Niet geslaagd ...

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Kris82
__________________________
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2010, 17:20

Niet geslaagd ...

Bericht door Kris82 »

Op 14/03/2012 heb ik mijn cognitieve en fysieke proeven afgelegd.

Ik was geslaagd voor de sportproef, een vrijstelling hiervoor geld 1 jaar.

Vandaag (16/04/2012) heb ik de uitslag ontvangen van de cognitieve test. Hiervoor was ik dus niet geslaagd ... door stress heb ik een paar kemels gemaakt in het "videoverslag - inhoud". Niet genoeg op details gelet enzo. De andere uitslagen lijken me wel goed:
Taalproef: 55
Redeneervermogen: 51
Videoverslag - inhoud: 35
Videoverslag - Vorm: 58

Na 1 jaar mag ik de test opnieuw doen, maar de vrijstelling voor de sportproef is maar 1 jaar geldig ... dus ik moet ze gewoon alletwee opnieuw doen als ik het goed heb?

Wanneer stuur ik best m'n nieuwe inschrijving op? Pas op 14/03/2013, of 2 weken ofzo ervoor? Zodat ik mijn nieuwe proef rond die datum doe.

Ik ben het gewoon effe allemaal kwijt, ik vind het gewoon zwaar klote, ik was gestrest bij de video omdat mijn inloggegevens die ik kreeg niet klopte bij de test, dat meisje heeft me een andere pc gegeven, nieuwe inloggegevens en ik startte daardoor 15 minuten nadat iedereen al bezig was door dat gedoe ... ik was al een beetje gestrest en dat kwam er nog bij ... achja, in 't echte leven zal 't ook zo wel eens gaan, maar toch, het speelde niet in m'n voordeel.

Kan ik me nu wel nog inschrijven voor een ander kader? Agent? Of moet ik hiervoor ook een jaar wachten?
Bevestiging van inschrijving: 13/02/2012
Proef 1 INP: 14/03/2012: geslaagd voor sportproef, niet geslaagd voor Cognitief: Video - Inhoud: 35, al de rest boven de 50 ... volgend jaar beter ...
Proef 2 INP: /
Proef 3 INP: /
Proef 4 INP: /
Wim_VDV
Aspirant
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2011, 10:55

Re: Niet geslaagd ...

Bericht door Wim_VDV »

Ik denk dat er minimum 1jaar moet tussen zitten tussen het ontvangen van je resultaat en een nieuwe inschrijving.
Dus omdat je pas op 16/04/2012 je resultaat kreeg denk ik dat je je maar mag inschrijven vanaf 16/04/2013.

Ik dacht dat je 2jaar vrijstelling had bij het functioneel parcours maar na dit http://www.jobpol.be/tinymce_latest/jsc ... rmatie.pdf gelezen te hebben zie ik dat je 1jaar vrijstelling hebt.

2jaar vrijstelling is wanneer je voor je fysieke & medische testen geslaagd bent.

Helaas zul je ook je functioneel parcours opnieuw moeten afleggen denk ik...

Je kan je altijd wel inschrijven voor een ander kader op gelijk welk moment :!:

Jammer van je inhoud-videoverslag.
Volgende keer beter!
Proef 1 INP : Sportproef geslaagd / Cognitieve geslaagd 20.10.2011
Proef 2 INP : Persoonlijkheidsproef geslaagd 14.12.2011
Proef 3 INP : Medisch onderzoek geslaagd 17.02.2012
Antecedentenonderzoek : 12.03.2012
Proef 4 INP : Selectiecommissie geslaagd 13.04.2012
Start opleiding INP (WPS) : 01.10.2012
Kris82
__________________________
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2010, 17:20

Re: Niet geslaagd ...

Bericht door Kris82 »

Ik ga het inderdaad volgend jaar opnieuw proberen ... wetende dat ik er nu bijna door geraak moet het dan zeker lukken ... ik moet dan wel ALLES van selectiedag 1 opnieuw doen, maarja.

Ik dacht er inderdaad al aan om me nu in te schrijven voor Agent ... dan zou ik op selectiedag 1 alleen het videoverslag + meerkeuzevragen moeten doen ... voor de rest heb ik een vrijstelling van een jaar. En als ik dan Agent ben, hoe kan ik dan doorgroeien tot inspecteur? Is dat niet te omslachtig dan en kan ik niet beter volgend jaar gewoon voor inspecteur opnieuw proberen?

Ik wee het nu gewoon effe niet meer, ben vooral erg teleurgesteld in mezelf ... ik weet dat ik het had gekunnen als ik gewoon wat meer details van de video had onthouden ... ik heb er op de verkeerde manier naar gekeken ...
Bevestiging van inschrijving: 13/02/2012
Proef 1 INP: 14/03/2012: geslaagd voor sportproef, niet geslaagd voor Cognitief: Video - Inhoud: 35, al de rest boven de 50 ... volgend jaar beter ...
Proef 2 INP: /
Proef 3 INP: /
Proef 4 INP: /
Kris82
__________________________
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2010, 17:20

Re: Niet geslaagd ...

Bericht door Kris82 »

Agent is gewoon heel iets anders dus ... ik ga volgend jaar gewoon opnieuw de testen afleggen ... ik weet nu toch al iets meer, zo moet ik het maar bekijken, 't is zwaar klote, maarja ...
Bevestiging van inschrijving: 13/02/2012
Proef 1 INP: 14/03/2012: geslaagd voor sportproef, niet geslaagd voor Cognitief: Video - Inhoud: 35, al de rest boven de 50 ... volgend jaar beter ...
Proef 2 INP: /
Proef 3 INP: /
Proef 4 INP: /
Wim_VDV
Aspirant
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2011, 10:55

Re: Niet geslaagd ...

Bericht door Wim_VDV »

Jij moet inderdaad goed beseffen wat de taken van agent/inspecteur zijn en weten wat jij wil.
Als je van agent naar inspecteur wil moet je ook door alle 4 de proeven geraken + opleiding volgen en slagen + tewerkgesteld worden als agent (3jaar) om daarna mee toe doen voor INP.
(en dan voor INP ook opleiding volgen en slagen enz...)

Hoe je dat kan doen staat hier al op het forum (enig zoekwerk kan je veel opleveren).

Dat je teleurgesteld bent kan ik geloven maar nu kan je je tenminste al voorbereiden op volgende keer en zal je mogelijk wat minder gestrest zijn.
Proef 1 INP : Sportproef geslaagd / Cognitieve geslaagd 20.10.2011
Proef 2 INP : Persoonlijkheidsproef geslaagd 14.12.2011
Proef 3 INP : Medisch onderzoek geslaagd 17.02.2012
Antecedentenonderzoek : 12.03.2012
Proef 4 INP : Selectiecommissie geslaagd 13.04.2012
Start opleiding INP (WPS) : 01.10.2012
BUTTON_POST_REPLY