Zedenrecherche na Aso

BUTTON_POST_REPLY
Nona2456
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2019, 16:15

Zedenrecherche na Aso

Bericht door Nona2456 »

Hallo,

Ik zit in mijn laatste jaar secundair onderwijs in een ASO richting. Omdat het heel moeilijk is om steeds alles zelf online uit te zoeken stel ik hier deze vraag. Het is mijn bedoeling om voor zedenrechercheur te gaan maar ik vroeg mij af of je hiervoor een bepaalde opleiding moet hebben? Is het beter om direct vanaf volgend jaar aan de slag te gaan als agent en zo op te klimmen? Volg ik beter een opleiding waardoor ik een bachelor diploma heb? Natuurlijk is het de bedoeling om zoveel mogelijk kennis en geschiktheid te bezitten om aan de slag te gaan als (zeden)rechercheur. Wat is toekomstgericht nu de beste keuze? Kunnen jullie mij daarbij helpen? Alvast bedankt,
Nona
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Zedenrecherche na Aso

Bericht door vdv »

Als je graag naar de recherche gaat, zou ik je als diensthoofd van een recherchedienst toch willen vragen om wél een opzoeking te doen. Dat zal later van u ook verwacht worden.
Ik zal u op weg helpen: op dit forum is deze vraag al gesteld geweest. Niet specifiek over zeden maar wel de weg naar de recherche.
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
BUTTON_POST_REPLY