Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Forumregels
Afbeelding
VDG1
__________________________
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2015, 17:56

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door VDG1 »

Dag Demarreke,

In welke groep zat je?
Ik heb ook nog geen resultaat ontvangen, hoelang het duurt week ik ook niet maar met de feestdagen zal het zeker wel iets langer duren denk ik.
BASISKADER

Functioneel parcours: 22.10.2015 - geslaagd brief 16.11.2015 - 23.06.2017 - geslaagd brief xx.06.2017
Cognitieve proef: 22.10.2015 - geslaagd brief 16.11.2015 - 23.06.2017 - vrijgesteld
Persoonlijkheidsproef : 11.12.2017 -
Selectiecommissie :
Medische proef :
Demarreke
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2017, 16:03

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door Demarreke »

VDG1 schreefCOLONDag Demarreke,

In welke groep zat je?
Ik heb ook nog geen resultaat ontvangen, hoelang het duurt week ik ook niet maar met de feestdagen zal het zeker wel iets langer duren denk ik.
Hallo,

Heb vorige week vrijdag mijn brief ontvangen en ik ben geslaagd voor mijn persoonlijkheidsproef. Maar in de brief stonden wel geen resultaten. Wel dat het nog enkele maanden kan duren voor de volgende proef vanwege een grote achterstand.
Heb jij al iets ontvangen?
F3nix
__________________________
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2017, 09:42

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door F3nix »

Demarreke schreefCOLON
VDG1 schreefCOLONDag Demarreke,

In welke groep zat je?
Ik heb ook nog geen resultaat ontvangen, hoelang het duurt week ik ook niet maar met de feestdagen zal het zeker wel iets langer duren denk ik.
Hallo,

Heb vorige week vrijdag mijn brief ontvangen en ik ben geslaagd voor mijn persoonlijkheidsproef. Maar in de brief stonden wel geen resultaten. Wel dat het nog enkele maanden kan duren voor de volgende proef vanwege een grote achterstand.
Heb jij al iets ontvangen?
Proficiat! hoe lang heeft het ongeveer geduurd vooraleer u uw uitnodiging kreeg voor de persoonlijkheidsproef?
BAGP: GESLAAGD Geslaagd opleiding BAGP bij DAB
AINP: GESLAAGD Start opleiding 02/06/2020
Demarreke
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2017, 16:03

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door Demarreke »

Ik heb in juni 2017 mijn eerste proef afgelegd en in december pas mijn persoonlijkheidsproef. Lang wachten dus. Dit vanwege de enorme achterstand.
F3nix
__________________________
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2017, 09:42

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door F3nix »

Demarreke schreefCOLONIk heb in juni 2017 mijn eerste proef afgelegd en in december pas mijn persoonlijkheidsproef. Lang wachten dus. Dit vanwege de enorme achterstand.
Ok, bedankt voor de info!
BAGP: GESLAAGD Geslaagd opleiding BAGP bij DAB
AINP: GESLAAGD Start opleiding 02/06/2020
LumenSF
__________________________
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2018, 09:45

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door LumenSF »

Ik ben momenteel ook nog steeds in afwachting van de persoonlijkheidsproef voor Inspecteur. Kandidatuur ingediend augustus 2017, reeds met vrijstellingen voor de cognitieve en fysieke proef. Daarbij heb ik wel al een brief gekregen dat de wachttijden serieus zijn opgelopen voor Inspecteur. Blijven wachten dus.
Selectieprocedure BAGP: Geslaagd
Start opleiding: 1 maart 2018
Jeffreydw
__________________________
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2017, 12:30

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door Jeffreydw »

Demarreke schreefCOLON
VDG1 schreefCOLONDag Demarreke,

In welke groep zat je?
Ik heb ook nog geen resultaat ontvangen, hoelang het duurt week ik ook niet maar met de feestdagen zal het zeker wel iets langer duren denk ik.
Hallo,

Heb vorige week vrijdag mijn brief ontvangen en ik ben geslaagd voor mijn persoonlijkheidsproef. Maar in de brief stonden wel geen resultaten. Wel dat het nog enkele maanden kan duren voor de volgende proef vanwege een grote achterstand.
Heb jij al iets ontvangen?




