Motivatie

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Dme
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2009, 10:05

Motivatie

Bericht door Dme »

Hey,

Vanaf 4 mei kan ik me terug inschrijven voor de proeven voor INP.

Ik vroeg me af wat de andere kandidaten/aspirant-INP en alle andere mensen die werken voor de politie hun motivatie is/was om bij de politie te gaan.

Thx
Proef 1 AINP: Geslaagd
Proef 2 AINP: Geslaagd
Proef 3 AINP: Geslaagd
Proef 4 AINP: Niet geslaagd
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: Motivatie

Bericht door sassa »

@ Dme

Betreffende je motivatie ... dat is persoonlijk, dat zal bij iederen verschillen en het is nu niet de bedoeling dat iedereen zijn motivatie hier uit te doeken zal doen ... correct me if i'm wrong people!

Grtz
WPS klas 27
Yellowhair1
__________________________
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2011, 22:51

Re: Motivatie

Bericht door Yellowhair1 »

Ik wou altijd mensen helpen. Maar voor ik het wist moest ik mezelf verdedigen tegen de mensen die ik kwam helpen... :greenb:
Character is how you treat those who can do nothing for you.
Ties
Aspirant
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2011, 12:02

Re: Motivatie

Bericht door Ties »

@ Sassa: nee hoor, zo denk ik er ook over!

@ Dme: als je voor de juiste redenen kiest om bij de politie te gaan en je denkt een beetje na over hoe je dit gaat overbrengen, dan zul je er normaal gezien wel door zijn.

Het heeft geen zin om iemand anders zijn/haar antwoord na te zeggen want dan wordt je misschien doorgelaten terwijl dat niet jouw redenen waren om bij de politie te gaan.

Als men iemand er niet door laat omwille van de redenen die hij/zij opnoemt, dan wil dat misschien ook zeggen dat die redenen niet goed (of niet goed genoeg) zijn om bij de politie te gaan.
Moest men die persoon dan wel door laten dan ontdekt hij/zij waarschijnlijk zelf na een poos dat dit beroep niets is voor hem/haar.

Nu weet ik natuurlijk niet waarom je er de eerste keer niet door was. Ik kan me best voorstellen dat je zenuwachtig was en dat je niet alles hebt kunnen zeggen wat je wilde zeggen, of dat je je niet goed heb kunnen uitdrukken.
Daarom is het ook goed om op voorhand eens na te denken over welke mogelijke vragen ze je zullen stellen, hoe je hierop ingaat en wat je zeker wil dat men van jou te weten komt.
1 INP: cognitief vrijstelling - Fysieke proef: 10/4/2012: GESLAAGD!
2 INP: 22/8/2012: GESLAAGD!
3 INP: 3/9/2012 + 13/12/2012: GESLAAGD!
Antecedentenonderzoek: 6/01/2013 : GESLAAGD!
4 INP: 18/02/2013 : GESLAAGD!
Dme
__________________________
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2009, 10:05

Re: Motivatie

Bericht door Dme »

@ Ties

Ja, ik had wel vrij veel zenuwen. Hierdoor denk ik dat ik niet zelfzeker genoeg overkwam tov. de jury.

Ik heb toen ook een beetje te veel gepraat (denk ik). Ik heb mijn lessen hieruit getrokken en ik zal het dit jaar anders aanpakken. Hopelijk dit keer wel met succes.
Proef 1 AINP: Geslaagd
Proef 2 AINP: Geslaagd
Proef 3 AINP: Geslaagd
Proef 4 AINP: Niet geslaagd
BUTTON_POST_REPLY