb Neo*T!Lumen Sf ik zie dat je geslaagd bent met de selectieprocedure waarvoor proficiat!Kan je eens wat info geven hoe de persoonlijkheidsproef verloopt?Wat moet je zoal allemaal doen?Hetzelfde als je voor agent gaat?
Ligt quasi volledig in dezelfde lijn als inspecteur van politie. Zelfde testen worden afgenomen waaronder een groepsproef, testen op de computer, intervieuw met psychologe, postbakoefening.
Selectieprocedure BAGP: Geslaagd
Start opleiding: 1 maart 2018
Kloefkapper
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2017, 18:12

Re: Fys. proeven BAGP 23-02-2018

Bericht door Kloefkapper »

Ik werd vandaag gebeld door mijn wijkagent. Deze vroeg me om eens langs te komen i.v.m mijn kandidatuur. Wat kan ik verwachten van dit gesprek?
Flemishwarcry
__________________________
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2017, 17:49

Re: Fys. proeven BAGP 23-02-2018

Bericht door Flemishwarcry »

Dag tommy20,

Ik heb me kandidatuur gesteld voor BAGP op 12/03/2018 met normaal gezien de beide vrijstellingen omwille van mijn diploma C en omdat ik geslaagd ben voor de fysieke proef in het basiskader.

Ik heb gehoord van een vriend dat jullie elk individueel in de groep een standje krijgen en jullie gaan een opendeurdag moeten organiseren, daaruit moeten jullie de belangrijke standjes kiezen. De psychologische proef bestaat ook uit een interview met de psycholoog met een biografisch vragenlijst en een persoonlijkheidsvragenlijst.

Met vriendelijke groeten,
Tristan
Selectieprocedure AINP
Kandidaatstelling: 15/12/2017
Fysieke proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Cognitieve proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Psychologische proef: Uitnodiging in afwachting!
Antecedentenonderzoek: 02/04/2018
Selectiecommissie:
Medisch onderzoek:
BUTTON_POST_REPLY