De Persoonlijkheidsproef : Eigen ervaringen / Uitslagen

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
snoes
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 10 Jul 2010, 18:55

Re: De Persoonlijkheidsproef : Eigen ervaringen / Uitslagen

Bericht door snoes »

Pfft... uitslag gekregen, gebuisd...

Ik heb hier nu wel mijn scores, en wat ze betekenen, maar hoeveel moet je scoren om geslaagd te zijn?

(Wie wil er me zijn scores eens PM'en? En of je al dan niet geslaagd was met dat resultaat?
Dan kan ik vergelijken hoeveel je moet scoren op elk element.)
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: De Persoonlijkheidsproef : Eigen ervaringen / Uitslagen

Bericht door sassa »

@ snoes
Oei das minder om te horen, wat je zeker moet doen is feedback vragen, want zo kom je te weten wat je tekorten waren of waaraan je kan werken indien je besluit om het volgend jaar opnieuw je kans te wagen.

Je moet een globaal eindcijfer behalen van een 4om verder te kunnen deelnemen aan de selecties. Wanneer je één score van 1 behaalt of 4 scores van minder dan 4 leidt dit tot een mislukking voor het persoonlijkheidsonderzoek!

Hopelijk ben je er iets mee???
WPS klas 27
snoes
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 10 Jul 2010, 18:55

Re: De Persoonlijkheidsproef : Eigen ervaringen / Uitslagen

Bericht door snoes »

sassa schreefCOLON Je moet een globaal eindcijfer behalen van een 4 om verder te kunnen deelnemen aan de selecties. Wanneer je één score van 1 behaalt of 4 scores van minder dan 4 leidt dit tot een mislukking voor het persoonlijkheidsonderzoek!

Hopelijk ben je er iets mee???
Ja toch wel, bedankt! Dan is er nog hoop. Ik had meteen al feedback gevraagd, van zodra ik de brief kreeg. Ben wel benieuwd wat erin staat :)
Jens
Moderator
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010, 12:57

Re: De Persoonlijkheidsproef : Eigen ervaringen / Uitslagen

Bericht door Jens »

@ Snoes

Feedback geeft men enkel telefonisch en niet via brief of mail. Je moet de feedback wel aanvragen via mail en dan gaan ze je opbellen.

Groeten
Inspecteur van politie
snoes
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 10 Jul 2010, 18:55

Re: De Persoonlijkheidsproef : Eigen ervaringen / Uitslagen

Bericht door snoes »

Ah zo :) Bedankt :wink:

Either way, afwachten!
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: De Persoonlijkheidsproef : Eigen ervaringen / Uitslagen

Bericht door sassa »

@ Snoes, reken toch op een aantal weken voor ze cotnact met je opnemen betreffende die feedback enja, het is telefonisch, dus is altijd handig dan om een briefje en schrijfgerief bij de hand te hebben ... en het is zeker positief als je feedback vraagt hoor!!!!

Dus ik neem aan dat je dan een eindscore had van 3 .. Op die brief die je ontvangen hebt staan naast de verschillende competenties je punten ...
WPS klas 27
Wouter_
Aspirant
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2010, 14:02

Re: De Persoonlijkheidsproef : Eigen ervaringen / Uitslagen

Bericht door Wouter_ »

sassa schreefCOLON@ Snoes, reken toch op een aantal weken voor ze cotnact met je opnemen betreffende die feedback enja, het is telefonisch, dus is altijd handig dan om een briefje en schrijfgerief bij de hand te hebben ... en het is zeker positief als je feedback vraagt hoor!!!!

Dus ik neem aan dat je dan een eindscore had van 3 .. Op die brief die je ontvangen hebt staan naast de verschillende competenties je punten ...
Als ze een 3 had dan was ze zeker geslaagd aangezien je 3 scores mag hebben die lager zijn dan een 4 zolang 1 van die scores geen 1 is
snoes
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 10 Jul 2010, 18:55

Re: De Persoonlijkheidsproef : Eigen ervaringen / Uitslagen

Bericht door snoes »

Gemiddeld had ik een 4 maar ja, met 4 3en erbij dus :( Achja...
Enkele weken... Wij hebben enkel een gsm, geen vaste telefoon. Kun je vragen om hen even later terug te bellen? Als je net in de winkel staat, of buiten,is het niet handig om te telefoneren...
Gebruikers-avatar
Nathaalie
__________________________
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2010, 10:24

Re: Ik doe mijn Persoonlijkheidsproef op datum van ...

