Stommiteit op 15 jarige leeftijd een probleem?

wat is het antecedentenonderzoek of moraliteitsonderzoek, .... hoe lang moet ik wachten op een uitslag ? Waarom wordt dit gedaan ?
BUTTON_POST_REPLY
Turon
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2012, 18:02

Stommiteit op 15 jarige leeftijd een probleem?

Bericht door Turon »

Ik heb mij ingeschreven om deel te nemen aan de testen om inspecteur te worden.

Waar ik mee zit ivm het antecedentenonderzoek is dat ik op mijn 15 jaar met een alcoholvergiftiging naar het ziekenhuis ben gebracht. Maanden later heb ik daar nog een verklaring voor moeten afleggen bij de politie maar ik heb daar nooit nog iets van gehoord dus er is geen gevolg aan gegeven. Ik las hier ergens dat er bij het antecedentenonderzoek pas onderzoek gedaan wordt vanaf de volle 16 jaar van de betrokkene. Heb ik dit goed gelezen en gaat de politie dit zien als een jeugdzonde die verder geen gevolgen heeft? Intussen ben ik 23 jaar en heb ik niet meer zo'n stommiteiten begaan.

Alvast bedankt om dit even te lezen
TristanVH
__________________________
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2012, 13:01

Re: Stommiteit op 15 jarige leeftijd een probleem?

Bericht door TristanVH »

Ze zullen waarschijnlijk het wel eens ter sprake brengen, en je daar vragen over stellen.
Echt problemen mag dit niet geven. Hetzelfde met druggebruik enzo.
Cognitief: Geslaagd!
Functioneel parcours: Geslaagd!
Persoonlijkheid: Geslaagd!
Medische: Eind januari 2013 (bijkomend onderzoek)
Selectiecommissie: In afwachting van uitnodiging
TDV
Aspirant
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 23 Jul 2010, 12:39

Re: Stommiteit op 15 jarige leeftijd een probleem?

Bericht door TDV »

TristanVH schreefCOLONZe zullen waarschijnlijk het wel eens ter sprake brengen, en je daar vragen over stellen.
Echt problemen mag dit niet geven. Hetzelfde met druggebruik enzo.
Echt problemen kan dat wel geven hoor. Een aantal van mijn opleiders indertijd, die in selectiecommissies zetelen, waren daar zeer duidelijk in: indien ooit drugs gebruikt was het sowieso een njet. Ik weet dat sommige er geen probleem van maken, maar ééntje is genoeg om dwars te liggen!
TristanVH
__________________________
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2012, 13:01

Re: Stommiteit op 15 jarige leeftijd een probleem?

Bericht door TristanVH »

TDV schreefCOLON
TristanVH schreefCOLONZe zullen waarschijnlijk het wel eens ter sprake brengen, en je daar vragen over stellen.
Echt problemen mag dit niet geven. Hetzelfde met druggebruik enzo.
Echt problemen kan dat wel geven hoor. Een aantal van mijn opleiders indertijd, die in selectiecommissies zetelen, waren daar zeer duidelijk in: indien ooit drugs gebruikt was het sowieso een njet. Ik weet dat sommige er geen probleem van maken, maar ééntje is genoeg om dwars te liggen!
ah oei daar was ik niet van op de hoogte. Dat is inderdaad dan wel een probleem. Een beetje geluk hebben wie in de commissie zit dan he :-D
Cognitief: Geslaagd!
Functioneel parcours: Geslaagd!
Persoonlijkheid: Geslaagd!
Medische: Eind januari 2013 (bijkomend onderzoek)
Selectiecommissie: In afwachting van uitnodiging
BUTTON_POST_REPLY