Hey, ik ben ook momenteel wachtende op de uitnodiging voor men 2se proef. Kan jij me even vertellen wat je hebt moeten doen en of het meevalt qua moeilijkheidsgraad?

Mvg
Kevin_Fox
__________________________
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2014, 20:52

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door Kevin_Fox »

Jeffreydw schreefCOLON
Demarreke schreefCOLON
VDG1 schreefCOLONDag Demarreke,

In welke groep zat je?
Ik heb ook nog geen resultaat ontvangen, hoelang het duurt week ik ook niet maar met de feestdagen zal het zeker wel iets langer duren denk ik.
Hallo,

Heb vorige week vrijdag mijn brief ontvangen en ik ben geslaagd voor mijn persoonlijkheidsproef. Maar in de brief stonden wel geen resultaten. Wel dat het nog enkele maanden kan duren voor de volgende proef vanwege een grote achterstand.
Heb jij al iets ontvangen?




Hey, ik ben ook momenteel wachtende op de uitnodiging voor men 2se proef. Kan jij me even vertellen wat je hebt moeten doen en of het meevalt qua moeilijkheidsgraad?

Mvg
Misschien moet je het forum eens raadplegen?
inschrijving 2de poging: inschrijving 01/02/2017
Cognitieve proeven VRIJSTELLING
Fysieke proeven :* 2de poging:09/05/2017 =GESLAAGD
INGESCHREVEN INFOSESSIE ETTERBEEK 24/06/2017
Persoonlijkheidsproef: GESLAAGD
Commissie : NIET GESLAAGD
medische proeven:
einde deelname - niet meer actief forum vanaf 28/08/2018
Lmbrchts
__________________________
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2018, 20:32

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door Lmbrchts »

Ik heb me ingeschreven eind april 2017. Mijn 1e proef (cogn+fys) afgelegt in juli 2017. 2 weken later wist ik dat ik geslaagd was hiervoor. Pas 22 februari heb ik mijn persoonlijkheidsproef mogen doen (1 week op voorhand telefonisch uitgenodigd) waarvan ik na 1 week wist dat ik geslaagd was omdat ze me telefonisch opbelde of ik 28/3 voor de selectiecommissie kon verschijnen. Als je je persoonlijkheidsproef gedaan hebt kan het ineens heel snel gaan! Veel succes in ieder geval!
Inschrijving basiskader: april 2017
Proef 1: 19 juli 2017 GESLAAGD
Proef 2: 22 februari 2018 GESLAAGD
Proef 3: 28 maart 2018 GESLAAGD
Proef 4: 12 april 2018 GESLAAGD
Attest van slagen JUNI 2018
begin opleiding: 1 oktober 2018 PLOT GENK
Lmbrchts
__________________________
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2018, 20:32

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door Lmbrchts »

Hoe mijn persoonlijkheidsproef liep:
Deel 1: groepsproef
Je wordt op een plaats gezet in je groepje. Dan krijg je de uitleg van de proef. Je bent neergestort op een onbewoon eiland en moet daar weggeraken. Jammer genoeg heb je allemaal een ziekte (bv diabetes, astma, geen schoenen meer, hoofd gestoten) daarbij krijg je een lijst met voorwerpen. Je mag hier 6 voorwerpen uit kiezen. 4 voorwerpen uit een algemene lijst (vb water, sandwishen, zeil, lucifers, drinkbus,...) en een lijst met dingen die je echt wel nodig hebt eigelijk (diabetesspuit, astmapuffer, schoenen, pijnstillers) waar je er maar 2 uit mag kiezen. Je overlegt dus met je groep welke je mee neemt en welke niet.
Dan volgt er nog een route kiezen, je hebt er 3 die eigelijk allemaal goed zijn maar daar kies je op basis van je voorwerpen die je meegenomen hebt. Wijst zichzelf uit. Je moet ook beslissen of je iemand achterlaat of meeneemt. Als je hem achterlaat dan haal je zeker je noodvliegtuig, neem je hem mee dan haal je dat vliegtuig misschien niet. Dus weer overleggen met je groep wat je gaat doen.