Bericht door Nathaalie »

ook niet geslaagd! Echt balen!

mijn droom dan maar uitstellen met een jaar!
Proef 1 INP: Vrijgesteld
Proef 2 INP: Afgelegd 7/7/2010
Gebruikers-avatar
Nathaalie
__________________________
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2010, 10:24

Re: De Persoonlijkheidsproef : Eigen ervaringen / Uitslagen

Bericht door Nathaalie »

zaten die punten er bij bij jullie... ?bij mij niet enkel brief met dat ik niet geslaagd was ....
Proef 1 INP: Vrijgesteld
Proef 2 INP: Afgelegd 7/7/2010
snoes
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 10 Jul 2010, 18:55

Re: De Persoonlijkheidsproef : Eigen ervaringen / Uitslagen

Bericht door snoes »

Nathaalie schreefCOLONzaten die punten er bij bij jullie... ?bij mij niet enkel brief met dat ik niet geslaagd was ....
Ja die punten zaten erbij, eerst een blad van 'niet geslaagd', dan een blad met punten (7 onderdelen ong), en dan een kopie van diploma's die je hebt opgestuurd.
sassa
Aspirant
BerichtenCOLON 686
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 21:46

Re: De Persoonlijkheidsproef : Eigen ervaringen / Uitslagen

Bericht door sassa »

@ snoes

Neen, ze bellen slechts 1maal hoor .. dus hou gewoon pen en papier steeds bij de hand als je weggaat ...
WPS klas 27
snoes
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 10 Jul 2010, 18:55

Re: De Persoonlijkheidsproef : Eigen ervaringen / Uitslagen

Bericht door snoes »

sassa schreefCOLON@ snoes

Neen, ze bellen slechts 1maal hoor .. dus hou gewoon pen en papier steeds bij de hand als je weggaat ...
En als je net niet bij de telefoon bent?
Gebruikers-avatar
Liane
__________________________
BerichtenCOLON 206
GeregistreerdCOLON 16 Feb 2010, 13:10

Re: De Persoonlijkheidsproef : Eigen ervaringen / Uitslagen

Bericht door Liane »

snoes schreefCOLON
sassa schreefCOLON@ snoes

Neen, ze bellen slechts 1maal hoor .. dus hou gewoon pen en papier steeds bij de hand als je weggaat ...
En als je net niet bij de telefoon bent?
Ik denk dat wij ondertussen gewend zijn onze telefoon bij de hand te hebben of bij de brievenbus te kamperen :lol:
Proef 1 INP: Geslaagd op 12 januari
Proef 2 INP: Geslaagd op 18 februari
Proef 3 INP: medisch in orde - fysiek parcours herkansing
Proef 4 INP: In afwachting van uitnodiging
snoes
__________________________
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 10 Jul 2010, 18:55

Re: De Persoonlijkheidsproef : Eigen ervaringen / Uitslagen

Bericht door snoes »

Feedback is er al. Vrij snel als ik het hier zo lees.
Basically, moest ik meer kritisch zijn wanneer het moest. Als iemand een slecht argument had in de groepsproef, moest ik dat ook zeggen. Klinkt logisch, maar ik heb geen slechte argumenten gehoord, tenzij tijdens een persoon zijn eindpleidooi (waar je niet in tussen mag komen). Toen zei hij iets compleet belachelijks (iets wat we niet samen hadden besproken). Dus ja, wat doe je daar aan?
En dan bij het gesprek moest ik vlotter kunnen vertellen over mijn werkervaringen, nl de aanvaringen met mensen waarmee ik te maken heb gehad. (ik kon niks opnoemen, eerlijk waar!)
Dus pech gehad bij de groepsproeven, en alle mogelijke vragen voorbereiden die je op een sollicitatie gesprek kunt krijgen.
BUTTON_POST_REPLY