Beveiligingsagent Federale Politie

BUTTON_POST_REPLY
Hannes96
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2017, 17:30

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Hannes96 »

@Flemishwarcry, Was dat persoonlijkheidsproef voor beveiligingsagent of inspecteur?
Kandidaatstelling: 03/10/2017
Cognitieve poef: Geslaagd
Fysieke proef: Geslaagd
Persoonlijkheidsproef: Geslaagd
Selectiecommissie: Geslaagd
Medische proef: Geschikt
Start opleiding: 03/12- PLOT
Flemishwarcry
__________________________
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2017, 17:49

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Flemishwarcry »

Hannes96 schreefCOLON@Flemishwarcry, Was dat persoonlijkheidsproef voor beveiligingsagent of inspecteur?
Dat was de persoonlijkheidsproef voor beveiligingsagent, want we zitten ook in het onderwerp Beveiligingsagent :-)
Selectieprocedure AINP
Kandidaatstelling: 15/12/2017
Fysieke proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Cognitieve proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Psychologische proef: Uitnodiging in afwachting!
Antecedentenonderzoek: 02/04/2018
Selectiecommissie:
Medisch onderzoek:
timgoossens94
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2018, 09:19

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door timgoossens94 »

hoi alllemaal,

ik heb 14mei men gesprek gehad bij de commisie. Ik heb regelmatig gehoord bij de recruitering dienst of ze al iets meer wisten. Dit was telkens negatief en zeiden dat ik moest afwachte

Is er iemand die in dezelfde periode zijn commisie heeft gedaan en toch al iets van informatie heeft gekregen?


alvast bedankt!!
Ziggie
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2013, 12:22

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Ziggie »

Ben op 15 mei voor de selectiecommissie moeten komen, 2 weken later opgebeld om naar de medische keuring te gaan welke op 7 juni plaats vond.
Op 13 juni reeds bevestiging dat ik medisch geschikt ben, maar verder nog geen info gehad over de volledige procedure of ik al dan niet geslaagd ben.
Kandidaatstelling : 9 / 1 / 2018
Cognitieve proef : Vrijstelling
Functioneel parcours : geslaagd op 23-02-2018
Psychologische proef : geslaagd op 26-04-2018
Selectiecommissie : geslaagd 15-05-2018
Medisch onderzoek : geschikt bevonden op 07-06-2018
kAP
__________________________
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2014, 23:49

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door kAP »

timgoossens94 schreefCOLONhoi alllemaal,

ik heb 14mei men gesprek gehad bij de commisie. Ik heb regelmatig gehoord bij de recruitering dienst of ze al iets meer wisten. Dit was telkens negatief en zeiden dat ik moest afwachte

Is er iemand die in dezelfde periode zijn commisie heeft gedaan en toch al iets van informatie heeft gekregen?


alvast bedankt!!

Hallo,

Ik heb ook mijn commissie gehad op 14 mei en ook nog altijd geen uitslag. Vandaag eens contact opgenomen daar wist ze mij te vertellen dat ik deze week een antwoord ging krijgen (ze heeft gezegd dat ze me ging opbellen).
Ik weet nog wie je bent, je mocht voor mij gaan zweten :wink:

Groetjes
Ziggie
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2013, 12:22

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Ziggie »

Zonet telefoon gehad van rekrutering en selectie. Ben geschikt bevonden over de volledige procedure. Mag in september beginnen aan mijn opleiding in Wilrijk.
Kandidaatstelling : 9 / 1 / 2018
Cognitieve proef : Vrijstelling
Functioneel parcours : geslaagd op 23-02-2018
Psychologische proef : geslaagd op 26-04-2018
Selectiecommissie : geslaagd 15-05-2018
Medisch onderzoek : geschikt bevonden op 07-06-2018
LumenSF
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2018, 09:45

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door LumenSF »

Ziggie schreefCOLONZonet telefoon gehad van rekrutering en selectie. Ben geschikt bevonden over de volledige procedure. Mag in september beginnen aan mijn opleiding in Wilrijk.
Proficiat! Bereid u maar voor op een zware en intensieve 6 maand :greenb:
Selectieprocedure BAGP: Geslaagd
Start opleiding: 1 maart 2018
PVG007
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2018, 10:29

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door PVG007 »

Zijn er voor de opleiding te Wilrijk verblijfplaatsen bvb internaat?
Of anders best een kot zoeken indien afstand te ver is?

