Wachten op antecedentenonderzoek

wat is het antecedentenonderzoek of moraliteitsonderzoek, .... hoe lang moet ik wachten op een uitslag ? Waarom wordt dit gedaan ?
BUTTON_POST_REPLY
Chdb
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 06 Nov 2012, 09:52

Wachten op antecedentenonderzoek

Bericht door Chdb »

Beste leden,


Inmiddels wacht ik al 8 weken (25/3) op een uitnodiging voor het antecedentenonderzoek.
Mijn dossierbeheerder wist me te zeggen dat de dienst verantwoordelijk voor het onderzoek heel wat vertraging heeft opgelopen.

Zijn er nog meer mensen die reeds een tijdje geduld moeten uitoefenen?


Groeten
Inschrijving AINP: 24/09/2012
Functioneel Parcours: 28/11/2012 - Geslaagd
Persoonlijkheidsproef: 17/01/2013 - Geslaagd 24/01/2013
Medische Geschiktheidsproef: 13/02/2013 - Geslaagd 25/03/2013
Antecedentenonderzoek: 19/06/2013
Commissie: 31/07/2013 - Niet geslaagd 19/08/2013
Bart006
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 08 Nov 2012, 18:58

Re: Wachten op antecedentenonderzoek

Bericht door Bart006 »

Bij mij heeft dit ook een tijdje geduurd.. 3e proef was bij mij halverwege de maand maart afgerond en afgelopen woensdag (15 mei) ben ik bij de wijkinspecteur langsgeweest voor mijn antecedentenonderzoek.
It is a capital mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts. (Sir Arthur Conan Doyle)
Black Dog
__________________________
BerichtenCOLON 401
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 18:16

Re: Wachten op antecedentenonderzoek

Bericht door Black Dog »

Ken iemand +6 maand. Heeft uiteindelijk zelf moeten ondervinden dat de aanvraagbrief voor een antecedentenonderzoek nooit is toegekomen aan de PZ waar hij woont (selectiedienst zegt te hebben opgestuurd en PZ zegt nooit te hebben ontvangen) en heeft zelf initiatief moeten nemen om uitgenodigd te worden voor zijn moraliteitsonderzoek.
Stevedotcom
__________________________
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2011, 23:22

Re: Wachten op antecedentenonderzoek

Bericht door Stevedotcom »

wacht nu ook al een maand hierop, ik snap echt niet hoe het komt dat dit allemaal zoveel tijd nodig heeft..
Black Dog
__________________________
BerichtenCOLON 401
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 18:16

Re: Wachten op antecedentenonderzoek

Bericht door Black Dog »

Stevedotcom schreefCOLONwacht nu ook al een maand hierop, ik snap echt niet hoe het komt dat dit allemaal zoveel tijd nodig heeft..

Haha...valt dik mee. :mrgreen: Best dat je zelf eens naar je lokale commissariaat stapt en je verhaal doet. Als ze daar van niks weten heeft S&R de aanvraag niet opgestuurd of is hij niet toegekomen...dat gebeurd ook blijkbaar. :roll: Dan bel je best naar S&R om het te zeggen...ze sturen dan direct een aanvraag tot moraliteitsonderzoek op.

Btw... Je bent 1 kandidaat op hoeveel per jaar? Bij S&R hebben ze ook maar 2 handen en 2 voeten. Geduld is een schone deugd.
Stevedotcom
__________________________
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2011, 23:22

Re: Wachten op antecedentenonderzoek

Bericht door Stevedotcom »

Ja kameraad doet mee met de proeven van het leger, en daar gaat het echt 10x vlotter hoor..
Ik snap dat ook wel maarja :)
Bedankt voor de info!
BUTTON_POST_REPLY