Gratis internet op je gsm

ModeratorCOLON Moderators

Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Gratis internet op je gsm

Bericht door Robby »

gemeentepolitie ... dat verklaart alles ... :twisted:
DerDritteMann
Politie
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2003, 11:26

Re: Gratis internet op je gsm

Bericht door DerDritteMann »

Sledge, wat is het vervolgverhaal van jouw poging om jouw abonnement bij Mobistar op te zeggen?

Ik heb momenteel exact hetzelfde voor. Ik heb een CM6-abonnement van 11 jaar oud dat Mobistar weigert op te zeggen. Destijds in 2002 met verschillende collega's kunnen aangaan aan interessante voorwaarden. Het zou een business abonnement zijn op naam PZ Kapellen-Stabroek (heb dat nooit geweten). De winkelier langs waar de aansluitingen gebeurden, is natuurlijk al lang failliet.

Ik heb me al rot gefrustreerd en hopen telefoontjes achter de rug. Zelfs het abonnement omzetten naar een tijdelijke herlaadkaart zodat Proximus het gemakkelijk met nummerbehoud zou kunnen overnemen, weigeren ze. Uiteindelijk, het 8e madammeke van dat Call Center Mobistar dat ik aan de lijn kreeg, die nu weer zegde dat enkel de fleet manager bevoegd is om het abonnement op te zeggen. Maar net als bij jou, wie is dat, waar zit die? Nog nooit gezien, die fleet manager. Dat madammeke geeft na aandringen 3 namen van fleet managers, zonder dienst waar ze werken, zonder telefoonnummer: Eddy Willen, Emmanuel Geers, Luc Gers.

Tof hé. Heb nu een e-mail gestuurd aan Luc Gers, die heb ik getraceerd, blijkt korpschef van PZ Noord te zijn.

Als iemand ideeën heeft, laat aub komen.

* Bijvoorbeeld hoe ik bij een verantwoordelijke abonnementen/klantendienst van Mobistar kan terecht komen, wordt ook geweigerd.
* Of iemand die een ander telefoonnummer heeft van Mobistar. Die nummers 5000 of 0800/95962 zijn de enige nummers die ze blijkbaar willen geven. Wat blijkt, ik kom daar steeds op een franstalig bandje en bij franstalige medewerkers! Al 100x gemeld, niets aan te doen. Al mijn parameters staan zogezegd op Nederlands...
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Re: Gratis internet op je gsm

Bericht door sledge »

Volgende mail stuurde ik naar de persoon die het nodige zou kunnen doen volgens de gesprekken met business support (als je dat nog zo kan noemen)
Geachte, (egeers@mail.mobistar.be)
Betreft :
klantnummer 4.1xxxxxxxx
Naam
GSM nummer waarover het handelt


Ik had graag mijn telefoonnummer xxxxxxx laten omzetten naar een prepaid nummer. Ik heb hiervoor reeds telefonisch contact gehad met de business dienst van uw bedrijf dewelke mij hebben gezegd u hiervoor te mailen zodat het nodige kan gedaan worden.

Het contract is ongeveer 13 jaar oud, is van de oude gemeentepolitie (niet meer bestaande – thans geïntegreerde politie). Van de verantwoordelijken blijkt niemand nog te werken (zzzzzz is reeds meerdere jaren op pensioen). In het verleden volstond het om een mail te sturen om een andere simkaart aan te vragen of een upgrade te doen voor de Iphone. Blijkbaar volstaat dit thans niet meer en moet het langs deze weg. Ik kreeg uw gegevens van de business dienst, u zou dit dan met hen in orde brengen.


Hopend op een gunstig gevolg,
Afbeelding
DerDritteMann
Politie
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2003, 11:26

Re: Gratis internet op je gsm

Bericht door DerDritteMann »

En is het daarmee in orde gekomen?

Alleszins heb ik nu een actueel e-mailadres van die Emmanuel Geers, want ik had enkel een verouderd gevonden op het internet.
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Re: Gratis internet op je gsm

Bericht door sledge »

daarmee is het inderdaad in orde gekomen

alleen werkt die mens alleen tijdens de week blijkbaar
Afbeelding
Lone Ranger
Politie
BerichtenCOLON 1408
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2004, 17:40

Re: Gratis internet op je gsm

Bericht door Lone Ranger »

Ben je lid van Testaankoop ? Die kunnen meestal ook wel één en ander regelen.
"Sometimes there is Justice, sometimes there is just us"
DerDritteMann
Politie
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2003, 11:26

Re: Gratis internet op je gsm

Bericht door DerDritteMann »

Neen, geen TestAankoop. We hebben voorlopig al 3 mails gestuurd. Afwachten tot maandag...
Gebruikers-avatar
collie
!! Geband !!
!! Geband !!
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2005, 18:19

Re: Gratis internet op je gsm

Bericht door collie »

Heb ondertussen al enige tijd een nieuw abonnement via proximus. 120 belminuten, 1000 sms'jes en 1GB. Voor eventjes op FB of twitter te loeren is dat niet veel, heb dan ook 1GB bij aangekocht. Ik kom er maandelijks mee toe zonder een megafactuur te hebben.
Be kind to one another - Ellen Degeneres
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Re: Gratis internet op je gsm

Bericht door sledge »

DerDritteMann schreefCOLONNeen, geen TestAankoop. We hebben voorlopig al 3 mails gestuurd. Afwachten tot maandag...

hoe is het afgelopen ?
Afbeelding
DerDritteMann
Politie
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2003, 11:26

Re: Gratis internet op je gsm

Bericht door DerDritteMann »

Afgelopen? Afgelopen? Nog niets afgelopen. Wij worden gewoonweg gegijzeld door Mobistar. Zij weigeren onze nummers vrij te geven. Het wordt precies maar erger en erger. Elke dag ben ik telefoons aan het doen en mails aan het sturen om het in orde te krijgen. Jouw e-mailadres van ene Emmanuel Geers geeft geen respons meer. Maar ondertussen is één gsm-toestel al sinds 06/03 zonder verbinding, het tweede al ongeveer een goede week. BEDANKT MOBISTAR !!!
Gebruikers-avatar
collie
!! Geband !!
!! Geband !!
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2005, 18:19

Re: Gratis internet op je gsm

Bericht door collie »

Heb geen ervaring met Mobistar, maar wat je nu meemaakt kan zeker niet door de beugel. Weet ook niet welke formule ja daar gebruikte, maar eens niet overwogen om bij een andere operator met behoud van hetzelfde nummer een contract aan te gaan ??
Be kind to one another - Ellen Degeneres
BUTTON_POST_REPLY