Ik doe mijn cognetieve test op datum van ...

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
Laribaldus
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2015, 12:44

Re: Ik doe mijn cognetieve test op datum van ...

Bericht door Laribaldus »

Ik mag op 15 juni mijn testen gaan doen in Puyenbroeck en het PAULO.
Zijn er nog mensen hier die dan hun testen doen?
VegasBaby
__________________________
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2016, 20:16

Re: Ik doe mijn cognetieve test op datum van ...

Bericht door VegasBaby »

Vandaag uitnodiging in de mailbox.
17 augustus word ik verwacht op Campus Vesta voor de cognitieve proef (enkel videoverslag in mijn geval - deels vrijgesteld :)) en daarna ook nog de sportproef.. spannend!!!!
aspirant-inspecteur @ Campus Vesta sedert 02/10/2017
BlueMoon
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2014, 20:38

Re: Ik doe mijn cognetieve test op datum van ...

Bericht door BlueMoon »

21maart in Brussel!
Ik had Zedelgem verwacht, maar Brussel begot... Mijn trein vertrekt hier thuis rond 04u om op tijd aan te komen. :shock:
Michieldev
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2012, 10:31

Re: Ik doe mijn cognetieve test op datum van ...

Bericht door Michieldev »

BlueMoon schreefCOLON21maart in Brussel!
Ik had Zedelgem verwacht, maar Brussel begot... Mijn trein vertrekt hier thuis rond 04u om op tijd aan te komen. :shock:
ik ben er dan ook bij! vertrek vanuit regio gent. Waarschijnlijk met de moto voor de file te kunnen vermijden
Eke
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2016, 05:46

Re: Ik doe mijn cognetieve test op datum van ...

Bericht door Eke »

Iemand 3 maart Brussel?
Els85
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 23 Mrt 2017, 09:16

Re: Ik doe mijn cognetieve test op datum van ...

Bericht door Els85 »

iemand die 28 maart naar Etterbeek moet voor de testen?
lemon
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2017, 15:13

Re: Ik doe mijn cognetieve test op datum van ...

Bericht door lemon »

Heeft iemand al de resultaten van de cognitieve test van 22/05 ontvangen? Ik heb nog niets gekregen, geen mails of brieven.

Ze zeiden dat het 2-3 weken kon duren. Ik zat natuurlijk al na anderhalve week elke dag m'n brievenbus te checken en om de 6 uur m'n mails te bekijken. Vandaag is het drie weken geleden en ik loop er de hele tijd onzeker van rond. Voornamelijk omdat ik de datum van de volgende proef zo vroeg mogelijk wil weten. Natuurlijk is er ook constant de onzekerheid dat je misschien toch niet geslaagd zult zijn...
Kandidaatsstelling: 21.03.2017
Functioneel parcours: 22.05.2017: Geslaagd
Cognitieve proef: 22.05.2017 Geslaagd: Redeneervermogen: 64, verslag: 45, Nederlands: 56
Persoonlijkheidsproef : 8.05.2018 Geslaagd
Selectiecommissie : Uitnodiging: 11.06.2018 - in afwachting van resultaat
Medische proef :
lisa1997
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2017, 09:23

Re: Ik doe mijn cognetieve test op datum van ...

Bericht door lisa1997 »

lemon schreefCOLONHeeft iemand al de resultaten van de cognitieve test van 22/05 ontvangen? Ik heb nog niets gekregen, geen mails of brieven.

Ze zeiden dat het 2-3 weken kon duren. Ik zat natuurlijk al na anderhalve week elke dag m'n brievenbus te checken en om de 6 uur m'n mails te bekijken. Vandaag is het drie weken geleden en ik loop er de hele tijd onzeker van rond. Voornamelijk omdat ik de datum van de volgende proef zo vroeg mogelijk wil weten. Natuurlijk is er ook constant de onzekerheid dat je misschien toch niet geslaagd zult zijn...
Ik ben ook op 22/05 moeten gaan voor de eerste testen en ik heb ook nog niets ontvangen. Hopelijk deze week, ben ook redelijk onzeker en zenuwachtig..
lemon
__________________________
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2017, 15:13

Re: Ik doe mijn cognetieve test op datum van ...

