Afluisteren van ASTRID

ModeratorCOLON Moderators

Gebruikers-avatar
2kcontenD
__________________________
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 03 Okt 2017, 19:57

Re: Afluisteren van ASTRID

Bericht door 2kcontenD »

Eric schreefCOLON
YoeriV schreefCOLON Lees eerst art. 550bis SW eens en hopelijk valt dan de euro.
a de hit cound ching chin verhaal op internet gezet ik hoord geld nog , in mijn dromen ( binare )
Art. 314 Sw :wink:

CodeCOLON Alles selecteren

en land is niet waar de warmste lamp brand, ander is er altijd in iets er aan de hand
Gebruikers-avatar
2kcontenD
__________________________
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 03 Okt 2017, 19:57

Re: Afluisteren van ASTRID

Bericht door 2kcontenD »

Eric schreefCOLON
YoeriV schreefCOLON Lees eerst art. 550bis SW eens en hopelijk valt dan de euro.
Art. 314 Sw :wink:
a de hit cound ching chin verhaal op internet gezet ik hoord geld nog , in mijn dromen ( binaire )
Sw is afkomstig door de breking van noorden ster , en golven op water als je dat wil weten ( sterkunde ).atlas ontleding
en de boeken van de ze komen moet ik ook geen gras laten over leven dat de boeken van de kerk is gegeven.

CodeCOLON Alles selecteren

en land is niet waar de warmste lamp brand, ander is er altijd in iets er aan de hand
Gebruikers-avatar
2kcontenD
__________________________
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 03 Okt 2017, 19:57

Re: Afluisteren van ASTRID

Bericht door 2kcontenD »

ik heb nu dit op atomische bazig beken van K tot Z en is daar bij nu het punt gezet daar over.

CodeCOLON Alles selecteren

en land is niet waar de warmste lamp brand, ander is er altijd in iets er aan de hand
Gebruikers-avatar
2kcontenD
__________________________
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 03 Okt 2017, 19:57

Re: Afluisteren van ASTRID

Bericht door 2kcontenD »

CSB ?

CNN hier: FOD rma mov the van

CodeCOLON Alles selecteren

en land is niet waar de warmste lamp brand, ander is er altijd in iets er aan de hand
BUTTON_POST_REPLY