Iemand ervaring mee?
timgoossens94
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2018, 09:19

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door timgoossens94 »

Ik ook net bericht gekregen dat ik op 18 Juli op medisch onderzoek mag gaan!
Belgian
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2018, 18:28

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Belgian »

Proficiat aan allen, die mogen beginnen! Ik heb minder geluk, ik heb mijn bericht van medische keuring gekregen op 27/03/2018. Echter nog steeds geen datum gekregen, na 2 keer al gebeld te hebben zeggen ze keer op keer dat ze het niet kunnen inkijken want het dossier ligt bij zijn overste? Ik weet niet wat er aan de hand is daar op de rekrutering alsook geven ze totaal geen communicatie door aan mij.
Selectieprocedure INP
Flemishwarcry
__________________________
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2017, 17:49

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Flemishwarcry »

Belgian schreefCOLONProficiat aan allen, die mogen beginnen! Ik heb minder geluk, ik heb mijn bericht van medische keuring gekregen op 27/03/2018. Echter nog steeds geen datum gekregen, na 2 keer al gebeld te hebben zeggen ze keer op keer dat ze het niet kunnen inkijken want het dossier ligt bij zijn overste? Ik weet niet wat er aan de hand is daar op de rekrutering alsook geven ze totaal geen communicatie door aan mij.
Ligt het daar al zoveel maanden? Dat is wel heel vreemd want ik ken iemand die rond jouw datum meteen na 3 dagen een uitslag kreeg van de medische uitslag, enig vermoeden wat er zou schelen? De overste beslist over je dossier dus zoals bij de persoonlijkheidsproef de hoofdassesoor of hoe je het ook schrijft.
Selectieprocedure AINP
Kandidaatstelling: 15/12/2017
Fysieke proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Cognitieve proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Psychologische proef: Uitnodiging in afwachting!
Antecedentenonderzoek: 02/04/2018
Selectiecommissie:
Medisch onderzoek:
Belgian
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2018, 18:28

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Belgian »

Flemishwarcry schreefCOLON
Belgian schreefCOLONProficiat aan allen, die mogen beginnen! Ik heb minder geluk, ik heb mijn bericht van medische keuring gekregen op 27/03/2018. Echter nog steeds geen datum gekregen, na 2 keer al gebeld te hebben zeggen ze keer op keer dat ze het niet kunnen inkijken want het dossier ligt bij zijn overste? Ik weet niet wat er aan de hand is daar op de rekrutering alsook geven ze totaal geen communicatie door aan mij.
Ligt het daar al zoveel maanden? Dat is wel heel vreemd want ik ken iemand die rond jouw datum meteen na 3 dagen een uitslag kreeg van de medische uitslag, enig vermoeden wat er zou schelen? De overste beslist over je dossier dus zoals bij de persoonlijkheidsproef de hoofdassesoor of hoe je het ook schrijft.
Geen idee wat er scheelt, ze willen niks zeggen. Het ligt er inderdaad al zolang, hopelijk zo snel mogelijk meer info zodat ik kan beginnen.
Selectieprocedure INP
Flemishwarcry
__________________________
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2017, 17:49

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Flemishwarcry »

Geen idee wat er scheelt, ze willen niks zeggen. Het ligt er inderdaad al zolang, hopelijk zo snel mogelijk meer info zodat ik kan beginnen.
Vreemd maar ja, je hoort het uiteindelijk wel. Ik besefte na de pyschologische proef dat als ik gebuisd zou zijn op BAGP dat ik dit toch niet zo erg zou vinden omdat het een zware opleiding is in 6 maanden i.p.v. 12 + 6 maanden probatiestage en helemaal vanuit Limburg naar Wilrijk elke dag en dan nog studeren, 5 jaar lang op dezelfde tegel staan bij die kerncentrale, nee bedankt.
Selectieprocedure AINP
Kandidaatstelling: 15/12/2017
Fysieke proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Cognitieve proef: 09/02/2018 Geslaagd!
Psychologische proef: Uitnodiging in afwachting!
Antecedentenonderzoek: 02/04/2018
Selectiecommissie:
Medisch onderzoek:
Belgian
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2018, 18:28

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Belgian »

FLemishwarcry, ik heb hetzelfde aan de hand. vanuit limburg naar wilrijk enzo. maar ik wilde nie langer wachten om bij de politie te gaan en na 2 jaar kan je nog doorstromen.
Selectieprocedure INP
Belgian
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2018, 18:28

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

Bericht door Belgian »

Wat bedoel je eigenlijk met "zware opleiding" het is de zelfde opleiding als agent. dus het zal ook wel niet zo onnoemelijk zwaar zijn?
Selectieprocedure INP
BUTTON_POST_REPLY