Beveiligingsagent Federale Politie

214 berichten
AnthonyV
Nieuw op 't forum

Re: Beveiligingsagent Federale Politie

door AnthonyV » 07 nov 2019, 02:36

Hallo

Op 22/02/2018 had ik mijn persoonlijkheidsproef afgelegd voor inspecteur waarop ik slaagde. Inmiddels heb ik mij ingeschreven voor beveiligingsagent.
Het Recruitteam zei dat ze voor de persoonlijkheidsproef een vrijstelling kunnen aanvragen.

Zou ik deze vrijstelling krijgen?
Hey Yasin, ik zit met dezelfde vraag. Heb je al meer informatie gekregen?

RobinDS
Nieuw op 't forum

door RobinDS » 10 nov 2019, 17:53

Beste forumleden

Op een deel van de website van jobpol (https://www.jobpol.be/nl/jobs-in-unifor ... gingsagent) staat er helemaal bovenaan "Uiterste inschrijvingsdatum: 31.12.2019". Betekent dit dat men vanaf volgend jaar met vacatures zal werken zoals dit bij de functie van agent van de politie gebeurt? Ik zit momenteel nog in een twijfelfase over het al dan niet deelnemen aan de selectieprocedure voor beveiligingsagent.

Alvast bedankt indien iemand dit zou weten!

Ds_2000
Nieuw op 't forum

door Ds_2000 » 10 nov 2019, 20:02

Beste forumleden

Op een deel van de website van jobpol (https://www.jobpol.be/nl/jobs-in-unifor ... gingsagent) staat er helemaal bovenaan "Uiterste inschrijvingsdatum: 31.12.2019". Betekent dit dat men vanaf volgend jaar met vacatures zal werken zoals dit bij de functie van agent van de politie gebeurt? Ik zit momenteel nog in een twijfelfase over het al dan niet deelnemen aan de selectieprocedure voor beveiligingsagent.

Alvast bedankt indien iemand dit zou weten!
Beste RobinDS

Je moet niet op de datum letten, bij de functie 'Inspecteur van Politie' is dit ook het geval. In beide gevallen is er sprake van permanente rekrutering.

Veel succes!
Selectie BAGP:

Fysieke proef: 18/09/19 - geslaagd

Andii
Nieuw op 't forum

door Andii » 19 nov 2019, 16:06

Hallo

Op 22/02/2018 had ik mijn persoonlijkheidsproef afgelegd voor inspecteur waarop ik slaagde. Inmiddels heb ik mij ingeschreven voor beveiligingsagent.
Het Recruitteam zei dat ze voor de persoonlijkheidsproef een vrijstelling kunnen aanvragen.

Zou ik deze vrijstelling krijgen?
Hey Yasin, ik zit met dezelfde vraag. Heb je al meer informatie gekregen?
Als je binnen het jaar voor een ander kader solliciteert, kunnen ze inderdaad kijken of ze jou een vrijstelling kunnen geven voor de reeds met succes afgelegde proeven. Dat is voor elk "geval" verschillend en daar zijn geen duidelijke richtlijnen rond. Je zal het moeten ontdekken. Dat is iets waar Rekrutering en Selectie zicht mee bezighoudt en kan niemand op dit forum uitsluitsel over geven.
Succes in elk geval.

Groetjes,