Wachten op uitslag persoonlijkheidsproef

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
AyoubEttaki
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2016, 21:56

Wachten op uitslag persoonlijkheidsproef

Bericht door AyoubEttaki »

Beste

Op 28/10/2016 heb ik mijn persoonlijkheidsproef afgelegd. Ik heb mij ingeschreven via de campagne ' wij hebben jou nodig. '
Hoe lang duurt het normaal voor je uitslag te krijgen. De dag voor dat ik mijn proeven heb afgelegd kreeg ik telefoon. 2 inspecteurs kwamen bij mij thuis langs voor het moraliteitsonderzoek. Is dit gewoonlijk
Esox
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2016, 11:01

Re: Wachten op uitslag persoonlijkheidsproef

Bericht door Esox »

AyoubEttaki schreefCOLONBeste

Op 28/10/2016 heb ik mijn persoonlijkheidsproef afgelegd. Ik heb mij ingeschreven via de campagne ' wij hebben jou nodig. '
Hoe lang duurt het normaal voor je uitslag te krijgen. De dag voor dat ik mijn proeven heb afgelegd kreeg ik telefoon. 2 inspecteurs kwamen bij mij thuis langs voor het moraliteitsonderzoek. Is dit gewoonlijk
Ik heb mijn persoonlijkheidsproef op 07/10 afgelegd en op 17/10 kreeg ik via mail de uitnodiging voor het voortraject selectiecommissie waaruit ik kon afleiden dat ik geslaagd was. De officiële brief is dan een week later aangekomen.

Het is normaal dat je een huisbezoek krijgt ivm je antecedentenonderzoek. Niets om je zorgen om te maken.
AyoubEttaki
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2016, 21:56

Re: Wachten op uitslag persoonlijkheidsproef

Bericht door AyoubEttaki »

Bij mij zaten er wat feestdagen tussen de periode dat ik mijn proef ben gaan afleggen en de 2 weken wachttijd nog even wachten dus :)
BUTTON_POST_REPLY