Geslaagd eerste 2 proeven daarna niet (durven) verderdoen

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Charlie1984
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2011, 13:33

Geslaagd eerste 2 proeven daarna niet (durven) verderdoen

Bericht door Charlie1984 »

Beste medeforumleden,

4 à 5 jaar geleden (toen was ik 22 jaar) was ik geslaagd voor mijn cognitieve vaardigheidsproef en voor mijn persoonlijkheidsproef. Toen ik de uitnodiging kreeg voor de fysieke en medische proef ben ik begonnen met uitstellen. Ik vond dat ik nog niet genoeg gewicht kwijt was en dat ik fysiek nog niet sterk genoeg was. Nu, zoals de zegswijze, van uitstel komt afstel en we zijn zoveel jaar verder. Nu, het is nog altijd sinds mijn kindertijd een droom van mij en wil er nu ook terug werk van maken. Maar wat mijn vraag nu eigenlijk is: zal het voor de persoonlijkheidsproef en het gesprek met de selectiecommissie een groot nadeel zijn dat ik die 4 jaar geleden opgegeven heb omdat ik nog niet zeker was van mijn fysieke 'staat'. Moet ik dit dan ook als reden opgeven als ze hierom vragen? Alvast bedankt voor de eventuele tips/raadgevingen.
SelisBart
__________________________
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2010, 21:21

Re: Geslaagd eerste 2 proeven daarna niet (durven) verderdoe

Bericht door SelisBart »

Om eerlijk te zijn ik versta je twijfel ik had die twijfel ook maar dat was toen door mijn tanden kwestie, ik was gebuisd medisch omdat ik cariës had ( gaatjes en geloof me ik had er enorm veel :oops: ) dus van uitstel kwam afstel en kijk ik moet maandag aanstaande mijn laatste proef doen en ik ben er enorm blij om dat ik heb verder gezet. Want als je echt agent wil worden dan wringt dat als je een tijdje terug of enkele jaren ( 5 in mijn geval ) niet bent verder gegaan.
En als ze er iets over vragen, draai hun twijfel dan om naar het positieve en gebruik het in je voordeel. Dat antwoord kan ik je niet geven natuurlijk dat moet je voor jezelf uitmaken. En kwestie van je gewicht daar kun je ook aan werken ik woog 100 kg 7 maand terug en had de conditie van een rups. Dus laat de moed niet in je schoenen zakken en ga er voor 8)
1ste AINP proef : vrijgesteld
2de AINP proef: geslaagd op 10/07/2010
3de AINP proef: geslaagd op 15/01/2011
Antecedenten afgelegd op : 10/03/11
4de AINP proef: afgelegd op 18/4/11 in afwachting van uitslag
Charlie1984
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2011, 13:33

Re: Geslaagd eerste 2 proeven daarna niet (durven) verderdoe

Bericht door Charlie1984 »

Bedankt voor je reactie. Ik moet er inderdaad gewoon terug voor gaan denk ik :whoeha: Ik denk dat ik er soms mee inzit dat ik er niet door zou zijn en dat ik misschien daar bang voor ben .
SelisBart
__________________________
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2010, 21:21

Re: Geslaagd eerste 2 proeven daarna niet (durven) verderdoe

Bericht door SelisBart »

Bang zijn is een goede motivatie om het goed te doen 8)
1ste AINP proef : vrijgesteld
2de AINP proef: geslaagd op 10/07/2010
3de AINP proef: geslaagd op 15/01/2011
Antecedenten afgelegd op : 10/03/11
4de AINP proef: afgelegd op 18/4/11 in afwachting van uitslag
Charlie1984
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2011, 13:33

Re: Geslaagd eerste 2 proeven daarna niet (durven) verderdoe

Bericht door Charlie1984 »

Dat weet ik nog zo niet :wink: maar we zullen er alleszins voor gaan en niet meer uitstellen. Veel succes maandag!
BUTTON_POST_REPLY