Aanpassing eerste proef

Forumregels
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Aanpassing eerste proef

Bericht door johan d »

Ik heb vandaag mijn videoproef gaan doen, (cognitieve had ik vrijstelling), deze is een klein beetje aangepast, je moet nu ook een kort verslag schrijven van min 20 regels en max 25 regels. Dit moet in mooi nederlands , mag niet in paragrafen en niet repetatief zijn.
Daarna mag je pas de meerkeuze vragen beantwoorden, je mag wel na de video details opschrijven op een klad papier dat ze je geven.
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
VnS3
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2012, 12:29

Re: Aanpassing eerste proef

Bericht door VnS3 »

Klopt Johan D.! Ik vermoedde zelf dat de test identiek was aan die van INP. Al bij al viel het vrij goed mee. Bij jouw?
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Aanpassing eerste proef

Bericht door johan d »

Ik weet het echt niet, heb er momenteel geen goed gevoel bij. In mijn verslag heb ik het begin en eind uur van de huiszoeking vergeten en denk ook een foutief adres. De vragen gingen redelijk maar zo absurd, ik had op zo veel mogelijk gelet maar dan vragen ze welk schilderij hing er aan de muur, ja dat had ik dus gemist en nog zo van die vragen. Ik hoop dat ik geslaagd ben, maar ga toch enkele weken stress hebben tot de ik de uitslag heb.
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
Gebruikers-avatar
sledge
Moderator
BerichtenCOLON 2559
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2003, 16:06

Re: Aanpassing eerste proef

Bericht door sledge »

dat zijn toch zaken die je had kunnen weten

in mijn tijd was er een 'kandidaat' met twee verschillende kleuren van sokken, als dat niet opvalt....

je moet steeds oplettend zijn, niet pas vanaf je het uniform aan hebt, begin er dus een gewoonte van te maken....op café eens rondkijken, in de wachtzaal van de dokter,......op de duur doe ja dat onbewust en het is raar wat je nog allemaal weet als iemand kort erna iets over vraagt

gewoon een tip
Afbeelding
VnS3
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2012, 12:29

Re: Aanpassing eerste proef

Bericht door VnS3 »

Ik heb er ook een gemengd gevoel bij hoor ... Het verslag verliep vrij vlot. Ondanks ik mijn volledige veertig minuten heb benut denk ik wel een mooie, volledige tekst te hebben geschreven met toch wel een paar volledige details (nummerplaat politievoertuig, kledij betrokkenen,... ). Taalkundig zullen er ook zeer weinig fouten inzitten. De vragen daarentegen vond ik dan weer niet eenvoudig; ik heb ze dan ook niet allemaal ingevuld maar ben wel zeker van een tiental correcte antwoorden.
Het worden stressvolle weken Johan D.!
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Aanpassing eerste proef

Bericht door johan d »

ja ik had op andere details gelet, zoals namen, kledij, celnummer, nummer appartement, naam van de onderzoeksrechter, naam van verdachte, kleding van de verdachte de naam van de gestolen dvd, naam van de bewakingsagent, het uur van begin en einde huiszoeking, hoeveel voorwerpen er waren meegenomen tijdens de huiszoeking, de inscripties in de revolver, naam van de firma bewakingsagent, enz maar natuurlijk niet op die schilderijen, dom maar ja, je moet zoveel onthouden dat je automatisch iets mist
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Aanpassing eerste proef

Bericht door johan d »

zal wel zijn,mijn verslag was wel af, maar ben vergeten begin en eind uur huiszoeking in verslag te schrijven, das denk ik het enige dat ik daar in gemist heb. Nummerplaat voertuig dien je niet te vermelden in verslag, kledij verdachte wel, heb ik ook niet gedaan, maar dat zijn details hoop ik.
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
VnS3
Nieuw op 't forum
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2012, 12:29

Re: Aanpassing eerste proef

Bericht door VnS3 »

Ik heb vandaag eens naar de correspondent(e) gebeld hieromtrent en deze wist mij te zeggen dat het verschil tussen de aangepaste proeven zich vooral uit in de manier van quoteren. Bij INP zijn ze veel strenger voor het geven van punten dan voor AP. Desalniettemin, afwachten nu ...
johan d
__________________________
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2011, 14:45

Re: Aanpassing eerste proef

Bericht door johan d »

Het wordt echt afwachten, hopelijk binnen 3 weken weten we meer.
Fysieke proeven : GESLAAGD!
Cognitieve proeven : vrijgesteld !
Videoverslag : GESLAAGD!
Persoonlijkheidsproef : GESLAAGD!
Medische proef : GESLAAGD!
Commissie : niet geslaagd :-(
BUTTON_POST_REPLY