BMW R1200RT 2014 police version

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
RTiste
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2014, 16:16

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door RTiste »

Puur gewoontes dus, ik wens u veel succes met het examen als motard. :-D
GS-Walter
Politie
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2014, 19:07

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door GS-Walter »

Hela,
hoewel ongeveer een dikke maand geleden al melding gemaakt werd dat onze nieuwe moto's op de productielijn stonden, zijn ze nog steeds niet geleverd. Zou miss te maken kunnen hebben met het feit dat er een vaste radiopost is voorzien, en de firma die dat moet installeren, mogelijk nog niet over de juiste steunen beschikte. In elk geval denk ik dat ze in Oostende (of omgeving) al te zien zijn! :uhoh:
r1200rt pol oostende.jpg
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door Robby »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
SHERIFF
Politie
BerichtenCOLON 1429
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 21:54

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door SHERIFF »

Mooi. Ben ook jaloers op de garage van PVK. Mijn moto heeft daar 2 dagen doorgebracht en wil terug
RTiste
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2014, 16:16

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door RTiste »

Verbluffend mooie motoren, de blauwe lichten en mast zijn blijkbaar origineel BMW, of ...?
Jammer wel van die dikke knotsen op de zij panelen, er bestaan er veel kleinere en platte Led
en toch efficiënt op de markt.
Toch nog een groot en goed gevuld bedieningspaneel op het stuur, handig tijdens het rijden :greenb:
Voor mijn info, hoeveel kilometers rijd zo een politiemotor gemiddeld per jaar, zijn dat leasing motoren of aangekochte ( ben ik niet te indiscreet ?)
Hebben die motoren ook ESA en andere opties, ik vind het altijd jammer van die bruine uitlaten, optie chroom te duur voor steden en gemeentes.
GS-Walter
Politie
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2014, 19:07

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door GS-Walter »

Dat ziet er schitterend uit, hoewel ik de zijledjes ook redelijk 'volumineus' vind.
Wij wachten nog steeds op de onze...... net als op onze fluo gele motorpakken die eind oktober geleverd zouden worden!

De moto's zijn bij ons redelijk basic, dus geen ESA, geen chroom uitlaat, geen verwarmd zadel ed.... Ook de ledjes op de flanken zijn er bij ons niet.

GrTz ;-)
RTiste
__________________________
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2014, 16:16

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door RTiste »

Deze LED lampjes zijn heel zichtbaar, plat en discreet als ze niet branden, kunnen overal geplaatst worden.
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
dielangemotormuis
Nederlandse politie
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2012, 11:52

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door dielangemotormuis »

Ziet er goed uit die RT-LC.

Die intersectionlights ben ik jaloers op. Op onze motoren krijgen we ze niet. Het moet allemaal sober en zo weinig mogelijk hier in Nederland.

Zal binnenkort een foto plaatsen van onze nieuwe RT-LC
Het beste middel tegen onverantwoord rijgedrag is een achteruitkijkspiegel met een politieauto erin.

Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.

@PA_Stoffels
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door VRS »

dielangemotormuis schreefCOLONZiet er goed uit die RT-LC.

Die intersectionlights ben ik jaloers op. Op onze motoren krijgen we ze niet. Het moet allemaal sober en zo weinig mogelijk hier in Nederland.

Zal binnenkort een foto plaatsen van onze nieuwe RT-LC
Doet wat denken aan jullie verkeerspolitie die met voertuigen met slechts één blauw knipperlicht op het dak (en enkele grillelichten) rijdt... Is dat nog steeds zo, en indien wel: waarom zijn die voertuigen zo sober uitgerust?
dielangemotormuis
Nederlandse politie
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2012, 11:52

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door dielangemotormuis »

Hielcom schreefCOLON
dielangemotormuis schreefCOLONZiet er goed uit die RT-LC.

Die intersectionlights ben ik jaloers op. Op onze motoren krijgen we ze niet. Het moet allemaal sober en zo weinig mogelijk hier in Nederland.

Zal binnenkort een foto plaatsen van onze nieuwe RT-LC
Doet wat denken aan jullie verkeerspolitie die met voertuigen met slechts één blauw knipperlicht op het dak (en enkele grillelichten) rijdt... Is dat nog steeds zo, en indien wel: waarom zijn die voertuigen zo sober uitgerust?
Onze Volvo's zijn idd nog steeds zo somber uitgerust. De rede dat dit zo is, dat komt doordat burgers(uiteraard in dienst van de NatPol) die nog nooit buiten hebben gespeeld over de opbouw van onze voertuigen beslissen en wij als gebruiker daar geen of nagenoeg geen invloed op kunnen uitvoeren. Zo ook met de nieuwe RT's.
Het beste middel tegen onverantwoord rijgedrag is een achteruitkijkspiegel met een politieauto erin.

Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.

@PA_Stoffels
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door Robby »

Ook niet met jullie vakorganisaties?
dielangemotormuis
Nederlandse politie
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2012, 11:52

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door dielangemotormuis »

Nee, die werken alles behalve mee. De ondernemingsraad heeft zelfs bepaald dat er op de (auto)snelwegen geen noodhulp mag worden gereden op de motor. Is te gevaarlijk volgens hun. :shock: :shock:
Het beste middel tegen onverantwoord rijgedrag is een achteruitkijkspiegel met een politieauto erin.

Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.

@PA_Stoffels
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door Robby »

Ok ... :shock:
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door VRS »

Bedankt voor de toelichting. Verbazingwekkend, helaas...
(Zelfs een burgerpersoneelslid zou toch met zijn/haar gezond verstand moeten weten dat één blauw licht uiterst ontoereikend is, men kan dat toch zelf al bedenken bij het rijden op de autostrade)
dielangemotormuis
Nederlandse politie
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2012, 11:52

Re: BMW R1200RT 2014 police version

Bericht door dielangemotormuis »

We hadden eerst de Volvo S60 met ook alleen een Hella Rotaflex links achterop en grillflitsers
De zijn vervangen voor Volvo V50 met een grote lichtbak erop. Dit was geen doen in deze auto. rijeigenschappen werden behoorlijk negatief beinvloed door deze lichtbak. Tevens was er op snelheden boven de 140 km/u een gigantisch geluidsoverlast in het voertuig zelf.

En nu zijn we weer terug bij af.

maar zullen we verder praten over motoren ipv voertuigen.
Het beste middel tegen onverantwoord rijgedrag is een achteruitkijkspiegel met een politieauto erin.

Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.

@PA_Stoffels
BUTTON_POST_REPLY