Beveiligingsagent Federale Politie

BUTTON_POST_REPLY
MichaelJ_1988
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2016, 21:31

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door MichaelJ_1988 »

beste ,

ik moet binnenkort op gesprek voor de commissie , hoe kan ik mij voorbereiden op deze proef,
wie heeft deze al gedaan wat vragen ze allemaal
gorex
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2018, 14:38

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door gorex »

MichaelJ_1988 schreefCOLONbeste ,

ik moet binnenkort op gesprek voor de commissie , hoe kan ik mij voorbereiden op deze proef,
wie heeft deze al gedaan wat vragen ze allemaal
Het beste kijk je rond op dit forum. Er staat enorm veel info over hoe je u kan voorbereiden voor de proef. Bekijk de structuur van de politie en leer die ook. Weet goed waarom je graag bij de politie wil. Wat je positieve en negatieve punten zijn en pas deze toe op het competentie model. Hoe heb je u voorbereid op de proeven.
Proef 1 INP Geslaagd September 2017
Proef 2 INP Geslaagd April 2018
Proef 3 INP Geslaagd Juni 2018
Proef 4 INP Geslaagd Augustus 2018
Opleiding INP - PIVO 2019
MichaelJ_1988
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2016, 21:31

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door MichaelJ_1988 »

ik heb de persoonlijkheid proef gedaan en op 17/07 en ik ben geslaagd maar tot heden nog niks gehoord voor de commissie weten iemand wanneer deze zal doorgaan, wanneer is de volgend Opleiding datum's ?
Kloefkapper
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2017, 18:12

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Kloefkapper »

MichaelJ_1988 schreefCOLONik heb de persoonlijkheid proef gedaan en op 17/07 en ik ben geslaagd maar tot heden nog niks gehoord voor de commissie weten iemand wanneer deze zal doorgaan, wanneer is de volgend Opleiding datum's ?
Ik weet dat ik geslaagd ben op de persoonlijkheidsproef 18/4 (bericht gehad op 14/6 van slagen) en heb ook nog altijd niets gehoord van de commissie... Je bent dus niet alleen die aan het wachten is...
Gaitlin
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 13 Sep 2018, 10:29

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Gaitlin »

Ik heb reeds mijn gesprek met de commissie afgelegd op 22augustus. Iemand die rond deze periode ook uitgenodigd is geweest? Zo ja, hebben jullie al een resultaat ontvangen hieromtrent?

Dank bij voorbaat.
Met vriendelijke groet
Vols G.
cavilla
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 15 Apr 2018, 13:09

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door cavilla »

Ik ben in juli voor de commissie verschenen en tot nu toe nog geen brief gehad dat ik gebuisd ben en dus ook nog helemaal niets van feedback gekregen. Bellen en mailen naar de rekruteringsdienst helpt ook niet want niemand neemt op en niemand antwoord op mijn mails. Wat kan ik nu het beste doen?
RobinH
__________________________
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2015, 19:37

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door RobinH »

cavilla schreefCOLONIk ben in juli voor de commissie verschenen en tot nu toe nog geen brief gehad dat ik gebuisd ben en dus ook nog helemaal niets van feedback gekregen. Bellen en mailen naar de rekruteringsdienst helpt ook niet want niemand neemt op en niemand antwoord op mijn mails. Wat kan ik nu het beste doen?
Beste,

Blijven bellen tot je ze aan de lijn hebt.

Met vriendelijke groeten,
RobinH
Kandidaatstelling INP: 20/12/2018
Bevestiging kandidatuur INP: 7/02/2019

Cognitieve proef: Vrijgesteld
Functioneel parcours: Geslaagd (02/04/2019)
Attest van slagen cognitief + fysiek: 29/04/2019

Persoonlijkheidsproef: Geslaagd (28/08/2019)
Selectiecommissie: 12/09/2019
Medisch onderzoek:
Jokevl90
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2018, 12:30

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Jokevl90 »

Idem hier. Ik probeer al tijdje te bellen maar ik word steeds doorverbonden met de voicemail. En die voicemail staat vol :-) .
Bestaat er nog een ander nummer waar je terecht kan voor vragen?