Bericht door lemon »

Ik heb eindelijk m'n brief ontvangen met goed nieuws! ^^ Uitnodiging voor de volgende proef zal opnieuw enkele weken duren door de drukte voor de persoonlijkheidsproef. Ik ben blij dat ik op z'n minst m'n resultaten weet. Nu heeft mijn hoofd weer wat rust ;)

De resultaten van m'n proeven staan in m'n onderschrift. Ik neem aan dat m'n score voor redeneervermogen wel vrij hoog ligt, maar hoe moet je het precies interpreteren? Ik vind op het internet niet direct meer de juiste uitleg (veel statistiek, maar niet gericht op de testen). Hebben deze scores nog een invloed op andere dingen later? Selectiecomissie, opleiding, sollicitaties... Of is slagen het enigste waar ze naar kijken?
Kandidaatsstelling: 21.03.2017
Functioneel parcours: 22.05.2017: Geslaagd
Cognitieve proef: 22.05.2017 Geslaagd: Redeneervermogen: 64, verslag: 45, Nederlands: 56
Persoonlijkheidsproef : 8.05.2018 Geslaagd
Selectiecommissie : Uitnodiging: 11.06.2018 - in afwachting van resultaat
Medische proef :
lisa1997
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2017, 09:23

Re: Ik doe mijn cognetieve test op datum van ...

Bericht door lisa1997 »

lemon schreefCOLONIk heb eindelijk m'n brief ontvangen met goed nieuws! ^^ Uitnodiging voor de volgende proef zal opnieuw enkele weken duren door de drukte voor de persoonlijkheidsproef. Ik ben blij dat ik op z'n minst m'n resultaten weet. Nu heeft mijn hoofd weer wat rust ;)

De resultaten van m'n proeven staan in m'n onderschrift. Ik neem aan dat m'n score voor redeneervermogen wel vrij hoog ligt, maar hoe moet je het precies interpreteren? Ik vind op het internet niet direct meer de juiste uitleg (veel statistiek, maar niet gericht op de testen). Hebben deze scores nog een invloed op andere dingen later? Selectiecomissie, opleiding, sollicitaties... Of is slagen het enigste waar ze naar kijken?
Ik heb nog steeds niets ontvangen.. Hoop dat het morgen of overmorgen komt!
domiboy
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 05 Nov 2017, 15:23

Re: Ik doe mijn cognetieve test op datum van ...

Bericht door domiboy »

iemand die ook op 29 november zijn eerste twee proeven gaat afleggen in Oost-Vlaanderen?
kandidaatstelling: 05-09-2017
Cognitieve vaardigheden : 29-11-2017
Functioneel parcours: 29-11-2017
Persoonlijkheidsproef:
Selectiecommissie:
Medisch onderzoek:
Jeffreydw
__________________________
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2017, 12:30

Re: Ik doe mijn cognetieve test op datum van ...

Bericht door Jeffreydw »

domiboy schreefCOLONiemand die ook op 29 november zijn eerste twee proeven gaat afleggen in Oost-Vlaanderen?

Ik moet 22 november gaan voor men cognitieve testen en functioneel parcour. grtz
domiboy
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 05 Nov 2017, 15:23

Re: Ik doe mijn cognetieve test op datum van ...

Bericht door domiboy »

Jeffreydw schreefCOLONIk moet 22 november gaan voor men cognitieve testen en functioneel parcour. grtz
Veel succes dan :wink:

IK heb het meeste schrik voor dat verslag.
kandidaatstelling: 05-09-2017
Cognitieve vaardigheden : 29-11-2017
Functioneel parcours: 29-11-2017
Persoonlijkheidsproef:
Selectiecommissie:
Medisch onderzoek:
Jurgen87
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 08 Nov 2018, 22:04

Re: Ik doe mijn cognetieve test op datum van ...

Bericht door Jurgen87 »

Beste

Nog mensen die morgen naar Zedelgem moeten voor de testen ?
BUTTON_POST_REPLY