gevochten op 16 jarige leeftijd

wat is het antecedentenonderzoek of moraliteitsonderzoek, .... hoe lang moet ik wachten op een uitslag ? Waarom wordt dit gedaan ?
BUTTON_POST_REPLY
Ayoub Faouzi
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2017, 11:58

gevochten op 16 jarige leeftijd

Bericht door Ayoub Faouzi »

Heren ,

op mijn 16 jaar had ik met een klasgenoot gevochten , politie kwam ertussen maar werd verklaard als zelfverdediging. Binnenkort heb ik mijn persoonlijkheidsproef , zou ik het voor problemen kunnen zorgen ?

Alvast bedankt !

Met vriendelijek groeten,
Ayoub
selectieprocedure AGP
Fysieke proef: Geslaagd!
Cognitieve proef: Vrijgesteld!
Psychologische proef: Geslaagd!
Antecedentenonderzoek: 7/08/2018 Geslaagd !
Selectiecommissie: 07/09/2018 Geslaagd ! Geslaagd !
Medisch onderzoek: 10/09/2018 Geslaagd Geslaagd !
Typhunreal1
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2017, 14:47

Re: gevochten op 16 jarige leeftijd

Bericht door Typhunreal1 »

De kans bestaat dat ze jou hierover vragen gaan stellen dus wees hierop voorbereid. Zeker als je slaagt en je naar de selectiecommisie mag. Ze gaan jou proberen af te schilderen als een gevaarlijke aggresieve zot. Je kan hen bevoorbeeld zeggen dat dit om een jeugdzonde gaat waar je uit hebt geleerd om een conflict op een andere manier op te lossen en dan geef je aan de hand van de STAR-methode enkele goeie relevante voorbeelden die je al hebt meegemaakt waardoor jij het tegendeel kan bewijzen.
Ayoub Faouzi
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2017, 11:58

Re: gevochten op 16 jarige leeftijd

Bericht door Ayoub Faouzi »

Typhunreal1 schreefCOLONDe kans bestaat dat ze jou hierover vragen gaan stellen dus wees hierop voorbereid. Zeker als je slaagt en je naar de selectiecommisie mag. Ze gaan jou proberen af te schilderen als een gevaarlijke aggresieve zot. Je kan hen bevoorbeeld zeggen dat dit om een jeugdzonde gaat waar je uit hebt geleerd om een conflict op een andere manier op te lossen en dan geef je aan de hand van de STAR-methode enkele goeie relevante voorbeelden die je al hebt meegemaakt waardoor jij het tegendeel kan bewijzen.
Bedankt voor jou antwoord !

dat is ondertussen 6 jaar geleden , ik werk al 2 jaar als bewakingsagent en heb daar veel problemen moeten oplossen zonder geweld te gebruiken. Hopelijk speelt dit in mijn voordeel :)
selectieprocedure AGP
Fysieke proef: Geslaagd!
Cognitieve proef: Vrijgesteld!
Psychologische proef: Geslaagd!
Antecedentenonderzoek: 7/08/2018 Geslaagd !
Selectiecommissie: 07/09/2018 Geslaagd ! Geslaagd !
Medisch onderzoek: 10/09/2018 Geslaagd Geslaagd !
Kevin_Fox
__________________________
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014, 20:52

Re: gevochten op 16 jarige leeftijd

Bericht door Kevin_Fox »

Ayoub Faouzi schreefCOLON
Typhunreal1 schreefCOLONDe kans bestaat dat ze jou hierover vragen gaan stellen dus wees hierop voorbereid. Zeker als je slaagt en je naar de selectiecommisie mag. Ze gaan jou proberen af te schilderen als een gevaarlijke aggresieve zot. Je kan hen bevoorbeeld zeggen dat dit om een jeugdzonde gaat waar je uit hebt geleerd om een conflict op een andere manier op te lossen en dan geef je aan de hand van de STAR-methode enkele goeie relevante voorbeelden die je al hebt meegemaakt waardoor jij het tegendeel kan bewijzen.
Bedankt voor jou antwoord !

dat is ondertussen 6 jaar geleden , ik werk al 2 jaar als bewakingsagent en heb daar veel problemen moeten oplossen zonder geweld te gebruiken. Hopelijk speelt dit in mijn voordeel :)
De boodschap is gewoon: eerlijk zijn.
inschrijving 2de poging: inschrijving 01/02/2017
Cognitieve proeven VRIJSTELLING
Fysieke proeven :* 2de poging:09/05/2017 =GESLAAGD
INGESCHREVEN INFOSESSIE ETTERBEEK 24/06/2017
Persoonlijkheidsproef: GESLAAGD
Commissie : NIET GESLAAGD
medische proeven:
einde deelname - niet meer actief forum vanaf 28/08/2018
BUTTON_POST_REPLY