Ingeschreven februari 2018
Proef 1 INP Geslaagd mei 2018
Proef 2 INP in afwachting
Proef 3 INP in afwachting
Proef 4 INP in afwachting
Belgian
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2018, 18:28

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Belgian »

Hey iedereen,

Blijkbaar is het serieus druk op de rekruteringsdienst. Ik heb uiteindelijk iemand aan de lijn gehad. Deze persoon heeft me verteld dat er een hele hoop papieren in verwerking zijn en dat tegen eind deze maand, begin volgende maand een hele golf zal uitgestuurd worden. Dus hopelijk zitten we allen daar ook bij!

vriendelijke groeten
Selectieprocedure INP
LumenSF
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2018, 09:45

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door LumenSF »

Belgian schreefCOLONHey iedereen,

Blijkbaar is het serieus druk op de rekruteringsdienst. Ik heb uiteindelijk iemand aan de lijn gehad. Deze persoon heeft me verteld dat er een hele hoop papieren in verwerking zijn en dat tegen eind deze maand, begin volgende maand een hele golf zal uitgestuurd worden. Dus hopelijk zitten we allen daar ook bij!

vriendelijke groeten
Enkele dagen geleden ook iemand van de rekruteringsdienst aan de lijn kunnen krijgen. Vertelde mij hetzelfde. Eind deze maand, begin volgende maand zal een heel deel uitgestuurd worden. Ze zitten met ongelooflijk veel werk veronderstel ik. Nog even wachten!
Selectieprocedure BAGP: Geslaagd
Start opleiding: 1 maart 2018
CB92
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 11 Jun 2018, 18:08

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door CB92 »

Goeiemorgend iedereen,

Ik heb een mail gekregen dat ik op 3 december 2018 de opleiding BAGP mag starten te Wilrijk, mijn vraag is, volgt er nog verdere info?
Of neem ik hier best zelf contact voor op of word dit op dag 1 van de opleiding allemaal duidelijk en moet ik verder zelf geen initiatief nemen?

Alvast bedankt,
Mvg,


BC
M23
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2018, 10:29

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door M23 »

CB92 schreefCOLONGoeiemorgend iedereen,

Ik heb een mail gekregen dat ik op 3 december 2018 de opleiding BAGP mag starten te Wilrijk, mijn vraag is, volgt er nog verdere info?
Of neem ik hier best zelf contact voor op of word dit op dag 1 van de opleiding allemaal duidelijk en moet ik verder zelf geen initiatief nemen?

Alvast bedankt,
Mvg,

Hela , ik begin ook in Wilrijk op 03/12 heb deze week alle papieren gekregen en men officieel attest van slagen . Had na de dienst gebeld en als er nog een pasdag kwam zouden ze me op de hoogte brengen anders zou dit gebeuren op de eerste dag . De rest heb ik verder geen info gekregen . Van welke regio ben jij ? Gr
BC
MichaelJ_1988
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2016, 21:31

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door MichaelJ_1988 »

Weet iemand toevalig als we verlof kunnen nemen als wij in opleiding zitten! ?
CB92
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 11 Jun 2018, 18:08

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door CB92 »

M23 schreefCOLON
CB92 schreefCOLONGoeiemorgend iedereen,

Ik heb een mail gekregen dat ik op 3 december 2018 de opleiding BAGP mag starten te Wilrijk, mijn vraag is, volgt er nog verdere info?
Of neem ik hier best zelf contact voor op of word dit op dag 1 van de opleiding allemaal duidelijk en moet ik verder zelf geen initiatief nemen?

Alvast bedankt,
Mvg,

Hela , ik begin ook in Wilrijk op 03/12 heb deze week alle papieren gekregen en men officieel attest van slagen . Had na de dienst gebeld en als er nog een pasdag kwam zouden ze me op de hoogte brengen anders zou dit gebeuren op de eerste dag . De rest heb ik verder geen info gekregen . Van welke regio ben jij ? Gr
BC
Oh oké bedankt voor de info alvast, dan zullen we dit wel horen neem ik aan! Ik ben van de regio Diest, jij?
LumenSF
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2018, 09:45

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door LumenSF »

MichaelJ_1988 schreefCOLONWeet iemand toevalig als we verlof kunnen nemen als wij in opleiding zitten! ?
Neen. Je krijgt verlofdata van de school.
Selectieprocedure BAGP: Geslaagd
Start opleiding: 1 maart 2018
BUTTON_POST_REPLY