Wat kan in het dossier staan?
wat is het antecedentenonderzoek of moraliteitsonderzoek, .... hoe lang moet ik wachten op een uitslag ? Waarom wordt dit gedaan ?

2 berichten   •   Pagina 1 van 1
enthousiasteaspirant

Wat kan in het dossier staan?

door enthousiasteaspirant » 26 sep 2019, 08:24

Dag allen!

Hier ben ik weer met nog een vraag. Het is zo dat ik toen ik 17 was (intussen 24) ik enkele maanden de pedalen kwijt was.

Het begon met foute vrienden en marijuanagebruik. Een poging tot verkoop ook (marijuana) die soort van uitkwam onder scholieren in een andere provincie waar mijn naam heel misschien in voor kan komen. Maar zelf heb ik daarover nooit een agent gezien. Ook zelf met dat gebruik en die foute vrienden gestopt het moment dat dat gebeurde. En natuurlijk eruit geleerd.

Ook in dat jaar een bezorgdheidssituatie met mijn vader, waarvoor hij naar de politie is gegaan. Dat werd binnen bijzondere jeugdzorg na een korte ambulante periode afgehandeld. Ik ben dan zelfs nadien bij de betrokken politieagent me gaan informeren over de politieselectie.

Nu ben ik natuurlijk bezorgd voor de persoonlijkheidsproeven, als dit ter sprake komt en hoe hier best mee om te gaan.

Nummer 2 weten ze waarschijnlijk van, maar werd niet politioneel afgehandeld. Nummer 1 ben ik niet zo zeker.

Mits het toch wel ernstigere jeugdzondes zijn, is het wel iets waar ik mee zit.

Dobbie
Nieuw op 't forum

Re: Wat kan in het dossier staan?

door Dobbie » 27 sep 2019, 11:23

Eerlijk zijn, over alles! Jeugdzondes zijn nooit de reden om je af te wijzen, ze verzwijgen of minimaliseren wel!