wat als je niet geslaagd bent voor je stage en examen??

BUTTON_POST_REPLY
Dkarim
__________________________
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:45

wat als je niet geslaagd bent voor je stage en examen??

Bericht door Dkarim »

hey

ik heb hier een vraag?

stel dat je tijdens je opleiding AP/INP je stage niet behaald of je examens niet behaald, wat dan??

zijn er herexamens ofzo??

of is dit iets dat nog nooit is gebeurd?

grtzzzzzzzz
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: wat als je niet geslaagd bent voor je stage en examen??

Bericht door vdv »

Als mentor kan ik zeggen dat gebuisde stagiairs hun stage in een andere zone moeten herdoen.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
cleo
Politie
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2010, 21:50

Re: wat als je niet geslaagd bent voor je stage en examen??

Bericht door cleo »

Zijn er veel stagairs die buizen in hun stage?
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: wat als je niet geslaagd bent voor je stage en examen??

Bericht door vdv »

normaal niet, maar ik heb het al enkele keren meegemaakt, daarom niet altijd mijn eigen stagiairs.
De nieuwe visie van de scholen is dat zij de theorie geven, en de stage de praktijk is. Even belangrijk dus. Niet geslaagd in de stage is niet geslaagd in de opleiding. Degenen die denken dat het een formaliteit of een uitje is, mispakken zich.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
Dkarim
__________________________
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:45

Re: wat als je niet geslaagd bent voor je stage en examen??

Bericht door Dkarim »

vdv schreefCOLONnormaal niet, maar ik heb het al enkele keren meegemaakt, daarom niet altijd mijn eigen stagiairs.
De nieuwe visie van de scholen is dat zij de theorie geven, en de stage de praktijk is. Even belangrijk dus. Niet geslaagd in de stage is niet geslaagd in de opleiding. Degenen die denken dat het een formaliteit of een uitje is, mispakken zich.
Dus als je niet geslaagd bent op uw stage of examens, dan is het gedaan met de politiecarrière...

dus je jaar of je 6 maanden opnieuw doen bestaat niet?
Alexis
__________________________
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2010, 08:08

Re: wat als je niet geslaagd bent voor je stage en examen??

Bericht door Alexis »

Net zoals bij ieder opleiding is het zo dat er een tweede zit is, allé toch bij OPAC. Bij ons is dat drie weken na dat je resultaten hebt gekregen. Na de tweede zit is er een deliberatie commissie en als je daar nog niet door bent komt er een jury samen. Deze jury moet dan uitmaken wat er met jou zal gebeuren. Die kunnen beslissen dat je geslaagd bent zonder meer of dat je prille carrière stopt en alles wat daartussen zit zoals stage opnieuw doen, examens opnieuw doen, een deel van de opleiding opnieuw doen en zo meer...
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: wat als je niet geslaagd bent voor je stage en examen??

Bericht door vdv »

Dkarim schreefCOLON Dus als je niet geslaagd bent op uw stage of examens, dan is het gedaan met de politiecarrière... dus je jaar of je 6 maanden opnieuw doen bestaat niet?
Ik dacht dat ik die vraag mbt de stage al beantwoord had hierboven
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
BUTTON_POST_REPLY