Niet geslaagd...

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Peter125
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2011, 14:13

Niet geslaagd...

Bericht door Peter125 »

Hallo,

ik heb vandaag mijn uitslag van de cognitieve vaardigheidsproef ontvangen en wat blijkt is dat ik een half puntje tekort heb om 40 te halen bij het onderdeel 'taalproef'. Het feit dat het hier draait om een half puntje is bij mij toch wel frustrerend. Daarom de vraag, valt hier iets aan te doen? Of moet ik gewoon feedback vragen en een vol jaar wachten?

Hier nogmaals mijn uitslagen:
-Taalproef: 39.5/
-Redeneervermogen: 49.33/
-Videoverslag - inhoud: 57.56/
-Videoverslag - vorm: 52/

Nog een vraag is op hoeveel staan deze score's?

mvg,
Peter
Math
__________________________
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2009, 20:16

Re: Niet geslaagd...

Bericht door Math »

Helaas is er niks aan te doen buiten feedback te vragen en een jaar te wachten. Maar aangezien de punten zijn die lang niet zo slecht!
Start opleiding Agent 2012
.Jonas
__________________________
BerichtenCOLON 205
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2010, 17:50

Re: Niet geslaagd...

Bericht door .Jonas »

Een T-score geeft een beoordeling weer die meer rekening houdt met de moeilijkheid van de tests en met het niveau van het totaal van de kandidaten. U moet dus niet noodzakelijk geslaagd zijn voor 45 % van de oefeningen, om een T-score van 45 te behalen.

Dit stond in mijn evaluatieblad dat ik gekregen heb van die man van cefig. Maar ik weet, als je een fout antwoord gegeven hebt, dat je nadien een iets makkelijkere vraag krijgt. Antwoord je juist, dan krijg je nadien een iets moeilijkere vraag. En ze bekijken jouw resultaten ten opzichte van je mede-kandidaten die de test allemaal al gedaan hebben en bepalen zo jouw resultaat. Ik raad je zeker aan om eens cefig te googlen en eens een proeftest te gaan doen. Ik heb in dezelfde situatie gezeten als jij. Eerst niet slagen voor die eerste test, voor ik een volgende poging mocht proberen toch de proeftest bij cefig gedaan en ik was erdoor. Hij zei me dan dat de kans groot was dat ik ging slagen in de echte test en hij had gelijk. En nu wacht ik voor de laatste test! Dus zeker die proeftest doen, zou ik zeggen!
1 INP: 13/10/'10: Geslaagd!! sport: 2:30 en 30sec
2 INP: 19/11/'10: Geslaagd!!
INP: 12/07/'12: Geslaagd!!
3 INP: 23/12/'10: geschikt.
Antecedentenonderzoek: 30/03/2011.
4 INP: 9/05/'11 GIP:Niet geslaagd...
INP: 6/09/'12
Galen
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2010, 11:25

Re: Niet geslaagd...

Bericht door Galen »

Normaal verbeteren ze de videoverslag niet als je niet geslaagd bent voor de taalproef.
Bij jou blijkbaar wel, en je hebt een goede score daarop moet ik zeggen.

Mag ik misschien vragen op welke manier je de verslag geschreven hebt en of iemand hier een voorbeeld verslag heeft of waar ik er eventueel zou kunnen vinden?
lowbeemer
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2012, 17:39

Re: Niet geslaagd...

Bericht door lowbeemer »

sorry voor de extra vraag,
maar als je dus niet geslaagd bent voor uw vaardigheidsproeven, dan moet je één jaar wachten
om u opnieuw in te schrijven??

m.v.g.
BUTTON_POST_REPLY