ChristopheO schreef:Beste,
Ik ben sinds eind oktober 2017 ingeschreven voor de selectieproeven BAGP.
Ik ben nog steeds aan het wachten op de uitnodiging voor de cognitieve proef.
Zijn er nog mensen die al zo lang wachten op de eerste uitnodiging?
Ik heb al enkele mails verstuurd naar de dienst rekrutering, maar krijg telkens het antwoord te wachten.
MVG,
Christophe
naveht schreef:Beste
Ik heb in de pdf op de site ikbeveilig.be gekeken en ik kan nergens de bevoegdheden van een beveiligingsagent vinden, zou iemand mij deze kunnen vertellen of mij tenminste op het juiste spoor zetten? Ik heb woensdag het selectiecommissie gesprek en ik zou toch deze bevoegdheden willen weten.
Mvg
cavilla schreef:Klopt het dat de opleiding BAGP niet in alle politiescholen gegeven wordt ?
Mvg
Claudio
Ruben_j schreef:Een vraagje voor de mensen die al geslaagd zijn voor de selectie van bagp;
Ik werk momenteel in het CIC als calloperator maar zit nog een stage tot eind december eer ik statutair ben. Nu is het zo dat, moest ik slagen voor mijn laatste proef bagp, zit ik pas in de maand augustus en zal ik de opleiding moeten aanvatten in September. Dit wil zeggen dat ik mijn huidige statuut zou moeten opgeven om mee te doen aan de opleiding..
De concrete vraag zijnde, kan ik na het afronden van mijn selectieprocedure bagp nog wachten tot januari vooraleer ik wens mee te doen aan een 1stvolgende opleiding?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten