Wachten op attest van slagen agent van politie

BUTTON_POST_REPLY
Nash
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2016, 20:17

Wachten op attest van slagen agent van politie

Bericht door Nash »

Zijn hier nog mensen die al lang wachten op attest van slagen voor de selectie van agent? 12 weken geleden brief gekregen dat ik medische geschikt ben en ben nu nog altijd aan het wachten? Al 2 x contact opgenomen met Brussel en zei zeggen altijd dat het nog enkele weken kan duren.... Maar vind het gek dat het zolang duurt om het moraliteitsonderzoek aftesluiten, terwijl ik zelf maar 1 parkeerboete heb en dat is het enigste. Mijn vader is wel al aantal x met het gerecht in contact geweest, maar kan ik niets aan doen...
01-06-2017
Lokale politie Antwerpen
CynthiaW
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2014, 20:51

Re: Wachten op attest van slagen agent van politie

Bericht door CynthiaW »

Het enige dat ik je kan meegeven is geduld hebben. Je bent heus niet alleen. Ik was medisch goed gekeurd op 4 september en heb vorige week pas mijn attest ontvangen. De reden ligt waarschijnlijk bij je vader, je dossier wordt als een moeilijk dossier beschouwd en vereist bijkomende onderzoeken en opvragingen bij het parket, ook al heb je er zelf niks mee te maken. Ik spreek uit ervaring :). Het is enkel hcp Moons van de cel moraliteit die over deze dossiers beslist, dus dat kan wel lang duren hoor.. Als je in niks betrokken geweest bent moet je je geen zorgen maken, dan bestaat de kans alleen nog dat ze je een territoriale beperking opleggen om niet in contact te kunnen komen met je vader en zijn verleden/huidige problemen.
Fysieke en cognitieve proef 24-01-2014 geslaagd
Persoonlijkheidsproef 21-02-2014 geslaagd
Selectiecommissie 29-07-2014 geslaagd
Medische proef 28-08-2014 geslaagd sinds 4/09/2015

Start opleiding 2 mei 2016 PLOT
Timdh
__________________________
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2011, 17:20

Re: Wachten op attest van slagen agent van politie

Bericht door Timdh »

Hoi,

je bent gerust niet alleen. Ik wacht ook al sinds december op attest van slagen!
Een samenloop van de huidige situatie omtrent agent en het dossier ivm je vader zullen ervoor zorgen dat het langer duurt dan normaal.
Ik zit in hetzelfde schuitje alleen gaat het bij mij niet over mijn vader.
Blijven geduld hebben...
Natascha
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2012, 23:46

Re: Wachten op attest van slagen agent van politie

Bericht door Natascha »

Vandaag mijn attest gekregen van slagen voor agent van politie.
Ik zou graag op de luchthaven van Zaventem willen werken als agent van politie.
Weet iemand hoe je hiervoor moet solliciteren, heb wel een e-mail adres gevonden maar weet niet of dit het juiste is
BUTTON_POST_REPLY