AFIS

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Yellowhair1
__________________________
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:51

AFIS

Bericht door Yellowhair1 »

Naar ik begrijp gebruiken jullie hetzelfde systeem in Europa?

http://youtu.be/ZKi1CKTRCQM
Character is how you treat those who can do nothing for you.
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: AFIS

Bericht door Dimitri »

Ja, maar is nu APFIS omdat er ook palm afdrukken genomen worden naast de vingerafdrukken.
Yellowhair1
__________________________
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:51

Re: AFIS

Bericht door Yellowhair1 »

Dimitri schreefCOLONJa, maar is nu APFIS omdat er ook palm afdrukken genomen worden naast de vingerafdrukken.
Inderdaad Dimitri. Maar hebben jullie ook de capaciteit om via een simpele duim afdruk van een verdachte in uw combie een 'wants check' te doen?

Palm afdrukken zijn een grote vooruitgang. Suspect Richard Davis werd veroordeeld voor child kidnapping, sexual assault and murder van een 12 jaar oud meisje nadat zijn palm afdruk gevonden werd op het frame van haar bed. Hij is nu op death row. Prints zijn nog beter dan DNA.
Character is how you treat those who can do nothing for you.
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: AFIS

Bericht door Dimitri »

Yellowhair1 schreefCOLON
Dimitri schreefCOLONJa, maar is nu APFIS omdat er ook palm afdrukken genomen worden naast de vingerafdrukken.
Inderdaad Dimitri. Maar hebben jullie ook de capaciteit om via een simpele duim afdruk van een verdachte in uw combie een 'wants check' te doen?

Palm afdrukken zijn een grote vooruitgang. Suspect Richard Davis werd veroordeeld voor child kidnapping, sexual assault and murder van een 12 jaar oud meisje nadat zijn palm afdruk gevonden werd op het frame van haar bed. Hij is nu op death row. Prints zijn nog beter dan DNA.
Er zijn zones die nog niet eens de mogelijkheid hebben om digitaal afdrukken te nemen in het politiekantoor. Afdrukken nemen in de combi is er dus zeker al niet bij. Ik heb er geen weet van. Misschien in de zones in de grootsteden? Of misschien is dit ook een idee voor de mobiele kantoren waar er eerder over gesproken is in een van de topics.
Yellowhair1
__________________________
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:51

Re: AFIS

Bericht door Yellowhair1 »

Gepakt dankzij AFIS.
Kijk ook eens naar wat deze subhuman de vader van het vermoorde meisje Polly Klaas aandeed in het gerechtshof. Ik kan me niet voorstellen om in de schoenen van Mark Klaas te moeten staan op dat moment. Ik weet echt niet of ik me zou hebben kunnen controleren als de vader van het meisje.
Ik moet me dan het vlgnde afvragen: WHAT IS THE COST OF ONE WELL PLACED 9MM BULLET?

Richard Allen Davis in 2007
Born June 2, 1954 (age 57)
San Francisco, California
Conviction(s) Murder with special circumstances (robbery, burglary, kidnapping and lewd act upon a child)
Penalty Death
Richard Allen "Rick" Davis (born June 2, 1954) is a convicted murderer, whose criminal record fueled support for passage of California's "Three strikes law" for repeat offenders. He is currently on death row in East Block at San Quentin State Prison, California. He was convicted in 1996 of first-degree murder and four special circumstances (robbery, burglary, kidnapping, and a lewd act on a child) of 12-year-old Polly Klaas. Klaas was abducted October 1, 1993, from her Petaluma, California, home.
A San Jose, California, Superior Court jury recommended the death sentence for Davis on August 5, 1996. After the verdict was read, Davis stood and gestured obscenely at the courtroom with both hands. Later, at his formal sentencing, Davis read a statement claiming that Klaas had said to Davis, "Just don’t do me like my dad," just before Davis killed her, implying that Klaas' father was a child molester. Klaas' father, Marc Klaas, reacted angrily and left the courtroom to avoid causing further commotion. Judge Thomas C. Hastings proceeded with the formality of the death sentence, saying "Mr. Davis, this is always a traumatic and emotional decision for a judge. You made it very easy today by your conduct."[1]
Character is how you treat those who can do nothing for you.
Yellowhair1
__________________________
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:51

Re: AFIS

Bericht door Yellowhair1 »

Kijk wat Davis zegt tegen de vader van het meisje op 2:25 :x

http://youtu.be/tRmBd0DiH6Q
Character is how you treat those who can do nothing for you.
BUTTON_POST_REPLY