kledij

Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: kledij

Bericht door Neo »

Kevin Lievens schreefCOLONHoe dat juist geregeld is, weet ik niet, ik gok dat de klasverantwoordelijke of dagverantwoordelijke hier de keuze in heeft.

Zo is dat. Elke week is er een leerling klasverantwoordelijke voor de hele week (de weeksmurf)
Die persoon staat in voor het bestellen van de broodjes, het bijhouden van de dagagenda, afwezigheidslijst, moet zorgen dat de hele ploeg op de hoogte wordt gesteld van alles wat ze moeten weten over de planning gedurende de week, moet ook zorgen dat de laptop en projector in de klas aanwezig is wanneer dit nodig is, beslist idd welke kledij er aangedaan wordt tijdens de week, etc...

Elke week is het dus iemand anders, in alfabetische orde.
Inspecteur Interventie
Kevin Lievens
Politie
BerichtenCOLON 537
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 14:22

Re: kledij

Bericht door Kevin Lievens »

kevinvda schreefCOLON ... zullen we toch al wat dikker gekleed zijn ...

Alleen flappert die das dan van hot naar her. :wink:
"Sooner or later the things you own end up owning you"
kevinvda
Politie
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:25

Re: kledij

Bericht door kevinvda »

Neo schreefCOLON
Kevin Lievens schreefCOLONHoe dat juist geregeld is, weet ik niet, ik gok dat de klasverantwoordelijke of dagverantwoordelijke hier de keuze in heeft.

Zo is dat. Elke week is er een leerling klasverantwoordelijke voor de hele week (de weeksmurf)
Die persoon staat in voor het bestellen van de broodjes, het bijhouden van de dagagenda, afwezigheidslijst, moet zorgen dat de hele ploeg op de hoogte wordt gesteld van alles wat ze moeten weten over de planning gedurende de week, moet ook zorgen dat de laptop en projector in de klas aanwezig is wanneer dit nodig is, beslist idd welke kledij er aangedaan wordt tijdens de week, etc...

Elke week is het dus iemand anders, in alfabetische orde.
Aha, jullie hebben weeksmurfen, bij ons zijn het dagsmurfen.
Ook verantwoordelijk voor het dagelijkse appèl (weet niet of jullie dat hebben)

Komt iedereen wel aan de beurt bij jullie met dat systeem?

@Kevin: die das zit toch weggestopt onder uw trui, dus veel geflabber zal er niet bij zijn. :)
Kevin Lievens
Politie
BerichtenCOLON 537
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 14:22

Re: kledij

Bericht door Kevin Lievens »

kevinvda schreefCOLON @Kevin: die das zit toch weggestopt onder uw trui, dus veel geflabber zal er niet bij zijn. :)
Oh crap, nog nen trui oek ofwa? :shock:

bende kouschijters? :wink: :lol:
"Sooner or later the things you own end up owning you"
kboo
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 15:59

Re: kledij

Bericht door kboo »

Weliswaar verschillen de politiescholen inzake de uniformiteit naar kledij toe
Bij ons in de WPS droeg men feitelijk wat men wil
of het nu polo of zomerhemd is met of zonder trui
enkel vanaf 1 oktobter wordt het winteruniform gedragen en ben je verplicht van een winterhemd met das aan te doen.

Ook de levering van de kledij en wat te dragen tijdens die periode zonder verschilt van school tot school. De ene kiest ervoor om iedereen in die periode in overal te laten paraderen. In de WPS draagt men in die periode gewoon burgerkledij. De kledij kwam vanaf week drie naar de maatname stelselmatig binnen en wanneer iedereen beschikte over min of meer een volledig uniform werd in uniform naar school gekomen. Wat dan ook weer verschilt van school tot school. Als ik goed vernomen heb kiezen bepaalde scholen ervoor dat je van school naar huis en terug dient om te wisselen van kledij. In de wps mocht in uniform naar huis gegaan worden weliswaar met een burgertrui of vest erover wat wettelijk eigenlijk niet mag mabon.

Om een idee te hebben wat je zoal ter beschikking krijgt tijdens de opleiding en na de opleiding met je punten kan aanschaffen:
http://www.polsupport.be/AspxV02/Main/M ... u=00019350
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: kledij

Bericht door Neo »

In het GIp kom je in burger naar school, ook niet met uniform onder een jas, gewoon burgerkledij en je kleed je om op school 's morgens en 's avonds.
Inspecteur Interventie
Kevin Lievens
Politie
BerichtenCOLON 537
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2010, 14:22

Re: kledij

Bericht door Kevin Lievens »

kevinvda schreefCOLON Als jij erbij komt zullen we toch al wat dikker gekleed zijn, dus das geen probleem meer dan. ;)

Je zal mij er niet bijkrijgen, wij zullen ten vroegste 'joinen' bij de opleiding die start in oktober... februari dus... :snif:
"Sooner or later the things you own end up owning you"
WouterDeHerdt
__________________________
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2010, 13:38

Re: kledij

Bericht door WouterDeHerdt »

kboo schreefCOLONWeliswaar verschillen de politiescholen inzake de uniformiteit naar kledij toe
Bij ons in de WPS droeg men feitelijk wat men wil
of het nu polo of zomerhemd is met of zonder trui
enkel vanaf 1 oktobter wordt het winteruniform gedragen en ben je verplicht van een winterhemd met das aan te doen.

