Onderverdeling forum

Heb je voorstellen voor de website? Voorstellen voor het forum? Dode links? Vragen? Laat het hier weten!
Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Zulu11
Politie
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 19:08

Onderverdeling forum

Bericht door Zulu11 »

Eerst en vooral wil ik benadrukken dat ik het enorm apprecieer dat we (geïnteresseerden, sollicitanten, enz.) sinds een tijdje ook op dit forum toegelaten worden. Het hbpf is altijd een enorme steun geweest voor alle mensen die met vragen zaten en ik ben er van overtuigd dat dit forum daar een goed vervolg op gaat zijn.

Toch had ik de vraag of het misschien niet mogelijk is om het gedeelte 'Informatie over de opleiding tot AP / INP / CP via rechtstreekse werving' aan te passen en nog verder onder te verdelen? Nu staat het per proef verdeeld, maar bestaat er geen mogelijkheid om per proef ook nog een onderverdeling te maken tussen hulpkader, basiskader en officierenkader? Dat is een beetje overzichtelijker (aangezien niet alle testen volledig hetzelfde zijn voor deze kaders)?

Het is maar een voorstel :?:
Iced_Max
Beheerder + inschrijvingen
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2005, 13:10

Re: Onderverdeling forum

Bericht door Iced_Max »

Alvast bedankt voor je voorstel.

De opstelling dewelke we nu gebruiken kan altijd aangepast worden aan de noden en verlangens van de leden.

Voor ons is het even de kat uit de boom kijken........welke richting gaat het forum uit, wordt er actief deelgenomen, ....


Uw voorstel is zeker de moeite om eens te bekijken. :P
....When the Going Gets Tough, the Tough Get Going
Jean-klop
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:08

Re: Onderverdeling forum

Bericht door Jean-klop »

Ik heb de indruk dat het forum de goede kant uitgaat :-) Er is in ieder geval heel wat activiteit de laatste dagen :-)

Mss is het handig om ook iets voor veiligheidsmensen die niet tot de politie behoren te voorzien? Bewakingsagenten, geldtransporteurs, gevangenentransporteurs,... Ik weet het: enerzijds heeft dat weinig met politie te maken, anderzijds werken politiediensten ook vaak samen met deze mensen...
SHERIFF
Politie
BerichtenCOLON 1429
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2003, 21:54

Re: Onderverdeling forum

Bericht door SHERIFF »

Jean-klop schreefCOLONMss is het handig om ook iets voor veiligheidsmensen die niet tot de politie behoren te voorzien? Bewakingsagenten, geldtransporteurs, gevangenentransporteurs,... Ik weet het: enerzijds heeft dat weinig met politie te maken, anderzijds werken politiediensten ook vaak samen met deze mensen...
... ook met brandweer, Dovo, gemeentepersoneel, junks, sociaal assistenten, ............
Jean-klop
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:08

Re: Onderverdeling forum

Bericht door Jean-klop »

SHERIFF schreefCOLON
Jean-klop schreefCOLONMss is het handig om ook iets voor veiligheidsmensen die niet tot de politie behoren te voorzien? Bewakingsagenten, geldtransporteurs, gevangenentransporteurs,... Ik weet het: enerzijds heeft dat weinig met politie te maken, anderzijds werken politiediensten ook vaak samen met deze mensen...
... ook met brandweer, Dovo, gemeentepersoneel, junks, sociaal assistenten, ............
Ja, dat is natuurlijk ook wel waar :mrgreen:
Iced_Max
Beheerder + inschrijvingen
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2005, 13:10

Re: Onderverdeling forum

Bericht door Iced_Max »

Het Politieforum.be bestaat al reeds 2002, toen was dit enkel toegankelijk voor politieambtenaren.

Nu sinds kort , 1 dec '09 is het forum ook gedeeltelijk toegankelijk voor personen dewelke interesse hebben in het politiewereldje en voor aspiranten.

Meer uitbreiden, zoals de vraag hierboven, zal er niet inzitten.

Toch bedankt voor het voorstel.
....When the Going Gets Tough, the Tough Get Going
Jean-klop
__________________________
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 13:08

Re: Onderverdeling forum

Bericht door Jean-klop »

Iced_Max schreefCOLONHet Politieforum.be bestaat al reeds 2002, toen was dit enkel toegankelijk voor politieambtenaren.

Nu sinds kort , 1 dec '09 is het forum ook gedeeltelijk toegankelijk voor personen dewelke interesse hebben in het politiewereldje en voor aspiranten.

Meer uitbreiden, zoals de vraag hierboven, zal er niet inzitten.

Toch bedankt voor het voorstel.
In ieder geval bedankt om het forum gedeeltelijk openbaar te maken. Daardoor hebben mensen die interesse tonen in een job bij de politie (zoals ik) er meteen een bron van informatie bij!
BUTTON_POST_REPLY