Ex prostituee

wat is het antecedentenonderzoek of moraliteitsonderzoek, .... hoe lang moet ik wachten op een uitslag ? Waarom wordt dit gedaan ?
BUTTON_POST_REPLY
Zcor
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 28 Okt 2016, 18:01

Ex prostituee

Bericht door Zcor »

Dus ik ben van plan deel te nemen aan de toelatingsproeven maar ben een beetje ongerust over mijn verleden. Het is namelijk zo dat ik in het verleden aan prostitutie heb gedaan en dus me zorgen maak over evetuele problemen die daardoor zouden kunnen optreden. Het is wel zo dat ik dit volledig binnen het wettelijke kader (of toch zoverre er een is) heb gehandeld en dus nooit aan het aanzetten tot protitutie heb gedaan, noch ooit klanten actief heb zitten ronselen. Ook heb ik dit altijd eerlijk bij de fiscus aangegenven en heb er nooit mee gefraudeerd en heb had er zelf een btw-nummer voor.

Nu is mijn vraag of dit een probleem zou vormen? Ik wil er nog wel nog duidelijk bijzeggen dat ik dit NIET meer doe en niet van plan ben te hervatten zeker niet als eventuele bijverdienste.
Belgian
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2018, 18:28

Re: Ex prostituee

Bericht door Belgian »

Beste,

Zolang je eerlijk bent en een goede uitleg hebt voorbereid zal dit geen uitsluitsel kunnen vormen. In geen enkel document staat dat je hiervoor afgekeurd kan worden. Je geeft zelf ook aan dat je nooit in de problemen bent geraakt hierdoor, dus ik zou jezelf niet teveel zorgen daarover maken. zoals ik al zei, ze kunnen er serieus op doorvragen, zorg dat je het goed voorbereid hebt!
Selectieprocedure INP
Kevin_Fox
__________________________
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014, 20:52

Re: Ex prostituee

Bericht door Kevin_Fox »

Zcor schreefCOLONDus ik ben van plan deel te nemen aan de toelatingsproeven maar ben een beetje ongerust over mijn verleden. Het is namelijk zo dat ik in het verleden aan prostitutie heb gedaan en dus me zorgen maak over evetuele problemen die daardoor zouden kunnen optreden. Het is wel zo dat ik dit volledig binnen het wettelijke kader (of toch zoverre er een is) heb gehandeld en dus nooit aan het aanzetten tot protitutie heb gedaan, noch ooit klanten actief heb zitten ronselen. Ook heb ik dit altijd eerlijk bij de fiscus aangegenven en heb er nooit mee gefraudeerd en heb had er zelf een btw-nummer voor.

Nu is mijn vraag of dit een probleem zou vormen? Ik wil er nog wel nog duidelijk bijzeggen dat ik dit NIET meer doe en niet van plan ben te hervatten zeker niet als eventuele bijverdienste.
Maar wat ga je doen als je ex klanten tegenkomt?
Wat ga je doen als blijkt dat één van hen bijvoorbeeld stiekem opnames heeft gemaakt?
En voor zover ik weet is er geen wettelijk kader wel een gedoogbeleid - ja toch inspecteurs? - .
Een goede uitleg zal het verschil maken....
(Geen oordeel hier btw)
inschrijving 2de poging: inschrijving 01/02/2017
Cognitieve proeven VRIJSTELLING
Fysieke proeven :* 2de poging:09/05/2017 =GESLAAGD
INGESCHREVEN INFOSESSIE ETTERBEEK 24/06/2017
Persoonlijkheidsproef: GESLAAGD
Commissie : NIET GESLAAGD
medische proeven:
einde deelname - niet meer actief forum vanaf 28/08/2018
BUTTON_POST_REPLY