Ook de levering van de kledij en wat te dragen tijdens die periode zonder verschilt van school tot school. De ene kiest ervoor om iedereen in die periode in overal te laten paraderen. In de WPS draagt men in die periode gewoon burgerkledij. De kledij kwam vanaf week drie naar de maatname stelselmatig binnen en wanneer iedereen beschikte over min of meer een volledig uniform werd in uniform naar school gekomen. Wat dan ook weer verschilt van school tot school. Als ik goed vernomen heb kiezen bepaalde scholen ervoor dat je van school naar huis en terug dient om te wisselen van kledij. In de wps mocht in uniform naar huis gegaan worden weliswaar met een burgertrui of vest erover wat wettelijk eigenlijk niet mag mabon.

Om een idee te hebben wat je zoal ter beschikking krijgt tijdens de opleiding en na de opleiding met je punten kan aanschaffen:
http://www.polsupport.be/AspxV02/Main/M ... u=00019350
Die zwembroek voor mannen... Wat is me dat seg!
Campus Vesta Promotie 29 Quebec
Liessbeth
__________________________
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2010, 16:25

Re: kledij

Bericht door Liessbeth »

Mag je tijdens de opleiding niet je eigen zwemkledij dragen in plaats van dat badpak? :whoeha:
Proef 1 AINP: geslaagd
Proef 2 AINP: geslaagd
Proef 3 AINP: geslaagd
Proef 4 AINP: geslaagd
WouterDeHerdt
__________________________
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2010, 13:38

Re: kledij

Bericht door WouterDeHerdt »

Liessbeth schreefCOLONMag je tijdens de opleiding niet je eigen zwemkledij dragen in plaats van dat badpak? :whoeha:
Mannen in speedo's... vrouwen in bikini!! :whoeha:
Campus Vesta Promotie 29 Quebec
Neo
Politie
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:18

Re: kledij

Bericht door Neo »

Liessbeth schreefCOLONMag je tijdens de opleiding niet je eigen zwemkledij dragen in plaats van dat badpak? :whoeha:
Dat mag, maar het moet wel uit één stuk bestaan.
Inspecteur Interventie
Iced_Max
Beheerder + inschrijvingen
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2005, 13:10

Re: kledij

Bericht door Iced_Max »

Neo schreefCOLON
Liessbeth schreefCOLONMag je tijdens de opleiding niet je eigen zwemkledij dragen in plaats van dat badpak? :whoeha:
Dat mag, maar het moet wel uit één stuk bestaan.
ik dacht wel dat het een zwart of donkerblauw badpak moest zijn.
....When the Going Gets Tough, the Tough Get Going
cero
Politie
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:48

Re: kledij

Bericht door cero »

Ik heb nog een vraagje over de kledij.
Als ik me niet vergis moet je bij Campus Vesta in burger komen en je omkleden op school.

Nu is de vraag, heb je een kastje ter beschikking waar je al je kleren van de politie kan laten of dien je alles of een deel thuis bij te houden?

alvast bedankt
Gebruikers-avatar
Arclaud
__________________________
BerichtenCOLON 102
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2010, 19:37

Re: kledij

Bericht door Arclaud »

cero schreefCOLONIk heb nog een vraagje over de kledij.
Als ik me niet vergis moet je bij Campus Vesta in burger komen en je omkleden op school.

Nu is de vraag, heb je een kastje ter beschikking waar je al je kleren van de politie kan laten of dien je alles of een deel thuis bij te houden?

alvast bedankt
Je moet inderdaad in burger komen en je op school omkleden.

Op de Noorderlaan heb je een kastje ter beschikking. Verwacht daar echter niet teveel van. Dat is, op z'n zachtst uitgedrukt, nogal aan de kleine kant. Als ik het bij het rechte eind heb, is het de bedoeling dat alle uniformstukken op school blijven en enkel naar huis mogen om te wassen. In de praktijk zorg je er echter voor dat je de kledij voor die dag en een reserve bijhebt.

Ik weet echter niet wat de verhuis naar Emblem gaat brengen... :roll:
Promotie 28 - Campus Vesta
cero
Politie
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:48

Re: kledij

Bericht door cero »

Dank je voor je antwoord.

In Emblem kan het inderdaad 2 kanten uit, beter voorzien of minder goed voorzien. Laat het maar weten wanneer jullie naar daar verhuist zijn.
BUTTON_POST_REPLY