Hoeveel verdien je bij de politie?

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Hoeveel verdien je bij de politie?

Bericht door Robby »

Zeker door de recente foutieve berichtgeving bestaan hier grote misvattingen over.

Het loon is zeer simpel te berekenen via de module op de site van het secretariaat van de geïntegreerde politie.

Vragen hierover mag je gerust hieronder stellen.
Rolmops1
__________________________
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2010, 09:55

Re: Hoeveel verdien je bij de politie?

Bericht door Rolmops1 »

Als ik het bestand wil downloaden en openen krijg ik een foutmelding dat de macro's niet werken in office voor mac 2008. Kenners onder ons die raad weten?
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: Hoeveel verdien je bij de politie?

Bericht door VRS »

Rolmops1 schreefCOLONAls ik het bestand wil downloaden en openen krijg ik een foutmelding dat de macro's niet werken in office voor mac 2008. Kenners onder ons die raad weten?
Heb Windows 7 en Office 2007 en moet zeggen dat ik bij mij enkel net onder het "lint" (de menu's daar bovenaan) moet klikken op "opties" waar er staat "Macro's zijn uitgeschakeld". Bijj opties kan ik dan aanvinken dat ze mogen ingeschakeld worden en dan krijg ik meteen een venstertje met taalkeuze. Misschien bij jou eens zoeken om die macro's in te schakelen?
Laatst gewijzigd door 1 op Robby, in totaal 11 keer gewijzigd.
RedenCOLON "Schakel BBCode uit" en "Smilies uitschakelen" uitgevinkt zodat de quote correct wordt weergegeven!
Brecht
Politie
BerichtenCOLON 99
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2010, 18:30

Re: Hoeveel verdien je bij de politie?

Bericht door Brecht »

Ik heb de module nog niet aan de praat gekregen in Office for Mac (2008), dus als iemand een oplossing heeft zou ik het ook graag weten.
L0k1-
Aspirant
BerichtenCOLON 473
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2010, 21:07

Re: Hoeveel verdien je bij de politie?

Bericht door L0k1- »

Geen idee, nu vergeet het zeker niet eerst op te slaan, niet te openen via de site. Al gemerkt dat het anders ook niet werkt.

Kan je niet gewoon via een PC/laptop met windows gebruiken om het te bekijken?
Gebruikers-avatar
YvesM
Politie
BerichtenCOLON 270
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 16:43

Re: Hoeveel verdien je bij de politie?

Bericht door YvesM »

conventeren naar een andere versie.
BUTTON_POST_REPLY