Even voorstellen

Heb je voorstellen voor de website? Voorstellen voor het forum? Dode links? Vragen? Laat het hier weten!
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Chris81
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2012, 22:19

Even voorstellen

Bericht door Chris81 »

Hallo collega's van het mooie Belgie.

Ik kwam dit forum via google tegen. EN aangezien ik het erg interessant vind om dingen over de Belgische politie te leren, dacht ik laat ik mij registreren.

Ik ben 30 jaar. Rechercheur bij de Vreemdelingenrecherche van de Politie Gooi en Vechtstreek (Hilversum). Straks in het nieuwe politie bestel is Gooi en Vechtstreek samen met Utrecht en Flevoland het gebied Midden Nederland.

Ik hoop zeker nog veel hier te kunnen opsteken.

Groeten Chris
Gunther
Politie
BerichtenCOLON 2516
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 19:02

Re: Even voorstellen

Bericht door Gunther »

Dag chris, welkom hier... niew politiebestel, staan er dan weer (politie)veranderingen op til in Nederland?
!! Never forget 9/11 !!
Homo inter homines, bestia inter bestias. Et inter bestiarum, maxima sum
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: Even voorstellen

Bericht door Dimitri »

Vanaf 2012 (nu dus in principe) zijn ze van 25 regiokorpsen naar 10 korpsen gegaan (en dat in tegenstelling tot al onze zones voor een kleine 6 miljoen inwoners minder :D)
Yellowhair1
__________________________
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:51

Re: Even voorstellen

Bericht door Yellowhair1 »

@Chris81: De "vreemdelingen recherche", is dat de immigratie politie zoals wat in de USA "ICE" (Immigration and Customs Enforcement)noemt?
Character is how you treat those who can do nothing for you.
Chris81
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2012, 22:19

Re: Even voorstellen

Bericht door Chris81 »

Yellowhair1 schreefCOLON@Chris81: De "vreemdelingen recherche", is dat de immigratie politie zoals wat in de USA "ICE" (Immigration and Customs Enforcement)noemt?
In die zin dat wij geen douane zaken behandelen. Wij acteren op de vreemdeling die niet in Nederland mag zijn, verdachten die niet willen vertellen wie ze zijn en migratiecriminaliteit (mensenhandel/uitbuiting/mensensmokkel). Daarnaast doet onze afdeling de controle op kort verblijf, au-pairs, bedrijfscontroles icm gemeenten/Arbeidsinspectie/UWV (uitkeringsinstantie)/ belastingdienst etc..

Groeten Chris
Chris81
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2012, 22:19

Re: Even voorstellen

Bericht door Chris81 »

Dimitri schreefCOLONVanaf 2012 (nu dus in principe) zijn ze van 25 regiokorpsen naar 10 korpsen gegaan (en dat in tegenstelling tot al onze zones voor een kleine 6 miljoen inwoners minder :D)
Inderdaad. Als de eerste kamer de wetswijziging goed keurt, dan gaan wij rond 1 juli over naar "robuuste teams" verdeelt in 10 zones/gebieden/ hoe je het ook noemen wil.
De verwachting is dat het wetsvoorstel wel goed gekeurd gaat worden....
We wachten het vrolijk af.

Groeten Chris
Yellowhair1
__________________________
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:51

Re: Even voorstellen

Bericht door Yellowhair1 »

Chris81 schreefCOLON
Yellowhair1 schreefCOLON@Chris81: De "vreemdelingen recherche", is dat de immigratie politie zoals wat in de USA "ICE" (Immigration and Customs Enforcement)noemt?
In die zin dat wij geen douane zaken behandelen. Wij acteren op de vreemdeling die niet in Nederland mag zijn, verdachten die niet willen vertellen wie ze zijn en migratiecriminaliteit (mensenhandel/uitbuiting/mensensmokkel). Daarnaast doet onze afdeling de controle op kort verblijf, au-pairs, bedrijfscontroles icm gemeenten/Arbeidsinspectie/UWV (uitkeringsinstantie)/ belastingdienst etc..

Groeten Chris
--> Het onderzoeken van mensensmokkel/uitbuiting en vooral het misbruiken van ingevoerde kinderen voor kinder prostitutie en sex misdaden is zeer nuttig en fascinerend werk. Die klootzakken die handel drijven in kinderen kunnen niet streng genoeg gestraft worden. Keep up the good work!
Character is how you treat those who can do nothing for you.
flikje
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2017, 15:14

Re: Even voorstellen

Bericht door flikje »

Hoi beste mensen, ik ben flikje en uit nieuwsgierigheid ff ingelogd. Lijken mij interessante onderwerpen te volgen en mijn favoriet is Verkeer en alles wat daarop betrekking heeft. Tot horens.
BUTTON_POST_REPLY