Deel 2: postbakoefening
20 tal mails en 20 tal vragen op 45min kunnen oplossen (kan ik je niet zo goed mee helpen)


Deel 3: biografische vragenlijst op pc
Verschillende vragen (een idee hoeveel) maar wees eerlijk want vragen komen terug in een andere vraagwijze. Antwoord ook snel want je tijd is belangrijk.


Deel 4: papierenvragenlijst
Lastige vragen invullen maar even nadenken en dat lukt je wel want het is persoonlijk. Staat ook al vaak uitgelegd op dit forum.
Bv positieve en negatieve eigenschappen; wat zegge je vrienden van je; wanneer was je laatste conflict; wat uit de actua grijpt je aan;...

Deel 5: gesprek psycholoog
Heel rustig gesprek bij mij. Peilen naar motivatie, werkverleden, schoolverleden,...


Veel succes aan iedereen die nog moet!

Fysiek en cognitief: 19/7/17
Persoonlijkheid: 22/2/18

Selectiecommissie: In afwachting 23/3/18
Inschrijving basiskader: april 2017
Proef 1: 19 juli 2017 GESLAAGD
Proef 2: 22 februari 2018 GESLAAGD
Proef 3: 28 maart 2018 GESLAAGD
Proef 4: 12 april 2018 GESLAAGD
Attest van slagen JUNI 2018
begin opleiding: 1 oktober 2018 PLOT GENK
Lmbrchts
__________________________
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2018, 20:32

Re: Uitnodiging Persoonlijkheidsproef

Bericht door Lmbrchts »

Lmbrchts schreefCOLONHoe mijn persoonlijkheidsproef liep:
Deel 1: groepsproef
Je wordt op een plaats gezet in je groepje. Dan krijg je de uitleg van de proef. Je bent neergestort op een onbewoon eiland en moet daar weggeraken. Jammer genoeg heb je allemaal een ziekte (bv diabetes, astma, geen schoenen meer, hoofd gestoten) daarbij krijg je een lijst met voorwerpen. Je mag hier 6 voorwerpen uit kiezen. 4 voorwerpen uit een algemene lijst (vb water, sandwishen, zeil, lucifers, drinkbus,...) en een lijst met dingen die je echt wel nodig hebt eigelijk (diabetesspuit, astmapuffer, schoenen, pijnstillers) waar je er maar 2 uit mag kiezen. Je overlegt dus met je groep welke je mee neemt en welke niet.
Dan volgt er nog een route kiezen, je hebt er 3 die eigelijk allemaal goed zijn maar daar kies je op basis van je voorwerpen die je meegenomen hebt. Wijst zichzelf uit. Je moet ook beslissen of je iemand achterlaat of meeneemt. Als je hem achterlaat dan haal je zeker je noodvliegtuig, neem je hem mee dan haal je dat vliegtuig misschien niet. Dus weer overleggen met je groep wat je gaat doen.

Deel 2: postbakoefening
20 tal mails en 20 tal vragen op 45min kunnen oplossen (kan ik je niet zo goed mee helpen)


Deel 3: biografische vragenlijst op pc
Verschillende vragen (een idee hoeveel) maar wees eerlijk want vragen komen terug in een andere vraagwijze. Antwoord ook snel want je tijd is belangrijk.


Deel 4: papierenvragenlijst
Lastige vragen invullen maar even nadenken en dat lukt je wel want het is persoonlijk. Staat ook al vaak uitgelegd op dit forum.
Bv positieve en negatieve eigenschappen; wat zegge je vrienden van je; wanneer was je laatste conflict; wat uit de actua grijpt je aan;...

Deel 5: gesprek psycholoog
Heel rustig gesprek bij mij. Peilen naar motivatie, werkverleden, schoolverleden,...


Veel succes aan iedereen die nog moet!

Fysiek en cognitief: 19/7/17
Persoonlijkheid: 22/2/18

Selectiecommissie: In afwachting 28/3/18
Inschrijving basiskader: april 2017
Proef 1: 19 juli 2017 GESLAAGD
Proef 2: 22 februari 2018 GESLAAGD
Proef 3: 28 maart 2018 GESLAAGD
Proef 4: 12 april 2018 GESLAAGD
Attest van slagen JUNI 2018
begin opleiding: 1 oktober 2018 PLOT GENK
BUTTON_POST_REPLY