Verzaken?

BUTTON_POST_REPLY
redking86
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2016, 15:03

Verzaken?

Bericht door redking86 »

Hallo allemaal,

Ik heb begin dit jaar voor de eerste maal deelgenomen aan de 1e proeven, namelijk de fysieke en de cognitieve testen. Omwille van een iet of wat pijnlijke en hoge val van de trappen, waarbij ik me erg bezeerde en een lichte hersenschudding opliep moest ik het die dag voor bekeken houden. Ik werd gisteren voor zowel de cognitieve als de fysieke opnieuw uitgenodigd, daar ik de cognitieve niet heb kunnen voltooien omwille van mijn gezondheid op dat moment.

Ik had eigenlijk niet verwacht nog een nieuwe uitnodiging te ontvangen dit jaar. Men had me doorgegeven dat 'de mogelijkheden zouden worden bekeken' maar ik ging er van uit omdat ik de cognitieve had moeten laten links liggen die dag, dat mijn eerste poging er op zou zitten.

Met dit in het achterhoofd, heb ik in de afgelopen maanden de beslissing genomen verder te gaan studeren, om op die manier mijn kansen en mogelijkheden te vergroten naar de toekomst toe. Na mijn studies wil ik zeker nog een poging ondernemen.

Ik heb een mail gestuurd naar de rekruterings dienst, maar na een aantal dagen is daar nog steeds geen antwoord op gekomen, waardoor ik mijn vraag ook even hier wou stellen.

Hoe zet ik mijn selectieprocedure het beste stop in dit soort situatie?

In mijn mail van mijn nieuwe uitnodiging trof ik een aantal stroken aan in de bijlage, waar men kan 'verzaken'. Ik ga er van uit dat dit de (enige) manier is om je 'uit te schrijven' als het ware? Zo ja, is het dan ook de bedoeling dat je ergens je keuze verantwoord?

Tenslotte wou ik graag weten of dit negatieve gevolgen zou kunnen hebben met betrekking tot een eventuele tweede poging, na mijn studies. Ik ga er van uit dat er dan bij het commissie gesprek zal worden gevraagd waarom ik er uit ben gestapt, maar neem aan dat als ik de keuze om verder te studeren opgeef, dat men me dat niet kwalijk kan nemen. Uiteindelijk is verder studeren toch nooit fout. :p

Alvast erg bedankt voor de info :)
BUTTON_POST_REPLY