Kan men je kennen aan de hand vanb één dagje persoonlijkhsproeven.

wat is het antecedentenonderzoek of moraliteitsonderzoek, .... hoe lang moet ik wachten op een uitslag ? Waarom wordt dit gedaan ?
BUTTON_POST_REPLY
pascaldedier
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013, 16:58

Kan men je kennen aan de hand vanb één dagje persoonlijkhsproeven.

Bericht door pascaldedier »

De eerste maal dat ik mee deed was ik geslaagd, de tweede maal niet.
Bij de eerste deelname had ik mijn bedenkingen al.
Hoe kan men aan de hand van enkele proeven weten hoe een persoon in elkaar zit.
Ook de mensen die je evalueren zijn pas afgestudeerde meisjes., waar is de geloofwaardigheid van die testen als je deze observeerders ziet.
Als men dan naar de politie algemeen kijkt lopen de grootste gangster daar rond.
Ze zullen zich altijd verdedigen tegen zulke argumenten daarin zijn ze goed, maar als je op de baan kijkt weet je genoeg en hoor je genoeg, laat staan wat soms in het nieuws terecht komt (lekt). Kan je niet erbij en iets doen aan deze corruptie en dan ben je er tegen.
Gebruikers-avatar
vdv
Politie
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2011, 20:49

Re: Kan men je kennen aan de hand vanb één dagje persoonlijkhsproeven.

Bericht door vdv »

Ik kan begrijpen dat het frustrerend is als je niet slaagt in een proef... maar wat voor een beeld heb jij eigenlijk van "de politie algemeen"?
Dit bericht bevat mijn persoonlijke mening opgesteld in persoonlijke naam en geldt niet als officieel standpunt van de Belgische politie.
Addajajatu
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2015, 11:27

Re: Kan men je kennen aan de hand vanb één dagje persoonlijkhsproeven.

Bericht door Addajajatu »

pascaldedier schreefCOLONDe eerste maal dat ik mee deed was ik geslaagd, de tweede maal niet.
Bij de eerste deelname had ik mijn bedenkingen al.
Hoe kan men aan de hand van enkele proeven weten hoe een persoon in elkaar zit.
Ook de mensen die je evalueren zijn pas afgestudeerde meisjes., waar is de geloofwaardigheid van die testen als je deze observeerders ziet.
Als men dan naar de politie algemeen kijkt lopen de grootste gangster daar rond.
Ze zullen zich altijd verdedigen tegen zulke argumenten daarin zijn ze goed, maar als je op de baan kijkt weet je genoeg en hoor je genoeg, laat staan wat soms in het nieuws terecht komt (lekt). Kan je niet erbij en iets doen aan deze corruptie en dan ben je er tegen.
Dat er soms capabele kandidaten niet door de selectietesten geraken is juist. Sommigen worden afgerekend op bepaalde uitspraken of bezwijken tijdelijk onder de stress. En je hebt gelijk dat het moeilijk is voor het personeel van DSR om op basis van de psychologische proef en de selectiecommissie een voldoende volledig beeld van alle kandidaten te vormen.

Ik stel mij echter wel vragen bij die laatste twee zinnen...
Geslaagd voor selectieproeven INP.
BUTTON_POST_REPLY