Duurtijd bijkomend onderzoek antecedentenonderzoek

wat is het antecedentenonderzoek of moraliteitsonderzoek, .... hoe lang moet ik wachten op een uitslag ? Waarom wordt dit gedaan ?
BUTTON_POST_REPLY
Eliendr
__________________________
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2012, 14:31

Duurtijd bijkomend onderzoek antecedentenonderzoek

Bericht door Eliendr »

Ik ben midden april op gesprek geweest in mijn gemeente voor het antecedentenonderzoek.
Daar moest ik komen vertellen over de situatie van mijn auto ongeval van een dikke 5 jaar geleden (had niet gedronken, niet te snel gereden, waren geen andere personen betrokken, had een verkeerspaal geraakt)

Een paar weken geleden heb ik gebeld naar Brussel of ze al een datum wisten voor mijn selectiecommissie, daaruit bleek dat ze vanuit Brussel papieren hebben opgevraagd bij het parket (dus ik veronderstel dat dit te maken heeft met dit accident) en dat ik nog zou moeten wachten.. :snif:

Zijn er mensen die ongeveer in dezelfde situatie als mij hebben gezeten of zitten en die enig idee hebben over de duurtijd van zo'n extra onderzoek?

mvg
Inspecteur van politie
Gebruikers-avatar
splitty-oscar
__________________________
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013, 07:41

Re: Duurtijd bijkomend onderzoek antecedentenonderzoek

Bericht door splitty-oscar »

Bij mij moest er ook nog een beslissing genomen worden op vlak van mijn moraliteit. Dit was vrijwel direct in orde samen met de rest van de papierwinkel. Maar bij mij moest er wel niets opgevraagd worden bij parket of dergelijke.
BUTTON_POST_REPLY