agent of inspecteur

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
benny
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2012, 22:23

agent of inspecteur

Bericht door benny »

Hallo iedereen,

heb 8 jaar geleden meegedaan aan de selectieproeven voor politie en zoals de meesten gebuist op de persoonlijkheidsproef reden te ingetogen op de groepsproef. toen niet meer verder geprobeerd. Nu de drang is groot om nog eens mee te doen want jongensdroom blijft maar in mijn hoofd rondspoken en naarmate het ouder worden verander je natuurlijk wel van karakter en ben ik mondiger, assertiever kortom sterker karakter .

Nu heb ik mij geinformeerd bij vrienden die reeds inspecteur zijn en die raden mij aan om als je wat meer kans wil maken om voor beide kaders in te schrijven ap en inp. Ik heb gelezen dat na de opleiding van inspecteur je een plaats kan hebben binnen een korps zoniet via algemene reserve nu is mijn vraag wat nu voor een agent? daar er geen plaats is voor een agent bij de federale? wat als je niet bij een korps kan binnenraken door een of andere reden?

groetjes

benny
Serge
__________________________
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2012, 19:55

Re: agent of inspecteur

Bericht door Serge »

Je kan toch alleen solliciteren als er plaats vrijkomt in een korps?
De federale politie neemt alleen agenten aan voor in de luchthaven, maar het plaats daar is beperkt.
Als je als agent begint, kan je na 2 jaar deelnemen voor de proeven van INP. Maar je moet dan nog 6 maanden opleiding volgen...

Ik persoonlijk, vind dat een rare motivatie om in beide functies in te schrijven.
Criminals : All Day
Robbery : All Night
Police : What tha fak!
Viva la fiesta
kirsten VdB
__________________________
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 20:26

Re: agent of inspecteur

Bericht door kirsten VdB »

Inderdaad,
er zijn er wel meerdere die zich inschrijven voor beide. Je hebt dan op beide 3 kansen. Stel nu dat je niet slaagt op de testen voor INP kan je nog altijd voor AP gaan en dan kan je daarna inderdaad nog verder gaan voor INP. Nu zoals al vermeld kan je u alleen inschrijven voor AP als er een vacature opstaat bij jobpol.be. Goed nakijken dus :-D Ik ken dat gevoel. Bij mij gingen die kriebels ook niet weg :-D ga ervoor!!!
bevestiging gekregen van inschrijving: 9/12/2011
eerste proef INP:geslaagd
2de proef INP:geslaagd
3de proef INP: geslaagd
Antecedentenonderzoek: geslaagd
4de proef INP: gebuisd. volgend jaar beter
benny
__________________________
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2012, 22:23

Re: agent of inspecteur

Bericht door benny »

en voor welke categorie ben jij terug begonnen Kirsten?
BUTTON_POST_REPLY