DAB

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
ozna
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2019, 21:08

DAB

Bericht door ozna »

Beste toekomstige collega's

Ik ben druk bezig voor proeven van DAB, Kan iemand me helpen hoe en wat ik juist moet oefenen en kennen voor persoonlijkheidsproef?

mvg!
heinz
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2019, 18:47

Re: DAB

Bericht door heinz »

Hallo
Ik sta ook voor de vraag van: persoonlijkheidsvragen en postbakoefening en die groepsproef.
heinz
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2019, 18:47

Re: DAB

Bericht door heinz »

Is er iemand die weet of er voor de proeven voor DAB, ook postbakoefeningen waren?
jehowi
Moderator
BerichtenCOLON 199
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 12:53

Re: DAB

Bericht door jehowi »

ozna schreefCOLON 19 Apr 2019, 23:48 Beste toekomstige collega's

Ik ben druk bezig voor proeven van DAB, Kan iemand me helpen hoe en wat ik juist moet oefenen en kennen voor persoonlijkheidsproef?

mvg!
Je kunt daar best een beroepenvoorlichter voor contacteren. Ik ben altijd beschikbaar (regio Tervuren). Op de persoonlijkheidsproef word je beoordeeld aan de hand van een competentieprofiel. Je kunt best het selectiereglement daarvoor eens lezen op www.ikbeveilig.be .
jehowi
Moderator
BerichtenCOLON 199
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 12:53

Re: DAB

Bericht door jehowi »

heinz schreefCOLON 29 Aug 2019, 06:29 Is er iemand die weet of er voor de proeven voor DAB, ook postbakoefeningen waren?
Ja, hier zijn ook postbakoefeningen. Inspecteurs moeten informatie verwerken en werk structureren. Beveiligingsagenten moeten informatie begrijpen en taken uitvoeren. Verwacht je dus aan postbakoefeningen waarbij bvb gevraagd wordt wat er juist van je verwacht wordt of wat het onderwerp is van de mails, teksten e.d. die je gelezen hebt.
BUTTON_POST_REPLY