Nieuw forumthema

Heb je voorstellen voor de website? Voorstellen voor het forum? Dode links? Vragen? Laat het hier weten!
Forumregels
Afbeelding
DerDritteMann
Politie
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2003, 11:26

Re: Nieuw forumthema

Bericht door DerDritteMann »

Robby schreefCOLONBon, heb wat gesleuteld aan de code.
Is 't nu ok?
Yep, bij mij is het nu terug in orde.

Voor alle duidelijkheid: het werkte eerst, nadien niet meer. En nu dus terug wel.

Ik werk met Windows7 en IE 8.0 moest het je interesseren. Verder ken ik er niets van.
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Re: Nieuw forumthema

Bericht door sledge »

kunt ge ons zelf geen skin laten kiezen ?
Afbeelding
DerDritteMann
Politie
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2003, 11:26

Re: Nieuw forumthema

Bericht door DerDritteMann »

sledge schreefCOLONkunt ge ons zelf geen skin laten kiezen ?
Gij zijt dat politieblauw beu... heb ik de indruk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
DerDritteMann
Politie
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2003, 11:26

Re: Nieuw forumthema

Bericht door DerDritteMann »

Hela... Robby... schitterend... aan mijn rechtse kant op het hoofdmenu staan nu de uitgebreide opties. Dat scheelt telkens één toetsaanslag!
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Nieuw forumthema

Bericht door Robby »

sledge schreefCOLONkunt ge ons zelf geen skin laten kiezen ?
Nee, want dan moet ik er verschillende onderhouden.
Perelada
__________________________
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:26

Re: Nieuw forumthema

Bericht door Perelada »

Robby schreefCOLON
sledge schreefCOLONkunt ge ons zelf geen skin laten kiezen ?
Nee, want dan moet ik er verschillende onderhouden.
;-)
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: Nieuw forumthema

Bericht door VRS »

Dit nieuw forumthema vind ik zeer geslaagd; mooier, handiger en moderner! M'n complimenten. :-)
Laatst gewijzigd door 1 op VRS, in totaal 21 keer gewijzigd.
Addajajatu
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2015, 11:27

Re: Nieuw forumthema

Bericht door Addajajatu »

Ik vind het ook helemaal geslaagd! Bij mij gaat het scrollen niet zo vlot (hapert soms een beetje), maar dat zal wel aan mijn pc liggen! Complimenten!
Geslaagd voor selectieproeven INP.
Amedee
Aspirant
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2013, 09:59

Re: Nieuw forumthema

Bericht door Amedee »

Proficiat met deze vernieuwing, 't ziet er mooi uit!

Enige opmerking is dat het scrollen wat vreemd is: deze pagina('s) is (zijn) precies te breed. Rechts is er een (nutteloze?) brede donkerblauwe band, die vermoedelijk het scrollen wat hindert. Hierdoor kan ik de 'veegbewegingen' op mijn touchpad niet maken om naar de vorige/volgende pagina te gaan, terwijl ik daar anders nooit problemen mee heb. Misschien ligt het aan mijn browser (safari), maar ik betwijfel het...

Trouwens: in het lijstje met politiescholen staat de DPEF/ANPA Campus Gent (Groendreef) niet vermeld. Misschien ook de moeite om in het lijstje te zetten, al weet ik niet wanneer men hier een opleiding start dit jaar ?
Inspecteur van Politie
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Nieuw forumthema

Bericht door Robby »

Addajajatu schreefCOLONIk vind het ook helemaal geslaagd! Bij mij gaat het scrollen niet zo vlot (hapert soms een beetje), maar dat zal wel aan mijn pc liggen! Complimenten!
Haperen .... hmm ...
In welke zin?
Gebruikers-avatar
Robby
Site Admin
BerichtenCOLON 9302
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2002, 04:11

Re: Nieuw forumthema

Bericht door Robby »

Amedee schreefCOLONProficiat met deze vernieuwing, 't ziet er mooi uit!

Enige opmerking is dat het scrollen wat vreemd is: deze pagina('s) is (zijn) precies te breed. Rechts is er een (nutteloze?) brede donkerblauwe band, die vermoedelijk het scrollen wat hindert. Hierdoor kan ik de 'veegbewegingen' op mijn touchpad niet maken om naar de vorige/volgende pagina te gaan, terwijl ik daar anders nooit problemen mee heb. Misschien ligt het aan mijn browser (safari), maar ik betwijfel het...
Een blauwe balk zie ik rechts niet.
'k Denk dat dat swipen niet voorzien is.
Trouwens: in het lijstje met politiescholen staat de DPEF/ANPA Campus Gent (Groendreef) niet vermeld. Misschien ook de moeite om in het lijstje te zetten, al weet ik niet wanneer men hier een opleiding start dit jaar ?
'k Heb het aangevuld.
't Probleem is dat zij nog niet echt een website hebben, maar soit.
VRS
Politie
BerichtenCOLON 993
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2009, 10:53

Re: Nieuw forumthema

Bericht door VRS »

'k Denk dat die blauwe balk afhangt van de resolutie... Ik heb een smalle blauwe 'balk' of band rechts, als ik met de onderste schuifbalk naar rechts scroll op dit forum. Het scrollen gaat echter wel vlotjes bij mij, geen problemen mee.

Goede aanvulling wat de ANPA betreft trouwens. Heb een goeie indruk van die school, maar het ontbreekt de ANPA helaas wel aan bekendheid. Het is misschien dan ook een goed idee om een plekje voor deze school te voorzien in het forumdeel "opleidingscentra"?
Addajajatu
__________________________
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2015, 11:27

Re: Nieuw forumthema

Bericht door Addajajatu »

Robby schreefCOLON
Addajajatu schreefCOLONIk vind het ook helemaal geslaagd! Bij mij gaat het scrollen niet zo vlot (hapert soms een beetje), maar dat zal wel aan mijn pc liggen! Complimenten!
Haperen .... hmm ...
In welke zin?
Nu ik het zo lees heb ik hetzelfde voor als Amedee, want ik werk ook met Safari en met mijn touchpad.
Als ik naar links veeg (normaal gezien ga ik dan naar de volgende pagina), krijg ik rechts een donkerblauwe rand te zien. Het vegen naar boven en beneden om te scrollen gaat niet volledig vlot doordat de pagina tijdens het scrollen daardoor wat naar links en rechts beweegt. En dat heeft dan waarschijnlijk een effect op de vlotheid van het scrollen.

Ik heb net eens getest en met Firefox heb ik de blauwe rand rechts niet en verloopt het scrollen zo goed als perfect. Het ligt dus aan Safari.
Geslaagd voor selectieproeven INP.
DerDritteMann
Politie
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2003, 11:26

Re: Nieuw forumthema

Bericht door DerDritteMann »

Het scrollen verloopt lijn per lijn, i.p.v. pagina per pagina...
Brecht
Politie
BerichtenCOLON 99
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2010, 18:30

Re: Nieuw forumthema

Bericht door Brecht »

Ik heb hetzelfde probleem met scrollen. Eveneens safari.
BUTTON_POST_REPLY