1 puntje tekort op vorm & geslaagd! info vorm? klacht?

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
701111
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2013, 19:39

1 puntje tekort op vorm & geslaagd! info vorm? klacht?

Bericht door 701111 »

Vorige week ontving ik mijn resultaten, voor alles erdoor, rond de 51 per onderdeel,
maar voor de vorm niet geslaagd, 39 net één puntje tekort!!!

Een kennis zegt een brief of mail sturen naar de commissie om dit te herbekijken, je hebt 3 maand tijd.
Zou dit zin hebben en zou dit al geholpen hebben bij sommigen ?

Hoe is het mogelijk : ze geven nergens een richtlijn welke hun 'vormvereisten' zijn en ze buizen je dan.
Je heb beperkt aantal karakters en moet dus geen "inleidng, midden, slot" woorden typen.
Ook stond er bij het videoverslag dat je geen uiterlijke kenmerken moet beschrijven (wegens plaatstekort).

Ik las hier op het forum dat je simpel : man A = dief, duo B = vrouwelijke agenten
moest specifiëren in het begin, en dan gewoon chronologisch opsommen wat je ziet.

Ik zette dan gewoon vb A komt binnen in een shoppingcenter en wordt gespot door B
enz

Meer kun je toch niet doen qua vorm, beschrijving van de personages + chronologische inhoud ?
Dimitri
Politie
BerichtenCOLON 848
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2009, 17:52

Re: 1 puntje tekort op vorm & geslaagd! info vorm? klacht?

Bericht door Dimitri »

Je moet inderdaad alles zo objectief mogelijk beschrijven. En ook kort en bondig. Dus geen ellenlange zinnen maken. Af en toe misschien eens een nieuwe alinea maken om het overzichtelijk te maken, helpt ook vaak. Ik heb zeker niet op mijn test dief = A, slachtoffer = B o.i.d. geschreven. Ik heb gewoon gesprokenen over persoon A, persoon B, etc. Dus zeker niet begonnen met de dief A...

Bv. Persoon A, gekleed in blauwe jeans en rode t-shirt, komt binnen in het shoppingcenter. Persoon A begeeft zich naar persoon B. Persoon B is gekleed in roze tutu en een toverstokje. Persoon B doet een rondedansje rond persoon A. etc.

En alhoewel 1 puntje inderdaad echt jammer is, weet ik niet of het de moeite waard is om een brief te sturen. De overheid en de administratieve mallemolen kennende, zou je wel eens vlugger zijn om je test binnen een jaar opnieuw te doen dan dat je daar de resultaten mee afwacht.

Als het je een troost mag zijn, de eerste keer ben ik ook voor die rapportagetest gezakt. :wink:
701111
__________________________
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2013, 19:39

Re: 1 puntje tekort op vorm & geslaagd! info vorm? klacht?

Bericht door 701111 »

Wel uiterlijke kenmerken moest je niet beschrijven stond er expliciet vermeld, ik heb dan ook geen kledij enzo beschreven.

Is het zo dat iedereen die de cognitieve test opnieuw doet ook altijd z'n fysische test opnieuw moet doen (ook indien geslaagd met de fysieke?)

Want de geldigheid van de fysieke test is slechts 1 jaar, en sarcastisch genoeg moet je 1j wachten voor je de cognitieve test mag herdoen, zal dan waarschijnlijk net vervallen zijn?

Begrijp het niet waarom ze als geldigheid 1j kiezen voor de fysieke test en dat je pas 1j later je andere testen kan doen, is dan toch altijd vervallen die fysische test?
PJG
!! Geband !!
!! Geband !!
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2013, 20:31

Re: 1 puntje tekort op vorm & geslaagd! info vorm? klacht?

Bericht door PJG »

701111 schreefCOLONWel uiterlijke kenmerken moest je niet beschrijven stond er expliciet vermeld, ik heb dan ook geen kledij enzo beschreven.

Is het zo dat iedereen die de cognitieve test opnieuw doet ook altijd z'n fysische test opnieuw moet doen (ook indien geslaagd met de fysieke?)

Want de geldigheid van de fysieke test is slechts 1 jaar, en sarcastisch genoeg moet je 1j wachten voor je de cognitieve test mag herdoen, zal dan waarschijnlijk net vervallen zijn?

Begrijp het niet waarom ze als geldigheid 1j kiezen voor de fysieke test en dat je pas 1j later je andere testen kan doen, is dan toch altijd vervallen die fysische test?
Tis inderdaad dik gezever, kgeef u gelijk!
PJG
!! Geband !!
!! Geband !!
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2013, 20:31

Re: 1 puntje tekort op vorm & geslaagd! info vorm? klacht?

Bericht door PJG »

bericht verwijderd : in strijd met de forumregels
Ties
Aspirant
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2011, 12:02

Re: 1 puntje tekort op vorm & geslaagd! info vorm? klacht?

Bericht door Ties »

Het is volgens mij vrij logisch dat de fysieke opnieuw wordt getest.
Er zouden best wel mensen tussen zitten die na het slagen van de fysieke test, gewoon het sporten links zouden laten liggen met alle gevolgen van dien. Of andersom: mensen die wel nog blijven sporten maar zo een blessure oplopen.

Het is trouwens ook niet omdat je wél slaagt op cognitief én fysiek dat je dan maar niet meer moet sporten.
Je moet gewoon aan je fitheid blijven werken. En de luierikken die dit niet doen, worden hier dan als het ware "uitgefilterd" wanneer ze hun cognitieve test opnieuw moeten doen en dan falen voor de fysieke.

Als je bent blijven sporten, hoef je normaal toch nergens bang voor te zijn?
1 INP: cognitief vrijstelling - Fysieke proef: 10/4/2012: GESLAAGD!
2 INP: 22/8/2012: GESLAAGD!
3 INP: 3/9/2012 + 13/12/2012: GESLAAGD!
Antecedentenonderzoek: 6/01/2013 : GESLAAGD!
4 INP: 18/02/2013 : GESLAAGD!
BUTTON_POST_REPLY