dronken rijden

wat is het antecedentenonderzoek of moraliteitsonderzoek, .... hoe lang moet ik wachten op een uitslag ? Waarom wordt dit gedaan ?
BUTTON_POST_REPLY
Rinko
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2018, 20:39

dronken rijden

Bericht door Rinko »

Hallo

Eerste vraag. Enkele jaren ( 7) geleden meegedaan voor agent politie, geslaagd maar wegens omstandigheden nooit aan de opleiding begonnen.
Is dit een negatief punt om door de proeven te geraken als ik nu opnieuw zou meedoen ?

Vandaag de dag wil ik terug meedoen aan de proeven voor het basiskader want heb het nooit echt van me af kunnen zetten dat ik toen nooit gestart ben met de opleiding.

Maar dan is er nog het volgende.
Verleden jaar belde mijn vriendin me in alle paniek op dat ze enorm ziek was geworden ze was gevallen en ik verstond haar niet goed. En ja ik had gedronken maar raakte in beetje paniek en ben vertrokken met de auto.. Onderwegen heeft de politie mij staande gehouden. Men heeft mij laten blazen en ik had positief geblazen ( boete van om en bij de 600 € denk ik) en intrekking rijbewijs 6 uur. Tevens reed ik te hard volgens de politie alhoewel men niet heeft kunnen bewijzen hoe veel te snel ik reed. Op verklaring van agent stond dat ik met te hoge snelheid reed . Ik heb voor al deze bekeuringen een minnelijke schikking betaald en ben nooit voor de rechter moeten verschijnen. Enkele maanden later heb ik dan nog een boete gehad dat ik 63 reed in de bebouwde kom.

Dit was echt de allereerste keer dat ik dronk toen ik met de wagen reed.

Zijn mijn kansen nu echt verkeken om nog te kunnen meedoen ??

Bedankt.
Kevin_Fox
__________________________
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014, 20:52

Re: dronken rijden

Bericht door Kevin_Fox »

Rinko schreefCOLONHallo

Eerste vraag. Enkele jaren ( 7) geleden meegedaan voor agent politie, geslaagd maar wegens omstandigheden nooit aan de opleiding begonnen.
Is dit een negatief punt om door de proeven te geraken als ik nu opnieuw zou meedoen ?

Vandaag de dag wil ik terug meedoen aan de proeven voor het basiskader want heb het nooit echt van me af kunnen zetten dat ik toen nooit gestart ben met de opleiding.

Maar dan is er nog het volgende.
Verleden jaar belde mijn vriendin me in alle paniek op dat ze enorm ziek was geworden ze was gevallen en ik verstond haar niet goed. En ja ik had gedronken maar raakte in beetje paniek en ben vertrokken met de auto.. Onderwegen heeft de politie mij staande gehouden. Men heeft mij laten blazen en ik had positief geblazen ( boete van om en bij de 600 € denk ik) en intrekking rijbewijs 6 uur. Tevens reed ik te hard volgens de politie alhoewel men niet heeft kunnen bewijzen hoe veel te snel ik reed. Op verklaring van agent stond dat ik met te hoge snelheid reed . Ik heb voor al deze bekeuringen een minnelijke schikking betaald en ben nooit voor de rechter moeten verschijnen. Enkele maanden later heb ik dan nog een boete gehad dat ik 63 reed in de bebouwde kom.

Dit was echt de allereerste keer dat ik dronk toen ik met de wagen reed.

Zijn mijn kansen nu echt verkeken om nog te kunnen meedoen ??

Bedankt.
Neen niet persé, de boodschap is: aantonen dat je hieruit geleerd hebt want dronken rijden vind ik persoonlijk een moreel verwerpelijk iets, het zal u dochter maar zijn die wordt aangereden (En daarmee wil ik niet oordelen over uw situatie of uw persoon).
Het zal wel gekend zijn in de databanken (kan een politieman/vrouw dit bevestigen?)
Iedereen rijdt al eens te snel, zolang je geen 15 boetes per maand verzamelt...
inschrijving 2de poging: inschrijving 01/02/2017
Cognitieve proeven VRIJSTELLING
Fysieke proeven :* 2de poging:09/05/2017 =GESLAAGD
INGESCHREVEN INFOSESSIE ETTERBEEK 24/06/2017
Persoonlijkheidsproef: GESLAAGD
Commissie : NIET GESLAAGD
medische proeven:
einde deelname - niet meer actief forum vanaf 28/08/2018
Rinko
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2018, 20:39

Re: dronken rijden

Bericht door Rinko »

Bedankt Kevin.

Ik heb daar enorm mee geworsteld dat ik mij daaraan heb laten vagen.
Ik ga toch een poging wagen om me terug in te schrijven.

Groet
BUTTON_POST_REPLY